تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۹
کد مطلب : ۳۰۹۱۴۰

«احمدی» خطاب به محمودی؛ شعار بلندپروزانه ندهیم / استاندار شوکه شد (+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمران خود و با همراهی خبرنگاران به سایت دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در منطقه سرآب‌تاوه سری زد و در جریان وضعیت این پروژه راکد قرار گرفت.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از این همه هزینه در سایت دانشگاه آزاد و‌‌ رها کردن آن به حال خود کاملا شوکه شده بود و به همراه معاون خود با تعجب به این وضعیت نگاه می‌کردند از رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در مورد آینده این سایت توضیح خواست.
آرمین محمودی که ابتدای سخنان خود را با مکان‌سنجی اشتباه در این مکان شروع کرده بود اظهار کرد: از ابتدا هم این اقدام و ساخت این سایت در محل کنونی اشتباه بود.
وی با بیان اینکه اقلیم این منطقه دانشگاهی نیست به ریزش ۳۰ درصدی دانشجویان در یک ترم فعالیت دانشگاه در این سایت اشاره کرد و گفت: این قدر رفت و آمد برای دانشجویان سخت بود که ساعت ۹ صبح به کلاس‌ها می‌رسیدند و همین موجب شد تا دوباره به مکان اول خود نقل مکان کنیم.

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در جواب معاون عمرانی که از وی پرسید گیریم که این سایت را تکمیل کردید با نبود دانشجو و عدم استقبال دانشجویان چه خواهید کرد، گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که در این مکان فعالیت‌های پژوهشی صورت گیرد و مراکز رشد از سراسر استان به این مکان نقل مکان پیدا کند و شهرکی تحقیقاتی را در این مکان راه‌اندازی کنیم.
اما استاندار در پاسخ  به صحبت‌های آرمین محمودی رئیس دانشگاه، اظهار کرد: چشم‌انداز شما در اینجا نباید جدا از چشم‌انداز علمی کشور شود.
علی‌محمد احمدی افزود: دانشگاه‌ها می‌توانند مستقل باشند اما باید تابع سیاست‌های علمی کشور باشند و به همین خاطر نمی‌توانیم جزیره‌ای عمل کنیم.
استاندار با بیان اینکه اگر بخواهیم شعار بلند پروازانه بدهیم خروجی آن همین چیزی است که در دانشگاه آزاد یاسوج می‌بینیم اظهار کرد: اگر دانشگاه درست خرید می‌کرد می‌توانست کل دانشجویان یاسوج را بدون شهریه پذیرش کند.

احمدی در ادامه افزود: نمی‌توانیم جسته و گریخته بگوییم به دنبال پژوهش هستیم چرا که پژوهش خود ملزوماتی نیاز دارد.
وی به برخی اقدامات اشتباه در این استان اشاره کرد و گفت: اقدام اشتباه یکی همین سایت دانشگاه آزاد یاسوج است و دیگری هم بنیاد شهید که ۱۴ هزار متر مربع را در جایی کلنگ زده و اکنون ۱۴ هزار ریال هم برای ساخت آن اعتبار و بودجه ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ظ
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی کرد شجاع
گچساران شهروند
Iran, Islamic Republic of
کاش می دونستم اقای.ی در این بین چکاره است وچه توانی دارد دانشکاه یاسوج چرا از افراد توانمند استفاده نمی کند
حمید
Iran, Islamic Republic of
استاندار کارش درسته
حیف
Iran, Islamic Republic of
تا سرزدن ها تمام بشه چهازسال هم تموم شده دستاورد احمدذی چی بوده سرزنی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1