تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۱۰۱۲۶

استقبال مردم و مسئولان از غرفه کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه گردشگری تهران

۰
کبنا ؛
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از استقبال خوب بازدیدکنندگان و مسئولان از غرفه استان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، الماس قبادی صبح امروز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان به کشور است، اظهار کرد: تلاش کردیم تا ظرفیت‌های استان در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی را در معرض نمایش بگذاریم.


وی افزود: در روز نخست نمایشگاه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، معاون توسعه سازمان میراث فرهنگی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی، مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان و دیگر مسئولان کشوری از  غرفه کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.


عضو کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم و کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران در هر پست و مقامی که هستند نیز از این نمایشگاه دیدن و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را در معرفی و جذب سرمایه‌گذار برای پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری یاری کنند.


قبادی بیان کرد: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از سوم تا ششم بهمن‌ماه ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است که تلاش داریم در این فرصت ملی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با داشتن بیش از دو هزار اثر تاریخی و ۳۰۰ جاذبه طبیعی از مناطق مستعد برای جذب گردشگر از تمام نقاط کشور در ایام مختلف سال است.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1