تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۳۰۹۰۴۳

ابرهای غلیظ فتنه

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛فتانه توحیدی*
ابرهای غلیظ فتنه به هم می‌پیوندند با این گمان که سیمای خورشید حقیقت را بپوشانند.
هر لحظه پاره‌ی ابری می‌کوشد که از جلوه‌ی این خورشید ولایت بکاهد؛ ولی هر بار که خورشید از میان پاره‌های ابر سیمای درخشان خود را می‌نمایاند، افق جامعه روشن و روشن تر می‌گردد.
امروز شخصیت رهبر و نفوذ معنوی کلام رهبر در میان توده‌های مردم است که مستقیماً هدف دشمن قرار گرفته است؛ چرا که دشمن به خوبی دریافته است که نفوذ کلام ولایت در توده‌های مردم تنها عامل "وحدت" و رکن عظیم استقلال و مانع از متلاشی شدن مملکت و ضامن پیروزی و نجات و فلاح مردم ایران است و تا نفوذ کلام معجزه آفرین رهبر در صحنه حضور دارد، دشمن هرگز نخواهد توانست به هدف‌های خود برسد.
رهبری معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، یکی از شاخص‌های مهم در خنثی نمودن نقشه‌های پلید دشمن را هوشیاری مردم دانسته و فرمودند: "اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملت، سجده شکر به جا آورده شود، باز هم کم است. ایشان بیداری و حضور مردم را عامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی و کشور و علت وحشت سران استکبار از حمله به ملت ایران دانستند و فرمودند: برخلاف برخی تبلیغات رسانه ای، مشکل اصلی دشمنان این سرزمین، بصیرت ملت و غیرت دینی جوانان کشور است. با وجود این غیرت دینی جوشان، جوانان در مقابل برخی مسائل صبر پیشه می‌کنند که باید هم چنین باشد؛ ولی هر گاه که زمان حضور در صحنه باشد، در میدان حاضر هستند."
حال با توجه به شرایط کنونی و بدین جهت که دشمنان به هیچ روی نتوانسته‌اند قلوب مملو از عشق مردم ایران را از محبت به ولایت خالی کنند، این است که هر روز برگی تازه و نو در جهت کاستن از تأثیر شخصیت ولایت رقم زده و زمینه را برای تفرقه و جنگ داخلی و سلطه‌ی اجانب آماده می‌گردانند. همه‌ی این توطئه‌ها و تبلیغات نشانه‌ی این است که امروز دشمن، شخص امام و ولایت را در داخل کشور مستقیماً هدف تبلیغات خود قرار داده است و گروهی از افراد صادق نیز فریب جوسازی دشمن را خورده و ناخواسته در این بستر حرکت می‌کنند.
ولی ای امام... ای خون بیدار زندگی در نبض تاریخ معاصر بشر! ای روح خدا! ای مسیحادم! ای که با دم خداییت، روح تازه در کالبد زمانه‌ی ما دمیدی! ای قله‌ی پرصلابت استقامت و شجاعت، ما تا آخرین قطره‌ی خون خود از تو و راهت و مکتب اسلام حمایت کرده و آماده‌ی جانفشانی در این سنگر مقدس هستیم.

* فعال اجتماعی، فرهنگی، و سیاسی
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1