تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۰۹۰۳۴

نمره عملکرد «داریوش دیودیده» در سازمان صنعت و معدن چند است؟ / مخاطبان نظر دهند

۲۱۷
۳
کبنا ؛نمره عملکرد داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از پنج سال چند است، مخاطبان نظرات و دیدگاه‌های خودشان را برای ما ارسال کنند.
 

به گزارش کبنا از یاسوج، بعد از پایان دولت یازدهم و تشکیل دولت دوازدهم گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییر مدیران در سطح رسانه‌ها و محافل سیاسی رواج پیدا کرد، در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر مدیران روند کندی دارد و علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز تغییر مدیران را به بعد از ارزیابی از آنها موکول کرد و گفت: مدیران را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و بر اساس عملکردها و ارزیابی‌های صورت گرفته آنها را ابقاء و یا تغییر می‌دهیم.
سایت خبری کبنا نیوز پیرامون عملکرد مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مخاطبان خود، نظرخواهی خواهد می‌کند.
مقام معظم رهبری فرمودند که «شفافیت معنایش این است که مسئول در جمهورى اسلامى عملکرد خودش را به طور واضح در اختیار مردم قرار بدهد؛ این معناى شفافیت است، باید همه این کار را بکنند». (۲۹شهریور ۱۳۸۸)
و همچنین معظم‌له فرموده‌اند: «همیشه این ملت نیاز دارد به این که مسؤولان او پاسخگوی مسؤولیتهای بزرگ خودشان در مقابل ملت باشند و روح پرسشگری در مردم وجود داشته باشد.» (۱/۱/ ۱۳۸۴)
داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد آبان‌ماه ۹۱ زمانی که حسین صابری استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد به شدت از عملکرد این سازمان انتقاد می‌کرد، سکان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت.
«دیودیده» رئیس سازمان نظام مهندسی استان و عضو هیئت مدیره این سازمان در کشور، معاونت سازمان در دوره‌های گذشته و استاد دانشگاه، فوق لیسانس مهندسی صنایع و لیسانس مهندسی برق، را در کارنامه اجرایی و علمی خود دارد. در زمان صدارت او فعالیت‌های زیادی در حوزه، صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.
این استان پروژه‌های بزرگ و همچنین واحدهای فعال تولیدی زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله سیمان مارگون، پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی گچساران، کارخانه آجر دهدشت، معادن فسفات چرام و بهمئی و ...  را دارد، آمارهای متفاوتی از واحدهای راکد، نیمه فعال و فعال استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسوولان در جلسات ارائه شده است.
یکی از کارهایی که در زمان داریوش دیودیده با پشتیبانی صابری استاندار وقت انجام گرفت، ساماندهی کارخانه‌های سنگ شکن و شن و ماسه‌ در حاشیه رودخانه‌ها بود.
بررسی عملکرد دیودیده باید در ظرف و مکان خودش انجام بگیرد، اما رسانه به عنوان چشم و گوش و زبان جامعه نیز می‌تواند از مردم در رابطه با عملکرد مسوولان سخن بگوید.
آیا نظارت بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی انجام می‌گیرد؟
داریوش دیودیده تا چه اندازه در فعال کردن کارخانه‌های تعطیل موفق بوده است؟
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد آیا توانسته است واحدهای تولیدی که کجدار و مریز فعالیت می‌کنند، رونق دهد و ظرفیت تولید آنها را بالا ببرد.
دیودیده چه کمکی به بحث اشتغال جوانان کرده است؟ چه تعداد جوان بیکار و فارغ‌التحصیل در زمان مدیریت ایشان مشغول به کار شده‌اند؟
 
راهکارها و تدابیر سازمان صنعت، تجارت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد برای رونق اصناف چه بوده است؟
 
داریوش دیودیده در انجام وظایف محوله زیر تا چه میزان موفق بوده است.
 
از مهمترین شرح وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت به موارد زییر می توان اشاره نمود :
۱- تدوین و ابلاغ راهبردهای توسعه صنعتی، معدنی و تجاری کشور و تعیین اهداف، سیاست ها،
برنامه ها، استاندردها، نظامها، آیین نامه ها و ضوابط کلی بخش های صنعت، معدن و تجارت هماهنگ باسیاست های کلان کشور با جلب مشارکت تشکلها و سازمانهای غیر دولتی و مردم نهاد مرتبط و نظارت براجرا و تحقق آنها.
۲- تعیین سیاستهای توسعه صادرات غیرنفتی، محصولات صنعتی، فرآورده های معدنی و خدمات فنی و مهندسی و تجاری و تنظیم و اجرای مقررات مربوط به حمایت های صادراتی.
۳- مدیریت و تسهیل فرایند تولید و تجارت داخلی و خارجی.
۴- برنامه ریزی ، هدایت، و حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت ها و واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری و شهرکهای صنعتی مشترک با کشورهای هدف براساس راهبردهای توسعه صنعتی، معدنی و تجاری کشور و متناسب با توازن منطقه ای، آمایش سرزمین و ملاحظات زیست محیطی
۵- تنظیم و توسعه روابط تجاری ، صنعتی و معدنی و تهیه یادداشت های تفاهم و موافقت نامه های مرتبط و انعقاد و اجرای قراردادها با سایر کشورها و نهادها و سازمانهای تخصصی و مجامع منطقه ای و بین المللی ذیربط با هماهنگی وزارت امور خارجه و در چارچوب سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و قوانین مربوط.
۶- مدیریت الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان جهانی تجارت .
۷- قبول عضویت و نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در نهادها و سازمانهای تخصصی و مجامع منطقه ای و بین المللی مربوط به امور صنعت، معدن و تجارت در چارچوب قوانین.
۸- مدیریت رویدادهای تجاری ،صنعتی و معدنی اعم از اعزام و پذیرش هیات ها و کمیسیون ها، برگزاری و شرکت در نمایشگاه ها و همایش های داخلی و خارجی وتعیین و اعزام رایزن های مورد نیاز به منظور توسعه صادرات غیر نفتی و جذب سرمایه و فناوری.
۹- برنامه ریزی، هدایت و حمایت از توسعه و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی برای توسعه صنعت، معدن ، تجارت و انتقال فناوری و همچنین سرمایه گذاری برای ایجاد و توسعه صنایع مبتنی بر فناوری های پیشرفته و خطر پذیر در موارد ضروری و در مناطق کمتر توسعه یافته.
۱۰- برنامه ریزی و ایجاد شرایط لازم برای حفظ، صیانت و افزایش ظرفیت های تولیدی واحدهای صنعتی و معدنی و بازسازی ، نوسازی و گسترش فعالیت آنها.
۱۱- سیاستگذاری و برنامه ریزی برای ایجاد و توسعه مجتمع ها و شهرک های صنفی ، صنعتی و معدنی و نیز پشتیبانی از ایجاد و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی و توانمندسازی بنگاه های کوچک و متوسط
۱۲- ساماندهی، حمایت و نظارت بر ایجاد، توسعه و فعالیت انجمن ها و تشکل های صنفی، صنعتی ومعدنی، شبکه ها و خوشه ها و سازمان های غیردولتی و مردم نهاد مرتبط با بخشهای صنعت، معدن و تجارت و صدور مجوز های تاسیس و فعالیت آنها.
۱۳- برنامه ریزی برای بهبود فضای کسب و کار و افزایش بازدهی ، بهره وری ، رقابت پذیری و توسعه کار آفرینی بخش های صنعت،معدن و تجارت
۱۴- حمایت از توسعه و تقویت نام ها وعلائم تجاری، تجاری سازی آثار مالکیت فکری و معنوی اعم از اختراعات، اکتشافات و نوآوری ها.
۱۵- برنامه ریزی، هدایت ، حمایت و مدیریت تولید صادرات محور با ارزش افزوده بالا و فناوری های پیشرفته و هدایت و حمایت از مدیریت واردات مبتنی بر تولید صادرات گرا
۱۶- سیاستگذاری و برنامه ریزی جهت بهبود نظام تولید، تامین و توزیع ، نظارت بر شبکه های توزیع کالا و خدمات ، توسعه رقابت و جلوگیری از انحصار در بازار .
۱۷- ساماندهی زنجیره های تأمین و توزیع کالا و خدمات و مدیریت تنظیم و کنترل بازار.
۱۸- نظارت و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان.
۱۹- تعیین سیاست ها و ضوابط قیمت کالا و خدمات و ضوابط خدمات پس از فروش و نظارت بر اجرای آنها.
۲۰- سیاستگذاری و برنامه ریزی در حوزه تجارت الکترونیکی کشور و توسعه و حمایت از کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش های صنعت، معدن و تجارت.
۲۱- ساماندهی، استقرار و بکارگیری نظام یکپارچه آمار و اطلاعات و شبکه جامع اطلاع رسانی و تولید، تحلیل و ارائه آمارها و گزارشهای تخصصی در بخشهای صنعت، معدن و تجارت.
۲۲- حمایت از توسعه آموزش و پژوهش، "تحقیق و توسعه(R&D)، ترویج و انتشار یافته ها و نتایج تحقیقات وهدایت و بهره گیری ازتوانمندی های مراکز آموزشی و پژوهشی و فناوری جهت توسعه بخشهای صنعت، معدن و تجارت.
۲۳- همکاری و مشارکت با دستگاه ها در زمینه سیاستگذاری و برنامه ریزی برای تربیت و تامین نیروهای متخصص بخش های صنعت، معدن و تجارت در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و برنامه ریزی و همچنین آموزش، توسعه مدیریت و توانمندسازی شاغلین بخش های مذکور.
۲۴- سیاستگذاری، برنامه ریزی،نظارت، صیانت و حمایت از توسعه زیر بناها، اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن و فراوری معدنی با بکارگیری علوم، فنون و فناوریهای پیشرفته
۲۵- سیاستگذاری و برنامه ریزی و انجام مطالعات و بررسی های زمین شناسی و شناسایی مخاطرات زمین شناختی و تهیه نقشه های مربوط، تهیه اطلاعات پایه شناسایی، پی جویی و اکتشاف عمومی منابع و ذخایر معدنی و تهیه گزارش های فنی و اقتصادی و ایجاد و گسترش پایگاه داده ها و اطلاع رسانی جامع علوم زمین برای بهره برداری از مزیت های زمین و ظرفیتهای معدنی کشور.
 
مخاطبان گرامی می‌تواند نظرات و دیدگاه‌های خود را با ارسال یادداشت‌، و یا به شکل «کامنت» در خصوص عملکرد دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد را برای ما ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
نمره.
نمازی
Iran, Islamic Republic of
عالی
نمازی
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیری که تا الان برای استان بود و هست خیلی عالی هست کاش همه مدیران مثل ایشان بودن
رشیدی
سرجمع .
نوید
۸ بیشتر.
امیری
منفی وزیر .
جوادی
.
غلام
۱۱
دهدشت
United States
آقای دیودیده ضعیف ترین مدیر استانه، فرصت های سرمایه گزاری به پای طرح های.هزینه شده و .
صابر
ضعیف ضعیف ضعیف
حسینی
صمیمی خنجری شجاعی ازش قویتر بوده. شدن بندگان خدا
باقری
معدن صنعت تجارت ۱۲
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور علمکرد دیودیده مثبت ارزیابی میشود ولی پیشنهاد می کنم به خاطر برآورده شدن آخرین آرزوی دکتر . هم که شده یکی از بستگان ایشان را به جای دیودیده بگذارید تا خیالش از بابت تسلط همه اقوامش بر استان راحت باشد و بتواند در لرستان با جدیت به مردم همیشه در صحنه اونجا خدمت نماید . یادش بخیر اخلاق مدار و فامیل مدار بود
مهندس
Iran, Islamic Republic of
خوب بود
ناشناس 2017
Iran, Islamic Republic of
بسیار ضعیف بسیار ضعیف بسیار ضعیف
استاندار سریعتر بردارش خیلی خیلی دیر شده ۱۰ سال.
اصلاح طلب از دنا
Iran, Islamic Republic of
وافعا عملکرد ایشان ضعیف و باعث عقب افتادن واحدهای تولیدی و صنایع و معادن در استان شد
نخبگان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
انصافا مدیری ضعیف هستند.وضعیت تنظیم بازار درشهر یاسوج را بررسی کنین بعدا نظر منو رد یا تایید کنین.
ای.
کارمند صنعت و معدن
Iran, Islamic Republic of
آقای. باعث نارضایتی در سازمان شده است
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
داریوش دیودیده شخصیتی پاک مدیری دلسوز و کارآمد ک مشخصه اصلی ایشون در زمان مدیریت وی جلوگیری از رانت و سودجویی زیر مجموعه علی الخصوص بازرگانی بوده و به جرات میتوان گفت ک یکی از مدیران پاک دست تاریخ اداری استان میباشد . نمره ایشون قابل قبول بوده هر چند ک کاستی وجود داشته باشد ک اون هم طبیعیست و هیچ کسی نمیتواند ادعا داشته باشد ک در ادارات استان کاستی نیست اون هم از شرایط حاکم بر اقتصاد , تجارت و بازرگانی و پتانسیل موجود در استان میباشد.
عشایر
Iran, Islamic Republic of
از نظر بنده به خاطر بی ثباتی بازار ون.در اداره کردن ادارش
بلند
Iran, Islamic Republic of
ای بابا دیودیده واقعا ازبس صنعت ،معدن وتجارت . روی دستش انگار تازه
بلند
Iran, Islamic Republic of
با وجود .صنعت معدنو خوند
منصف
دورانی که مهندس دیودیده مدیرکل شدند دوران رکود و تحریمها بود و کارشکنی های متعددی در دوران استانداران سابق برای ایشان بود اما به نظر می اید عملکرد قابل قبولی داشته باشد و تلاشهای خوبی صورت گرفته باشد
باران
Iran, Islamic Republic of
آقای دیودیده تجارب خوبی کسب نموده است ماتدن ایشان بر مسند سازمان صنعت و معدن به صلاح استان است. قطعا با جدییت بیشتر مشکلات را پیگیری خواهند کرد.
عنایت
Iran, Islamic Republic of
.
باید عوض بشن
وضعیت صنعت و اقتصادی استان بغرنج است.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ص.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام وسپاس از اقدام جالب سایت کبنا در ارزیابی ونظرسنجی ،واقعیتش همه صاحبنظران ومطلعین بخوبی واقفند ومیدونند ومیدونند بینند عملا طی این پنج سال وتجربه سه دولت چنداستاندار اتفاق خاصی دراین سازمان مهم وتاثیر گذارنیفتاده.وعملکرد فقط موجب هدررفت منابع وفرصتها شده اگه وضیعت عملکردی این سازمان درسال ۹۰و۹۱روی نمودار رشد وتوسعه درنقطه ب بوده حالا ببینید کجاست متاسفانه هیچ منابع وسرمایه گذاری که جذب نشده تازه. سرمایه وتعطیلی وبیکاری هم داشتیم ومضاف براین بطور بیسابقه ای در زمان ایشون تعدادزیادی از کارکنان مجرب ومتخصص این سازمان نیز به سایر سازمانها ی درون و برون استانی کوچ کرده وتجربه وهزینه انجام شده برای پرورش نیروهایی ماهر نیز عملا. وبه سایر استانها انتقال یافته خلاصه کلام . سازمان است
عدالت در نفت
Iran, Islamic Republic of
بسیار ضعیف خصوصا بخش معدن.د که جا دارد تحولاتی در بخش معدن انجام دهند.
مردی از بویر
Iran, Islamic Republic of
باسلام.خداوکیلی من که از نزدیک با ایشان ارتباط کاری داشته ام از نیروها ومدیران پاک دست وکاردان وبه تمام معنا فعال و کاربلد میباشند.خدا وکیلی در این وضعیت خراب کشور هیچ کس مثل ایشان نمیتوانست سازمان صنعت را اداره کند
آرتور ساغلام .تراختور
Iran, Islamic Republic of
نمره عملکرد''''''''''''''.؟و. ''''وشاید اگه ده سال دیگر مدیر باشه ،بعدآ . ؟!؟!؟!کبناجون اگه کامنتو درج میکنید کامل باشه وگر نه درج نکنید که نگارنده خودش بدونه چی نوشته!!!!!!!!!
جامعه
Iran, Islamic Republic of
سلامت نفس و پاکدستی و پیگیر بودن از ویژگیهای دیودیده است در انجام وظایفش کوتاهی نکرده هر چند شرایط کشور از نظر تحریمها و رکود جالب نبود
اشنا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه روند کار در این حوزه.رو به رشد بوده نه برای مردم
اشنا
Iran, Islamic Republic of
مدیریتش خیلی ضعیف هست
جامعه
Iran, Islamic Republic of
هفتاد و پنج.
دانشجوی دانشگاه ازاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
عمل کرد اقای دیودیده بسیار ضعیف هست
قدرت
Iran, Islamic Republic of
سلام. انصافا مدیر کار بلد وپاک دستی هست مهندس دیودیده
لوداب
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی ضعیف...عملکردقابل دفاعی نداره
قدرت
Iran, Islamic Republic of
بسیار بسیار عالی .مدیریت عالی داشته اند و خواهند داشت.با توجه به جمیع جهات و وضعیت حال یکی از مدیران قوی ، پر تلاش ، دلسوز ، وقت گذار، متخصص کامل در حوزه های صنعت ،معدن و حتی تجارت،همراه با مسئولین، مردمی و بسیار طرفدار اجرای صحیح قوانین و مقررات..... نمره عالی
کارمند صنعت معدن
Iran, Islamic Republic of
من کارمند همکار هستم بخدا مدیری مانند دیودیده نیومد و نخواهد اومدایشان جلو رانتخواری گرفت و واحدهای تولیدی راکد را به چرخه تولید دراورد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مهندس دیودیده انسانی بزرگواری ودرامورکاری مدیری توانمند هست
هماستانی
Iran, Islamic Republic of
بسیار ضعیف متاسفانه . کار انجام میدهند، تعویض ایشان به نفع صنعت استانه
هماستانی
Iran, Islamic Republic of
دیودیده ازنظر اینجانب فردی پرکاروباتجارب ارزشمند
همشری
Iran, Islamic Republic of
آقا مهندس دیودیده اداره صنعت معدترانجات داده وظیفه اش رابه نحوزه احسن داره انجام میده
هماستانی
Romania
خیییییلی ضعیف
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
انصافا . به جامعه است. مدیر باشند.
علی
Iran, Islamic Republic of
فارغ از همه مسائل الحق و الانصاف مدیریت عالیی دارند.آنچه که بایستی در خصوص واحدهای صنعتی انجام می دادند انجام داده و می دهند.باید در جایگاه فرد قرار گرفت تا فهمید چه تلاش هایی نموده و چه خدماتی انجام داده اند.ایشون با توجه به اینکه فردی متخصص می باشند اشرافیت لازم را بر مجموعه داشته و سعی نموده که نه کارکنان آسیب ببینند و واحدهای صنعتی که شرایط لازم را داشته اند از رکود خارج شوند......
علی
Iran, Islamic Republic of
نظر باید کارشناسی و بدور از ..... باشد... بسیار عالی
مهدی ار
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر دوستان یک ذره انصاف به خرج بدن بد نیست، واقعا تو این شرایط بحرانی که کشور داره نباید انتظار بیخود داشت، نسبت به این امکانات و بودجه واقعا عملکرد خوبی داشتن
علی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ایشان در زمینه صنعت و معدن وحتی تجارت عالی بوده و اونهایی که ارتباط کاری داشته و دارند بخوبی ایشون را می شناسند و در تخصص، دلسوزی ...پاکدستی و... ایشون شک ندارند..
جلیل باباکان
Iran, Islamic Republic of
.
دوست
Iran, Islamic Republic of
صفر
اسماری علی
Iran, Islamic Republic of
بیشتر.و نابهنجار یهای اجتماعی که بر اثر عدم رشد سرمایه گذاری و نبود کارگاها و کارخانه های تولید ی در استان که منجر به عدم اشتغال در استان شده است وجود مدیر ان نا کار امد در کارگروه اقتصادی استان .
امین
Iran, Islamic Republic of
سلام .به ککام ،مهندس دیودیده یکی از باسواد ترین وکارآمد ترین مدیران استان در جهت خدمت رسانی به مردم میباشد.انصافا طی شناختی که از ایشان وسازماندهی امور در محل کار وبرنامه ریزی برای کارمندان زیردست دارم به جرئت میتونم بگم ایشان واقعا لیاقت دارن .اگر همه مدیرا مثل ایشون بودن الآن مشکلی نداشتیم
امین
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالییی
لودابی قدرت
Iran, Islamic Republic of
اینها که نظر منفی دادند خواسته غیر قانونی داشتند جلوی این افراد گرفته شده ،دیودیده متخصص باتجربه پاک دست توانمند نمره عالی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه چون شما باید ازش دفاع کنی چون شما پسر .م وغیر تخصصی در صنعت معدن مشغول به کاری
یاس
Canada
عملکرد ایشون در زمینه تنظیم قیمت های بازار بسیار عالی هستش. ثبات قیمت ها, نبود اختلاف قیمت بین قسمتهای فقیر نشین و پولدار شهر اثبات کننده این حرفه
امیر زحمتکش
Canada
ایشون در زمینه مدیریت بحران صنایع ،حمایت از تولید کننده ها و مصرف کننده ها بسیار عالی هستن همونطور که میبینیم پیشرفت صنعت تو این استان مرهون زحمت های این مدیر دلسوزه
علیرضا دهقانی
Canada
یکی از توانایی های ایشون انتخاب کارمند های توانمند هستن. کارمندهایی که شجاعت کافی رو برای این کار داشته باشن. به نظر من عالی هستن ایشون
محمد
Iran, Islamic Republic of
کسی مخالف اشتغالزایی نیست لیکن ماوخواهان اجرای طرح هایی هستیم که با کمترین خسارت بتونیم .
نه با توجیه اشتغالزایی کل منطقه رو.
دشت سقاوه مستعد کشاورزی گردشگری دامداری مدرن و هزاران طرح گلخانه ای با کمترین هزینه و با حفظ محیط زیست منطقه بدون کوچکترین خسارت به رودخانه بشار هستیم
اگر اینها به فکر مردم هستند فرصت های شغلی بسیاری به غیر از صنعت فوق تخریبی پتروشیمی وجود داره که هم درامد مردم بیشتر باشه هم منطقه حفظ بشه اگر هدف که باید شاهد خشک شدن رود بشار به واسطه پمپاژ اب رگ حیاتی منطقه دنا و همچنین الودگی های شیمایی و زیست محیطی کل منطقه سقاوه سرچنار و مارگون و حتی الوده شدن بستر اب های زیر زمینی و سطحی این مناطق باشیم خطرات شیمایی و جانی این طرح به جای خود
خارج از همه این موضوعات ۹۰ درصد صنایع استان به کلی بلمپ شده طرح پتروشیمی دهدشت با اشغال زمین های کشاورزی مردم بعد از ۲۰ سال به کجا رسیده اگر مسیولین به فکرمردم هستند چرا صنایعی که پلمپ شده را احیا نمیکنند
این قصه سر دراز دارد. طرح خبر نداری
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
دیودیده از خانواده های شاخص این دیار ، تحصیل کرده و صاحب نام نیکو و از مدیران شایسته و با تجربه و پاک دست استان هستن که تا کنون وظیفه اش را علیرغم همه کارشکنیها به نحو احسن انجام داده و مطئنا بهتر از ایشان برای مدیریت بر این سازمان عریض و طویل در استان وجود ندارد و توصیه جمع کثیری ازهم استانیها که نه از روی احساس بلکه از روی تجربه بر ادامه خدمت ایشان هست . قطعا دکتر احمدی هدفی جز خدمت به مردم این استان نخواهد داشت و برای این کار نیاز به مدیرانی مثل دیودیده دارد. جهت اطلاع دکتر احمدی بیش از ده نفر ازاعضای خانواده مهندس دیودیده شامل فرزند ایشان ، برادران و برادرزاده ها و خواهرزاده هایش دارای مدرک دکترا در رشته های مختلف پزشکی و غیر پرشکی از دانشگاههای معتبر ایران هستند که می تواند دلیل محکمی بر علمی بودن و تخصصی بودن ایشان و خانواده محترمشان باشد.
امین
Iran, Islamic Republic of
عالی
امین
Iran, Islamic Republic of
بسیار پرتلاش و کاری و به خوبی از پس اداره این سازمان بر میاد
درو پ
Romania
عملکردش رتبه اخر ما در صنعت ومعدن وتجارت است جایگاهک استان درکشور در رتبه اخر است وایشان طی چهار دولت.د وازمعادن بی بهره ایم ودر تجارت هم که معلومه از اخر اول هستیم
مهدی ار
Iran, Islamic Republic of
صفر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عالی هست
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
نیازی به نظر دارید بعداز چندین سال. مدیریت .نه ؟!؟!؟
. سیاسی وعملکردی
...
Iran, Islamic Republic of
خدای چگونه میگیت عملکرد .د خارجی نداشت اصلا
شهروند
Europe
واقعا ضعیف
Norway
آقای دیودید. مدیران دولت امید هستن تعجب میکنم با این همه انتقاد و مخالفت با مدیریت ایشان همچنان بر صندلی ریاست .م رضایت خود از نحوه رفتار و انجام کارخود نشان دادن
مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
. کار مثبتی که انجام داد را به کار گرفت علی برکت الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فردی متخصص با تجربه نمره عالی
مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
ایشان درپنج سال گذشته عملکرد قابل دفاعی نداشته و متاسفانه صنعت و معدن استان از یک طرف دچار رکود بوده و از طرف دیگر بر حوزه بازار هم نظارتی نبوده و .خود بوده و با توجه به عملکرد ضعیف و مدت زمان طولانی که ایشان تصدی این پست را بر عهده دارند وقت آن رسیده که با این سازمان خداحافظی کند و این مدیریت به فرد شایسته ای سپرده شود.
کهن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس دیودیده از مدیران توانمند و مثبت می باشد و در بدترین شرایط تحریم و تورم و مشکلات زیاد سکان صنعت رو در دست گرفت که در کل کشور در این چندساله مشکلات زیادی وجود دارد.پس نمره مهندس دیودیده از بیست می توان نمره ۱۹ را به ایشان داد.ضمنا پست مدیریتی در استان ما خیلی سختتر از بقیه نقاط کشور است.باتشکر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آدم آرامیست ولی اصلا مدیر نیست
ازجمله آثار ضعف مدیریتی ایشان به .ی بازاراستان و رکود در صنایع می توان اشاره کرد
شبلیز....
Iran, Islamic Republic of
عالی ودرود بر مهندس دیو دیده
مدیر توانمند و مقتدر وباهوش و اینده نگر
john
Iran, Islamic Republic of
به خدا به قران من ازنزدیک باهاش کارکرده ام بسیاربسیاربسیار.....صعیف می باشداون ازخودسازمانش اون اراتاقهای اصنافش درتمام شهرستانها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بسیارضعیف م.
john
Iran, Islamic Republic of
ضعیف صعیف.۰
Iran, Islamic Republic of
عالی عالی عالی بی نهایت کار درست هستی دایی
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
از نکات مهم و قابل توجه مدیریت دیودیده پاک دست بودن ایشون هست.سوای از مدیریت مثبت و به دور از حاشیه ای که ایشان داشتن.در مجموع اگر شاخص های مدیریتی برای مدیریت مهندس دیودیده در زمان تحریم و نبود اعتبارات مورد بررسی قرار بگیره ایشون عملکرد بسیار خوبی داشتن و قطعا حضور ایشان در این مسند و ابقا ایشان با توجه به سوابق کاری و تجریه و تخصص و از همه مهمتر تعهد و پاک دستی ایشان به استان در جهت پیشرفت کمک شایانی خواهند کرد قطعا کسانی که دستشان از رانت خواری در زمان مدیریت ایشان کوتاه شده از ایشان بد خواهند گفت و این کاملا طبیعی هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس دیودیده از نخبگان تحصیل کرده استان است که در همه شرایط و زمان برای رونق و پیشرفت صنعت تلاش های فراوانی نموده و در تمام دوران خدمتش خدمت بی منت و پاک دستی داشته خداوکیلی براساس سوابق باید مدال پدر صنعت به او داد ...
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
خیلی .
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
ایشان واقعا ضعیف عمل کردن وقت آن رسیده که سریع تغییر کنند امیدواریم که استاندار دلسوز چاره ای بیاندیشند.
خوب نژاد
Iran, Islamic Republic of
عالی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با توجه به بزرگی و حجم زیاد کار صنعت و معدن و انتظارات صنعت گران و تولیدی ها کسی بهتر از مهندس دیودیده توان مدیریت ندارد در واقع ایشان مرد شماره یک صنعت جنوب ایران هستن.ایشان اولا دارای سابقه مدیریتی فراوان ،مدارک تحصیلی مدیریتی مرتبط با حوزه صنعت می باشند.دوما در حوزه صنعت و قدرت چانه زنی با مرکز و جذب سرمایه گذران موفق عمل نموده است.
صعنت
Iran, Islamic Republic of
واقعا تو این پنچ سال صعنت نبود
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اداره صنعت ومعدن در این ۵س.
چیتاب فعال
Iran, Islamic Republic of
واقعا ضعیف بوده نمره اش زیر ۱۰ میباشد
توید
Iran, Islamic Republic of
واقعا عملکردش ضعیف وداغونه
بدون پارتی
Iran, Islamic Republic of
آقای دیودیده بهترین دلسوز ترین وتوانمندهستند
علی
Iran, Islamic Republic of
کارهای مدیریتی ، تلاش در جهت ثبات اشتغال واحدهای صنعتی، پیگیری برای راه اندازی و تعیین تکلیف طرح ها و واحدها ، تشکیل جلسات متعدد در استانداری و سازمان و واحدها و شهر کهای صنعتی استان برای احصاء و رفع مشکلات واحدها ، تلاش برای رفع موانع تولید واحدها ، استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در مناصب مدیریتی سازمان، رصد تمام فعالیت های سازمان وانطباق آنها با قوانین - دستورالعمل ها و..... ،تلاش در جهت تکریم مراجعین و جامعه هدف..... از خصوصیات بارز مهندس دیودیده می باشد.نمره عالی
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام جناب آقای دیودیده . خودش میباشد .عملکرد مثبتی عام المنفعه ای نداشته
برخه
Iran, Islamic Republic of
به نظر همه مردم استان باید جناب مهندس جبار کیانی را به جای ایشان گذاشت ...دیودیده واقعا ضعیف عمل میکنه....وعملکرد آ.....استان نیرویی فعال وکار بلد میخاهد.....یا الله
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
به نظر همه مردم استان باید جناب مهندس جبار کیانی را به جای ایشان گذاشت ...دیودیده واقعا ضعیف عمل میکنه....وعملکرد آن زیر....استان نیرویی فعال وکار بلد میخاهد.....یا الله
مصطی بسطامی
Iran, Islamic Republic of
انصافا فارغ از مسائل حاشیه ای و سیاسی بخاطر اینکه سازمان صنعت و معدن یک سازمان کاملا تخصصی است جناب مهندس دیودیده فردی توانمند،متخصص، باتجربه، پیگیر و اهل کار و برنامه هستند. نمره بیست فقط مخصوص خداست.. اما دراین اوضا و احوال نابسامانی در وضعیت کلی صنعت کشور مهندس دیودیده توانسته با صبر و حوصله و تحربه کافی بخوبی واحدهای راکد را ساماندهی کند و در راستای تاسیس و توسعه واحدهای صنعتی گامهای خوبی بردارد.. درواقع ایشان نهایت استفاده از ظرفیت کنونی در استان را برقرار نموده.. تعامل بسیار خوبی با سرمایه گذاران خارجی و داخلی برقرار کرده است.. البته باید توجه داشته باشیم در نبود اعتبارات لازم و کافی نباید انتظار بیشتری از ایشان داشت.. بانک های عامل استان که نقش مهمی در این زمینه دارند تاکنون بخوبی همکاری نکردند.. نباید از یک مدیر باسوار و باتحربه اما تنها انتظار بیشتر از این داشت..
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سایت های خبری به همراه یک نفر کارشناس استانداری که دغدغه این استان را دارند آمار و ارقام از سوی مهندس دیودیده را که در طول این چند سال بصورت مصاحبه و ... ارائه داده است رابا حضور در شهرک های صنعتی و خارج از شهرک ها بازدید کنند ،
سازمان صنعت و معدن بعنوان یکی از مهمترین سازمان های هر استان میتونه در بحث اشتغال زایی وضعیت بیکاری رو تغییر بده که متاسفانه طی این ۵ سال همچین اتفاقی نیفتاده،و صدها و شاید هزاران نفر بیکار شدند از کارخانه .بگیر تا ...
کسانی که بصورت مستقیم و غیر مستقیم شخص مهندس دیودیده را حمایت و ابقاع میکنند به این استان.
مردی از بویر
Iran, Islamic Republic of
باسلام.خداوکیلی آقای مهندس دیودیده یک فرد کاردان وبه تمام معنا پاک دست ومدیر است.تنها کسی که میتوانست در این چند سال بحرانی صنعت ومعدن استان را مدیریت کند فقط وفقط شخص ایشان هستند.جزو مدیران کاربلد فنی هستند.لایق درجات بالاترند
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
.به خاطر عدم نظارت بر بازار
صنعتگر منصف
Iran, Islamic Republic of
نمره من به ایشان ۱۸ از ۲۰ است.ایشان در بدترین زمان مدیر شدند اما به خوبی از پس مدیریت برآمدند.واقعا ایشان پاکدست ومدیر هستند
صنعتی گچساران
Iran, Islamic Republic of
به نظر من جزو مدیران لایق وپاکدست وکاربلد بوده است.نمره ایشان خیلی خوب است
علی
Iran, Islamic Republic of
آیا حجم سرمایه گذاری صنعتی استان از ۳۵۰میلیاردتومان به ۹۰۰میلیاردتومان ،
هفت برابر شدن سطح مطالعات معدنی، راه اندازی سازمان زمین شناسی بعد از هفته دهه احیاء ۵۰واحد صنعتی پس از دهها سال رکود و بازگشت بکار واشتغال۶۰۰نفر شده است.
قابل تقدیر نمی باشد؟ دست مریزاد مدیر
پرس
Iran, Islamic Republic of
کار خاصی انجام نداد به مدیر تواناتری جایگزین ایشان شود تا صعنت ما نجات یابد
بنیامین
Iran, Islamic Republic of
نمره عالی بهتر از ایشان کسی نیست
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف
علی
Iran, Islamic Republic of
آیا تلاش ننمودند که برای اولین بار ایمیدرو که یک شرکت دولتی است آمد در فسفات استان سرمایه گذاری کرد.
صدور مجوز۵طرح پتروشیمی در سه شهرستان صادر ودر حال اجرا بودن آنها.پرداخت ۲۲۰میلیون یورو جهت پتروشیمی گچساران،۱۵۰میلیاردتومان سیمان مارگون،۴۰میلیاردتومان آجردهدشت تسهیلات بانکی کار بزرگی است
برای اولین بار در یکسال ۱۴۰میلیاردتومان تسهیلات به بخش تولیدپرداخت شد. اینها که همگی از تلاش های مهندس دیودیده و پرسنل و دیگر مجموعه مدیریتی استان بوده قابل تقدیر است.نمره عالی
kamal
Iran, Islamic Republic of
مهندس دیودیده فردی توانمند در حوزه مدیریتی صنعت معدن و تجارت استان بوده و کارنامه درخشان ایشان نشان از لیاقتشان می باشد.
پارسا
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مثبت نمره عال
farshad
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مثبت نمره عالی مدیریت عالی و توانمند
مهندس
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس دیودیده انسانی توانمند ،شایسته و مدیری کارامد است که بخوبی توانست برگ زرینی در تاریخ صنعت استان بیافریند.
درود بر مهندس دیودیده افتخار جامعه بزرگ مهندسی استان
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس دیودیده از مدیران کار بلد و دلسوز و پیگیر استان میباشد.ارتباطی بسیار صمیمی و راحت با صتعتگران دارد.تقریبا در تمام ساعات و در هر شرایطی پاسخ گوی مشکلات صنعتگران بوده و هست.انشاالله که موفق و پیروز باشن
علی
Iran, Islamic Republic of
برای انسانی شایسته و بزرگ مثل مهندس دیودیده آرزوی موفقیت دارم.
مرحبا به این تلاش ، مرحبا به این دلسوزی؛مرحبا به این مدیریت
هم استانی صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس دیودیده از مدیران کار بلد و دلسوز و پیگیر استان میباشد.ارتباطی بسیار صمیمی و راحت با صتعتگران دارد.تقریبا در تمام ساعات و در هر شرایطی پاسخ گوی مشکلات صنعتگران بوده و هست.انشاالله که موفق و پیروز باشن
هم استانی دنشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس دیودیده از مدیران کار بلد و دلسوز و پیگیر استان میباشد.ارتباطی بسیار صمیمی و راحت با صتعتگران دارد.تقریبا در تمام ساعات و در هر شرایطی پاسخ گوی مشکلات صنعتگران بوده و هست.انشاالله که موفق و پیروز باشن
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند. با دیودیده .و تلاش کردند از هم طایفه ای خودشان مدیر صنعت کنند.اقایان صمیمی و جهانبین و افرا و .....چند ساداتی دیگر که مطرح بودند اما به خاطر توانمندی دیودیده و حمایت وزارت خانه موفق نشدند و نهایتا هر کدام از این اقایان را جای دیگری مسولیت دادند اما ظاهرا هنوز.ه این مسیله باهاشون هست.اعتبار نامه قانونی دیودیده در ی را غیرقانونی بهش ندادند و دهها مورد دیگر.حال که مببینند استاندار جدید برایش کار و توانمندی افراد مهم هست دارن ب شکلی دیگر برای حذف ایشان و ضربه به استانداذ جدید دست به کار میشند
عشق
Iran, Islamic Republic of
اقای دیودیده ب خوبی از پس کارهای که بر عهده ی بود بر آمده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ، ضعیف
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
انصافا ضعیف ترین مدیر در استان می باشد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
۱۹
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مهندس دیودیده به معنای واقعی کلمه مدیری توانمند و صادق می باشد
برخی کم و کاستی ها ناشی از شرایط سیاسی حاکم بر جامعه و استان است
باید با دید کارشناسی به مسایل نگاه کرد
نه به شکل سنتی و سطحی نگری
برآیند مدیریت ایشان رضایت بخش بوده
ضمن اینکه با بررسی سوابق مدیریتی ایشان و کارنامه قبلش در کنار عملکرد فعلی ایشان، ارتقاء جایگاه، پاداش خوبی برای وی و تشویق مدیریت استان می باشد

آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه مدیران خدوم دارم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
انسا نی شایسته و توانمند
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
بسیار ضعیف
اگاه
Iran, Islamic Republic of
باز هم بازی های سیاسی از دیودیده شروع شد جناب اقای.به نظر من مهندس دیودیده خیلی خوب عمل کرد حداقل تو وفامیلت که کارخونه ها وصنعت را در دست داشتی خیلی سود بردیدپس اگر قرار از دیودیده شروع کنید بهانه رسانه ای نتراشید مردم اگاه شدن و سیاست را خوب می فهمند
ما
Iran, Islamic Republic of
دیودیده پاک دست است ودر این زمان هم این خصلت فاکتور اصلی مدیریت است
زندگی زیباست
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مهندس دیودیده در سطحهای کارشناسی حرفه ایی باید سنجیده شود چرا که کارشناسان مشخص میکنند یک مدیر تا چه اندازه در پیشرفت حوزه مدیریتی موفق بوده اند...جزئیات کار ایشان بیشتر مد نظر عوام قرار گرفته در صورتی که اقدامات خوب سنجیده و در شرایط خاص خود و با محدودیت های زمان خود از طرف اقای مهندس صورت گرفته است...گاهی باید نیمه پر لیوان را نگاه کرد...همانطور ک خیلی از افراد در ارتباط با ایشان بودند اطلاع دارند بسیار مسولیت پذیر ، حق شناس و نگران و همینطور پیگیر بودند به علاوه در دوران مدیریتی ایشان هیچ گونه دست کجی مشاهده نشده است...مسئولی که درستکار و مسولیت پذیر است تمام تلاش خود را میکند تا بهترین باشد حتی اگر تحصیلات را نداشته باشد....
قلبی
Iran, Islamic Republic of
نمره سه از بیست
جهت اطلاع
Iran, Islamic Republic of
مگه صنعت معدن هم داریم
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
. که دیودیده رو گذاشت مدیرکل. اقتصاد و بازار ـــ استاندار باید عوضش کند وگرنه دست به دامن تاجگردون میشویم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ووواااقققعععاا ضعععیف بوده ۳
شهر وند مارگون
Iran, Islamic Republic of
ایشان چندان کاری نتوانستند انجام بدهنددر این پست مهم من به ایشان نمره زیز ۵میدهم
Iran, Islamic Republic of
واقعا ضعیف مخصوصا انتقال سنگ شکنها به روستالی دلی بجک سپیدار که فاجعه زیست محیطی به بار آورد و همچنین مبارزه با کشاورزی و دامداری قشر محروم کشاورز و دامدار دلی بجک و کشتار دست جمعی این اهالی بعلت فصای الوده ماحصل سنگ شکنها
Edelstein star
Iran, Islamic Republic of
بقیه مدیران .د که دیودیده زده باشه....واقعا که یک مدیر برای رضا خدا...هر کی دنبال . هست.. .ما....خدا به داد ملت برسه....
نمازی
Iran, Islamic Republic of
بی نهایت کار درست هستی عالی هستی
صنعتگران
Iran, Islamic Republic of
در جذب سرمایه گذاران توانمند از طریق اراٸه مشوق ها، کاهش میزان صادرات و عدم تنوع بخشی به سبد صادرات استان، تعطیلی صدی معادن، سایه افکندن رکود بر شهرک های صنعتی و تبدیل شدن به .ه، خوابگاهی و انبارهای پخش، تعطیلی واحدهای تولیدی و کاهش چشمگیر تولید، افسارگسیختگی بازار و فقدان نظارت وکنترل بازار، کیفیت پایین نان تولیدی، اراٸه . کارشناسی در کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید، .در حوزه فرش، اتاق های اصناف، حوادث ناگوار ناشی از عدم نظارت بر رعایت امور ایمنی در واحدهای تولیدی و به وقوع پیوستن حوادث اخیر در کارخانجات استان، .عدالت فضایی، توزیع امکانات و سطوح توسعه یافتگی صنعتی در سطح استان ناشی از .،.مطلوب با صنعتگران، نارضایتی نیروی انسانی .،. ارتباط مطلوب و میان بخشی با نهاد های بالادستی و نهادهای وابست. است...
گچسارانی.....
Iran, Islamic Republic of
بنظرم ۵سال کافیه وزیران ما هم بیشترش ۴سال مدیریت کردن باید فرصت داد به شخص بهتر کارآمد تری در این سازمان مدیران خیلی بهتر از ایشون داریم
گچسارانی.....
Iran, Islamic Republic of
اله برکت. تا تونستن . از .بگیر تا تا نیروی های غیر تخصصی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
این جانب کارمندصنایع معادن هستم هیچ برنامه جدیدی از ایشان ندیدم انصاف هم خیلی خوب است
گچساران
بی . رفت
دهدشت
صنعت معدن تعطیل باشه بهتره
راهی
انشاالله دکتر احمدی این سازمان را از.ت.....................................دهند
علی
خدا به باره برنامهه ای نیست .
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، مهندس دیودیده از جمله مدیرانی هستند که از بدو خدمت در بخش صنعت مشغول بوده اند ، یعنی از سطوح کارشناس جزء شروع کرده اند تا به بالاترین سطح در بخش صنعت دست یافته اند ، یعنی از مدیرانی نبوده اند که بواسطه زد و بند های سیاسی و ... یک شبه مدیر شوند ، عمده مخالفت ها با عملکرد ایشان و عدم همکاری ها نیز ناشی از نگاه سیاسی و قوم گرایی برخی از منتقدان بوده است ، منتهی عملکرد هر شخصی را متناسب به امکانات و اختیارات باید سنجید ، در وضعیت بد اقتصادی ، تحریم ها ، نبود منابع بانکی ، عدم وجود مشوق خاص سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاران غیربومی و توانمند ، عدم وجود سرمایه گذار توانمند بومی ، و ... ، عملکرد ایشان خوب و قابل ستایش است.
محمود
امیدی نیست
امین
انشاالله استاندار محترم تصمیم قاطع بگیرد و این مدیریت را اصلاح کند
نون اور
Iran, Islamic Republic of
دو نگاه به سازملن وجود داره.
نگاه بیرونی و نگاه درونی.حتی یک نفر نبوده که از نگاه بیرونی سازمان مورد تاییدشان باشه.
اینه کسانی بودند بنام ارباب رجوع یا کسانی که در دیگر ادارات وضیفه نظارتی بر سازمان داشتند
اما از نگاه درونی که مجموعه سازمان باشد به تعداد انگشتان دست نخواهد رسید که تایید کنند. .همه این بدبختی ها میبایست دقیق کارشناسی بشه . تا رفع عیب شود . البته به شرطی که هدف پیشرفت باشد. اگر غیر از اینه که دریغ از پارسال!!!
باشت وباوی
مگه هم چه اداره ای تواستان هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشت وباوی
به ایشان نمره هشت تعلق می گیرد
مختار
Iran, Islamic Republic of
اگه دلسوز بود - خودش رفته بود
نمازی
Iran, Islamic Republic of
کار درستا باید بمونن درجواب اونای که میگن باید بره .
محسن
Iran, Islamic Republic of
عملکرد خوبی نداشته وندارد ، ضعیف ، ضعیف ، ضعیف .
درویشی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف . ضعیف . ضعیف . زیر منفی
تورج
Iran, Islamic Republic of
۵ سال مدیریت ضعیف . نوبت به کس دیگه بدین . ضعیف . ضعیف . ضعیف ضعیففففففففففففف
Iran, Islamic Republic of
عالی عالی عالی
اصغری
Iran, Islamic Republic of
آسیاب به نوبت . دیگه کافیه ؟؟؟؟
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
نمره از ۱۰۰ صفر
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
نمره از بیست ۲۰-
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی .ضعیففففففففففففففففففففففففف
چرام
Iran, Islamic Republic of
بسه دیگه . بره جای دیگه خدمت کنه
Iran, Islamic Republic of
نمره از بیست بیست بیست .جاش هم خیلی خوبه همینجا هم خدمت میکنه کسی بجز خودش لیاقت اینجا رو نداره
لنده
Iran, Islamic Republic of
قحط رجال که نیست . خیلی تحصیل کرده وکارآمد تر هست باید ازشون هم استفاده شود .
کارشناس بخش صنعت
Iran, Islamic Republic of
ایشان مدیری لایق و پاک دست و جلوی رانت خواری ها را گرفته است(انچه را که امروزه نیاز جامعه اسلامی است)
مدیری با سواد و دارای علم در زمینه صنعت-معدن و تجارت
در شرایط سخت رکود و بحرانهای اقتصادی پایش واحد های صنعتی و معدنی-رفع موانع تولید-گسترش طرح های صنعتی بزرگ کار اسانی نیست لطفا امار اقدامات از صنعت و معدن استان بگیرید و قضاوت کنید.
ایجاد اشتغال بسته به تامین اعتبار است که بازای چند میلوین اعتبار از نظر اقتصادی میتوان اشتغال ایجاد کرد.
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
نمره عالی مدیریت خیلی خوب انسان شایسته پاک با صداقت قوی پیگیر مشکلات صنعت نمره ۲۰ از ۲۰
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
نمره منفی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کافیست سری به شهرک های صنعتی فرو رفته در رکود استان سری بزنید و .رو ببینید . بعد در مورد مدیریت دیودیده نظر بدهید.....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
قرار گرفتن جایگاه صنعت استان در کشور، سهم استان از تولیدات صنعتی و صادرات، جایگاه استان در پرداخت تسهیلات رونق، وضعیت اسف بار معادن، بازار افسار گسیخته ........... قضاوت با شما
منتقد
Iran, Islamic Republic of
اینو باید از آقای حاج زارعی پرسید که به خاطر به اصطلاح پایگاه دیودیده در انتخابات قویا از این مدیر حمایت میکند و اطلاع...جناب حاج زارعی بس کن تو رو به خدا
بازرگان
Iran, Islamic Republic of
جناب دیودیده نتایج اعزام و پذیرش هییت های تجاری چه شد؟ ایا صرفا شوی تبلیغاتی بود یا اثری هم در پی داشته است؟؟؟؟؟؟
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون......
پایتخت
Iran, Islamic Republic of
مدیری که ۵ساله بر مسند مدیریت یکی از قویترین سازمانهای استان نشسته و توی این ۵ سال نتونسته تازگی و نوآئری ایجاد کنه باید . شما برید مستندات ۵سال پیش رو با الان مقایسه کنید ببینید این آقای به اصطلاح چقدر تونسته رشد و پیشرفت و تغییر ایجاد کنه. جابجایی کارمند از این سمت به اون سمت و صدور چند تا مجوز سنگ شکن که نشد تغییر...!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
مدیری توان مند وبسیارقوی درحوزه صنعت ورونق تولیذ
چویل
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به نظر بنده خیلی از کامنت ها مغرضانه هست آقای دیودیده ثابت کردند در طول دوران مدیریتش انسان با صداقت پاک دست و توانمندی هستند با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی ایشان کارهای خوبی انجام دادند هر کسی هم در سازمان صنعت و معدن جای ایشان بودند شق القمر نمیتونن انجام بدن بنده بهتر از ایشان کسی را سراغ ندارم
فیروز
Iran, Islamic Republic of
نمره عالی مدیریت ۲۰ انظباط ۲۰
مهرشاد
Iran, Islamic Republic of
سلام نمره ۲۰ ایشان هم در حوزه صنعت هم در بازار بهترین عملکرد دارد ودر مدیریت هم قوی و انسان پاک شایسته قوی منظم هست
منصف
Iran, Islamic Republic of
مدیری توانمند هم در حوزه صنعت هم در حوزه معدن و هم در حوزه تنظیم بازار (تجارت) بوده ونمره ایشان ۲۰ می باشد.
امین
Iran, Islamic Republic of
ب نظرمن مدیریت خوبی نداشته از٢٠ نمره .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دیودیده کارنامه قابل قبولی در این منصب. این دستگاه جای که واقعا جای کار داره
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ایشون فقط و فقط . خوب بوده. تو هرحوضه ای از این سازمان که وارد بشی، میبینی که .بدون طی هیچگونه مراحل ا.
دوست
Iran, Islamic Republic of
قدرت، علی و هم شهری و هم استانی گویا تمام امور را معطل گذاشته اند و به حمایت از مهندس دیودیده شان فقط کامنت تکراری می گذارند درود بر این همه غیرت....
کارمند
Iran, Islamic Republic of
مجموعه ای مه رضایت نیروی انسانی در آن وجود نداشته باشد و گروه ۴ و ۹۶ درصدی تشکیل شود قطعا می لنگد
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا که .هست
زاهد
ضعیف ترین دستگاه استانی قابل توجه نمایندگان استاندار رسانه ها و...................
همکار
Iran, Islamic Republic of
یعنی استاندار نمیداند که صنعت استان .به این کار نمیاد .
احمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار ضعیف
لیلی
Iran, Islamic Republic of
صفر تمام
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
ضعیف..............................ضعیف............................................!
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ایشان بسیار بسیار ضعیف است
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
از نظر مدیریت ۲۰ واز نظر نظم هم ۲۰ از نظر کارکرد ۲۰
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
ایشان نیروی بسیار توانمند وقوی عملکرد سالم و پاک دست نمره ۲۰ مدیریت هم عالی هم در صنعت هم در بازار
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
ایشان بسیار قوی هستند جناب احمد
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
جعفر
Iran, Islamic Republic of
عالی خیلی خوب هست
سجاد
Iran, Islamic Republic of
عملکرد قوی و قابل دفاع نمره هم ۲۰
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی نمره ۲۰
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
انسانی پاک شایسته مدیریت قوی نمره عالی ۲۰
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
نمره ۲۰
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ضعیف
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
علی عالی
دلشاد
Iran, Islamic Republic of
برای نمره ۲۰
رستم
Iran, Islamic Republic of
مدیریت قوی پاک نمره ۲۰ عالی
Iran, Islamic Republic of
.دیودیده را از.صنعت ومعدن.
احمد
Iran, Islamic Republic of
قطعاً استاندار محترم و همه مسئولین به پاکدستی و تلاش دیودیده در زمینه های حوزه کاری ایشون واقف هستند و .....
جواد
Iran, Islamic Republic of
کافیه یه سرک کوتاه بکشید تو شهرکهای صنعتی ببنید صنعت ما چه وضعیت بحرانی دارد
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اوج هنر یک مدیر باید پس از چند سال شکوفا شود؟ ۵ سال کم بوده؟ ایا دیودیده خودش خسته نشده؟ چه کاری در تولید گچساران و کهگیلویه بزرگانجام داده؟ توازن منطقه ای رو میدونه اصلا چیه؟
منتقد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سایت محترم در انتشار کامنت ها صداقت را رعایت ننموده و اقدام به ویراش موارد ارسالی می نماید که جای بسی ناراحتی و مانع انتقال حقایق و توهین به شعور مخاطبان است لطفا در رویه ای که دنبال می نمایید تجدید نظر نمایید.
استخدام های ق..
باز میفرستم تا بزنی کامنت رو چرا داری سانسور میکنی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا آب .د می زند حتی اگر خیلی زلال و پاک دست باشد .
رحیم
Iran, Islamic Republic of
مد یری توانمند ومتخصص پاکدست وقوی سدی است مقابل سودجویان که تحمل ایشان را ندارند
Iran, Islamic Republic of
آقای دیودیده دراین بحران اقتصادی وفشارمالی مدیری صبور وتوانمند خوب مدیریت کرده ومسیر رشد وتوسعه را فراهم نموده..
آگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای دیودیده دراین بحران اقتصادی وفشارمالی مدیری صبور وتوانمند خوب مدیریت کرده ومسیر رشد وتوسعه را فراهم نموده..
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل کسایی که دارن از آقای دیودیده حمایت می کنن
تا حالا شهرک های صنعتی استان رو دیدن
یاسوج رو مثال میزنم:
۱- شهرک صنعتی بلکو: ۹۵ درصد سوله ها انبار مواد غذایی
۲- شهرک صنعتی سرآبتاوه: ۱۰۰ درصد سوله ها کارگاه بلوک زنی نیمه تعطیل که نهایت نیروی کاریشون ۲ نفره
۳- شهرک فرودگاه: ۸۰ درصد کارگاهها نیمه تعطیل
اینجا مرکز استانه اینجوریه وای به حال بقیه شهرستانها
تو رو قرآن ۵ سال وقت واسه ایشون کافی نیست
خودتون و انصافتون...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی.
صابر
Iran, Islamic Republic of
از بیست نمره
صفر ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
منصفانه بنویسید خدای هست
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده خیلی از کامنت ها مغرضانه هست آقای دیودیده ثابت کردند در طول دوران مدیریتش انسان با صداقت پاک دست وبی حاشیه از طرف خود هستند با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی ایشان کارهای خوبی انجام دادند هر کسی هم در سازمان صنعت و معدن جای ایشان بودند نمی تونستند بهتر ازیان عمل کنن. در بعضی از کانت ها نام بردند که اقای ....،..... بهتر بودن .ولی چنین نیست واونها مه نام بردند هم توانای مدیریت حتی در این شطح را نداشته وشش ماه توانای مدیریت کردن ندارند .
علی حسن
Iran, Islamic Republic of
داریوش دیودیده فقط. ریاست نشسته وگرنه ی.و هیچ کمکی به بیکاری این جوانان نکرده
علی نمازی مقدم
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس دیودیده .کار درست ودلسوز مردم استان هستن و در این شرایط سخت تمام تلاش خودش را کرده و کارش رو به بهترین شکل ممکن انجام داده واقعا و صمیمانه کمال تشکر را میکنم .
جواد
Iran, Islamic Republic of
ن. با احتساب نمره حق ورقه(۲۵.) سر جمع میشه همون ۲۵. !!!!! هر وقت اسمش میخوره به گوشم یاد انتخابات نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد میفتم! خودش میدونه منظورم رو😉
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1