تاریخ انتشار
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۳۰۹۹۳۳

سخنی با مدیرکل ورزش و جوانان؛ لطفاً از حصار تعارفات ۲۰۱۸ بیرون بیایید / سیستم غیرفعال هیئت فوتبال در حال خداحافظی / با این هیئت‌های ورزشی اتمام حجت کنید

۱
۰
کبنا ؛احسان همتی
با سلام و درود به روح پرفتوح ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و با درود فراوان به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سلام و ادب به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی
با عرض سلام به محضر مدیر کل محترم اداره تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد آقای علوی و همکاران ایشان همان گونه که مطلع هستید فوتبال این استان بیمار است.
منشأ این بیماری سیستم حاکم بر آن است، سیستمی که سال‌ها با آن با عطوفت و مهربانی برخورد شد، لایق این برخورد نبود، چرا که نه درمان شد و نه پیشگیری!!
این سیستم علی رغم آنکه بیمار بود واگیر دار بود و با سرایت به فوتبال استان اکنون موجی از مشکلات را از خود بر جای گذاشته است.
روزهای آینده قرار است که با سیستم فعلی فوتبال خداحافظی شود سیستمی که غیر فعال در همه‌ی زمینه‌ها بود.
البته نقد ما تنها به رأسان نیست بلکه در اکثر حوزه‌ها، هیئت استان حرفی برای گفتن نداشت.
مدیرکل محترم؛ وقت آن است که فوتبال را به فال نیک‌بگیریم و با برخی هیئت‌های ورزشی اتمام حجت شود هیئت‌های که بعضی دارای افراد ناتوان بیش نیستند و در بین عامه مردم نیز نارضایتی از آنها بیداد می‌کند.
آقای علوی؛ لطفاً مسئله آینده‌ی ورزش استان را جدی بگیرید قابل ذکر است، در چند سال گذشته استعدادهای بسیاری از این استان و شهر یاسوج به دلیل سیستم موجود در فوتبال به هر بهانه‌ای قید ورزش را زدند. و گرنه امروز ما شاهد نام‌های بیشتری در فوتبال کشور بودیم …
مدیرکل محترم ورزش وجوانان؛ ضعف مدیریتی در چند سال گذشته دربین مردم عامل اصلی افت ورزش استان بوده است. و از شما به عنوان شخص اول ورزش استان انتظار می‌رود که با تنها بررسی و نظارت بیشتر از ورود افرادی که تنها از منافع حاصل از پست استفاده می‌کنند و حتی دکور هم نیستند جلوگیری شود.
آقای علوی شما رویه مدیران قبلی را ادامه ندهید ایا مدیران قبلی از افراد کاندید برنامه گرفته‌اند؟
اگر برنامه گرفته‌اند، ایا این برنامه اجرایی شد؟
اگر اجرایی شد پس‌چرا هیچ پیشرفتی در سطح کمی‌و کیفی فوتبال نشده است!؟
یقین داشته باشید که اگر کسی با برنامه به این عرصه ورود می‌کرد وضعیت ما این‌نبود و ما مجبور نبودیم که به سوی افراد غیر ازمجموعه ورزش برای توسعه ورزش دست دراز کنیم!!!
هیئت فوتبال چند کمیته برای اداره امور و تقسیم وظایف داشت؟ هرچند می‌توان با جرات گفت که به جز کمیته برگزاری مسابقات استانی که فعال است هیچ کمیته‌ای در این هیئت فعال نبوده و نیست. هیئتی که به گفته اهالی ورزش تار عنکبوت بسته بود!
باعث تأسف است که فرزندان شایسته‌ی این استان برای ادامه ورزش خود باید به استان‌های اطراف سفر کنند و در آخر دست خالی بازگردند و باعث تأسف است که برای برگزاری دوره‌ها و کارگاهی اموزشی باید به استان‌های اطراف رفته و با هزینه‌ای چند برابر شرکت کرد و باعث تأسف است که کسانی که حق رأی برای انتخاب اعضای هیئت را دارند چگونه به چنین اشخاصی رأی داده‌اند؟
چرا از فکر و ایده‌ی خلاقانه و برنامه‌های جوانان با استعداد استان در هیئت استفاده نمی‌شود؟
آقای علوی باور کنید وقت تعارف و تمارض نیست در سال ۲۰۱۸ هستیم سالی که قرار است در شیفت‌های شب بیمارستان‌های ژاپن از ربات‌ها برای کمک به پرستاران استفاده شود و ما همچنان به دنبال مسئولین گم شده‌ی بعضی هیئت‌ها می‌گردیم!!!
به عنوان عضوی از جامعه ورزش علی رغم فاصله‌ای که گرفته‌ام اما از شما می‌خواهیم همچنان از حق وحقوق ورزشکاران این استان دفاع کنید و به خصوص از سال جدید با بررسی و نظارت بیشتر برای رسیدن به اهداف توسعه تلاش کنید از هر سمت و سویی که نگاه کنیم ما از ورزش کشور عقب‌تر هستیم
 
به گزارش کبنااسپورت، بنا به گفته برخی از کارشناسان ورزش علوی از مدیران موفق اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در طول این سال‌ها بوده که توانسته است سر و سامانی به وضعیت ورزش استان دهد و اکنون جامعه فوتبالی استان کهگیلویه و بویراحمد از وی خواسته‌اند که هیئت فوتبال را جان دو باره ببخشد. و اجازه ندهد که سیاسیون چشم طعمی نسبت به آن داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهر
Iran, Islamic Republic of
جناب .. با مشکلات مالی که داره چرا باید معاونین شما به صورت ۲۴ ساعته از خودروهای دولتی پلاک دار استفاده کنند.مگه کاری خاصی هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1