تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۳۰۹۹۲۴

وکیلی: اظهارات اخیر رییس‌جمهور می‌تواند موجب توقف در افزایش نرخ ارز شود

۵
۰
کبنا ؛عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی صراحت سؤالات و کوتاهی پاسخ رییس‌جمهور را از امتیازات گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته رییس‌جمهور عنوان کرد.
محمدعلی وکیلی اظهار کرد: گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته ساختار سؤالاتش با گذشته تفاوت داشت و بیشتر سؤالات از منظر مردم طراحی‌شده بود و صراحت داشت، ضمن اینکه جواب‌های آقای روحانی هم کوتاه بود بنابراین بیشتر به سؤال پاسخ می‌داد تا اینکه بخواهد سخنرانی کند.
وی بابیان اینکه گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته رییس‌جمهور تا حدی اقناع‌کننده بوده، خاطرنشان کرد: البته انتظار پاسخ‌های صریح‌تری هم وجود داشت. در مورد مقابله با ریزگردها آقای روحانی قول داد که دولت بنای مقابله جدی دارد و حتی خبر داد که برای مناطقی از خوزستان که ریزگردها تولید می‌شود از فردا آب می‌رسد و این نشان می‌دهد اطلاعات ایشان جزئی و راهبردی است و تصمیمات راهبردی گرفته شده است.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: درباره تلاطم بازار ارز آقای روحانی گفت که درآمد کشور از نظر ارزی بالاتر از هزینه‌های ارزی است و این می‌تواند آرامشی به بازار بدهد و احتمالاً رشد قیمت ارز را متوقف کند. ایشان همچنین در ارتباط با فضای مجازی بشارت‌آمیز صحبت کرد و گفت فضاهایی که کلید دولت یازدهم باز نکرده در دولت دوازدهم باز می‌شود، این نشان می‌دهد که رویکرد دولت در ارتباط با فضای مجازی انبساطی است.
وکیلی با اشاره به وعده رییس‌جمهور برای پایین آوردن وعده خودروهای هیبریدی، ادامه داد: تعرفه خودروهای هیبریدی، افزایش ۱۰ برابری تعرفه این خودروها خلاف پروتکل‌های زیست محیطی بود و رفع این مشکل به نظرم یکی از نکات مهم این مصاحبه بود.
وی اضافه کرد:‌ در عین حال صحبت‌های آقای روحانی در ارتباط با اشتغال به نظر من حرف‌های معمولی بود و حرف جدی دندان‌گیری نداشت.
این عضو هیئت‌رئیسه مجلس بابیان اینکه دولت از تغییرات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق راضی است، اظهار کرد: مخصوصاً در مورد یارانه و افزایش نرخ حامل‌های سوخت یا چیزهایی که در لایحه دولت بوده و مجلس آن را تغییر داده از صحبت‌های آقای روحانی بر می‌آید که دولت راضی به این تغییرات است.
وکیلی در پایان اظهار کرد: امتیاز این مصاحبه نسبت به گفت‌وگوهای قبلی این بود که سؤالات از منظر مردم و کف خیابان بود، سؤالات صریح بود،‌ پاسخ‌های رییس‌جمهور کوتاه بود و ایشان اطلاعات خوبی در ارتباط با سؤالات داشت، ضمن اینکه حرف‌های کلی کمتری را هم شاهد بودیم اگرچه همچنان سؤالات طرح نشده زیادی وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رسول
Iran, Islamic Republic of
شما فقط حرف.
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر آقای وکیلی "که فرزندش مدیر عامل یا هیات مدیره کاغذی بودن " تشخیص میدهند
خیلی جالب همه ممشکلات حل خواهد شد کافی است رئیس جمهور محترم هفته ای یکبار در تلویزیون ظاهر بشن و در مورد مسائل کشور حرفهای دلخوش کننده بزنند.
تفسیر جناب وکیلی خیلی با حاله!!!!
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
بله اقتصاد دان بزرگ‌
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر وکیلی محبوب
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر وکیلی از چهره های سرشناس وسرمایه استان هستند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1