تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۳۰۹۷۰۹

اغار فعالیت اجرایی پروژه سیمان سپو

۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه به همراه بخشدار مرکزی از پروژه اجرایی سیمان سپو کهگیلویه بازدید کردند.
علی پوزش گفت: پروژه سیمان سپو با ظرفیت اسمی ۱۲۰۰تن سیمان سفیدپس از بهره برداری ،بزرگترین کارخانه سیمان سفید کشور می باشد. پوزش بابیان اینکه:با فعالیت اجرایی و بهره برداری از این پروژه تعداد ۲۸۰نفر به طور مستقیم و تعداد ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد تصریح کرد:سرمایه گذاری  این طرح  ۴۰۰ میلیارد تومان  می باشد که از این مبلغ ۴۸ میلیون یورو ارزی ،برای خرید ماشین آلات کارخانه اختصاص گرفت.
 
وی عنوان کرد: دراستانها و مناطق جنوب و جنوب غربی کشور تا فاصله ۶۰۰ کیلومتری شهر دهدشت کارخانه و یا پروژه سیمان سفید نداریم وبرای صادرات وتامین نیاز این مناطق رقیبی ندارد.  فرماندار کهگیلویه  یاد آور شد : به دلیل مشکلات ناشی از تحریم های بانکی واقتصادی وخروج سرمایه گذار خارجی ، به مدت  چند سال کارمتوقف شده بود ،ولی با فراهم شدن شرایط مناسب با جدیت وپیگیری سرمایه گذار وجذب منابع سرمایه گذاری خارجی در مسیر اجرا قرار گرفت.
 
پوزش اظهارداشت: هم اکنون پیمانکار ساختمانی فعالیت خود را شروع نموده است و همچنین پیمانکار دوم ،در حال انتقال امکانات خود به سایت و تجهیز کارگاه می باشند. وی برنامه زمان بندی و بهره برداری این پروژه را مدت ۳۰ ماه خواند و گفت: طبق نظر کارشناسان خوشبختانه مواد معدنی شناخته شده این طرح از کیفیت منحصر به فردی در سطح کشور برخوردار می باشد و از نظر کمی صدها سال جوابگوی نیاز کارخانه می باشد .فرماندار کهگیلویه درپایان افزود: مهمترین هدف سرمایه گذار این طرح ،صادرات بخش عمده تولیدات به خارج از کشور می باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1