تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۳۱۰۱۰۳

تاکید اعضای شورای اسلامی استان بر وحدت جهت پیشبرد امور مردم / اعضای کمیته تطبیق شهرستان‌ها مشخص شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بر وحدت و همدلی جهت پیشبرد امور مردم تاکید کردند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز سومین جلسه شورای اسلامی استان در محل این شورا با حضور تمامی اعضا برگزار شد.
«رضا دلشادیان» رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه شورای استان از جایگاه بالایی برخوردار است، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی باید به گونه‌ای در راستای قانون عمل و رفتار کنند که نزد مردم و مسوولان مورد احترام قرار بگیرند.
دلشادیان وحدت و تعامل بین اعضای شورای اسلامی را مهم دانست و گفت: با همدلی و همکاری می‌توان در راستای رفاه اجتماعی و عمومی مردم گام برداشت.
وی گذشت از اشتباهات و تحمل نظرات و دیدگاه‌های همدیگر را برای اعضای شوراهای اسلامی ضروری دانست.
در ادامه این نشست شعبان بهمئی نماینده شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز، اظهار داشت: قرار است که ماها ۴ سال در کنار هم باشیم نه در تقابل. لذا آنچه رضایت خداوند و مردم است را باید در عمل انجام دهیم.
«عطب‌الله آهنجان» نماینده شهرستان لنده در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: باید از ظرفیتی و فرصتی که مردم در اختیار ماها گذاشته‌اند، برای خدمت به مردم استفاده کرد.
کیوان آشنا دیگر عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار رعایت قانون در شورای اسلامی شد و گفت: همه ماها باید مطیع قانون باشیم و با حضور به موقع در جلسات و تصمیم‌گیری‌های لازم و منطبق خدمات مطلوبی را به جامعه شورایی و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه دهیم.
«ابوالفتح بشارت» نائب رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده شهرستان چرام در این شورا، اظهار داشت: همدلی و وحدت مهمترین گام برای دنبال کردن اهداف شوراها است.
بشارت افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا با پرهیز از حاشیه‌ها و مسائل غیرمرتبط  کار «شورایی» را در سطح استان و کشور به منصه ظهور برسانیم.
«حبیب‌الله عاملی مقدم» عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، عضو شورای عالی استان‌های کشور و نماینده مردم شهرستان گچساران در شورای استان نیز بر وحدت اعضای شوراها تاکید کرد و اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی استان این ظرفیت و پتانسیل را دارند که به معنای واقعی به عنوان نمایندگان مردم در راستای خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی گام بردارند.
عاملی‌مقدم شوراها را پل ارتباطی مردم و مسوولان دانست و افزود: شوراها در صورت رعایت قانون و پرهیز از منفعت‌طلبی می‌توانند برای همیشه به دلیل اینکه در بطن مردم قرار دارند، نقطه اتکاء آنها باشند.
«فرزاد آذریان» نماینده شهرستان کهگیلویه در شورای اسلامی استان و عضو شورای عالی استان‌ها نیز در این جلسه با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی منتخبین مردم هستند، تاکید کرد: باید مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشت و تنها بر اساس همدلی و برادری برای پیشبرد امور مردم تلاش کنیم.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه با رأی اعضا، رضا دلشادیان به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و حقوقی شورای اسلامی استان و همچنین کیوان آشنا نیز به عنوان رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و خدمات شهری و عمرانی این شورا انتخاب شدند.
در ادامه نمایندگان شورای اسلامی استان برای حضور در کمیته تطبیق شهرستان‌ها مشخص و معرفی شدند.
رضا دلشادیان به عنوان نماینده شورای اسلامی استان در کمیته تطبیق شهرستان بویراحمد، کیوان آشنا در کمیته تطبیق شهرستان دنا، حبیب‌الله عاملی‌مقدم در شهرستان باشت، فرزاد آذریان در شهرستان چرام، شعبان بهمئی در شهرستان لنده، عطب‌الله آهنجان در شهرستان بهمئی، و ابوالفتح بشارت نیز به عنوان نماینده شورای استان در کمیته تطبیق شهرستان کهگیلویه مشخص و معرفی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1