تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۳۰۹۵۳۴

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پردیس دانشگاه آزاد یاسوج (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سایت سرآبتاوه دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج بازدید کرد.
آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در حاشیه این بازدید افزود: در دانشگاه آزاد موضوع تبدیل ایده به پدیده و تبدیل و تجاری سازی علوم مطرح است.
وی بیان داشت: از طریق تبدیل ایده به پدیده و تجاری سازی علوم توسعه و پیشیرد اهداف محقق خواهد شد.
محمودی افزود: این دانشگاه همچنین در حوزه تعیین تکلیف مالکیت املاک پردیس سرآبتاوه چالشی ده ساله داشته است.
وی تصریح کرد: در همین راستا بازدیدی توسط استاندار و معاونت عمرانی انجام و جلسه‌ای نیز برگزار شد.
محمودی گفت: همچنین مقرر شد که مباحثی در خصوص تعیین تکلیف مالکیت سایت سرآبتاوه در کمیسیون ماده ۳۲ مطرح شود و دستگاههای مربوطه در این جلسه تصمیم لازم را بگیرند.
وی اظهار داشت: اگر در حوزه مالکیت تصمیمی گرفته شود، دانشگاه آزاد می‌تواند به منظور بهره وری بهتر، از سازه‌های موجود بهره برداری کند و تصمیم سازی در خصوص استفاده بهینه و بهتر از سایت را با توجه به چشم انداز انجام دهد.
محمودی عنوان داشت: بعد از تعیین تکلیف سایت، بهره وری از این فضا برای ایجاد شهرکهای تحقیقاتی و تجمیع مراکز رشد و واحدهای فناوری اجرایی می‌شود
 
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه آزاد باید در راستای توسعه و بر اساس اسناد بالادستی و ظرفیتهای استانی حرکت کند.
وی از کاهش تقاضا در حوزه آموزش عالی خبر داد و گفت: در یک دهه آینده نرخ رشد جمعیت کم خواهد شد و به تبع آن تقاضا در حوزه آموزش عالی کاهش می‌یابد.
احمدی بیان داشت: دانشگاه‌ها باید به تولید علم بپردازند و ماموریت محور شدن دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن یک هدفگذاری مشخص برای هر دانشگاه ضروری است.
وی تصریح کرد: مراکز آموزش عالی در رشد استان تاثیر فراوانی دارند و با هدف توسعه مراکز آموزش عالی در استان سهم قابل توجهی زمین در اختیار دانشگاه آزاد قرار گرفته و دانشگاه آزاد نیز بر مبنای حجم عرصه اقدام به ساخت و سازهایی کرده است.
احمدی افزود: با توجه به جمعیت استان و تقاضایی که در استان وجود دارد این موضوع بیش از نیاز استان است اما به دلیل سرمایه گذاری انجام گرفته، باید بحث تملک زمین و فضای مورد نیاز دانشگاه و سازه‌ها حل و این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار با بیان اینکه مسائل فنی در رابطه با سایت دانشگاه وجود دارد که باید در جلسات تخصصی بررسی شود، گفت: امید است به راهبردی برسیم که از فضا‌ها و عرصه موجود به نحو مطلوب و مناسب استفاده شود.
احمدی اظهار داشت: یکی از راهبردهای مورد نظر این است که دستگاههای اجرایی که نیاز به فضای فیزیکی دارند، به جای استفاده از فضای ترافیکی شهر و عرصه‌های گران قیمت از امکانات این سایت استفاده کنند.
وی افزود: ترجیح ما این است که مراکز علمی و آموزش عالی که نیاز به فضای فیزیکی دارند در اولویت کار قرار بگیرند.
احمدی اظهار داشت: با این کار از نظر مالی به دانشگاه آزاد کمک می‌شود که پروژه‌های نیمه تمام را تامین کند و دستگاههای اجرایی که فضای فیزیکی نیاز دارند نیز از مازاد این سایت استفاده کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
با سلام با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان می تواند کمک زیادی به اشتغال جوانان استان کند و این دانشگاه از حداقل فضای فیزیکی برخوردار است و خیلی از سهمیه استان به این دلیل راکد مانده از استاندار محترم خواستار این موضوع را به نحوی مدیریت کنند تا هم کمکی به دانشگاه آزاد شود و هم مشکل خیلی از جوانان استان در این زمینه حل گردد
همكار
Iran, Islamic Republic of
اَی خوا شکرت که . ن وابی. کلاسش نیتر اداره کنه و. . بی ...
آریا
چرا این همه عکس تکراری میزنید
حیف
Iran, Islamic Republic of
استاندار سرزرده
حیف
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار معیارهایی که اقای کناری رو گذاشتی فرماندار رو اعلام کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1