تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۳۰۸۸۵۶

مدیران بی‌انگیزه جایشان را به افراد با انگیزه دهند / عملکرد مدیران زیر ذره بین‌مردم

۱۰
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان باشت، انقلاب اسلامی را حاصل فداکاری ها و خون شهدا دانست و گفت: اقتدار جمهوری اسلامی  و پیشرفت ، توسعه و انعکاس آن به کشورهای دیگر ماحصل رشادت های بسیاری از مردم و خون شهدا است.
به گزارش کبنا از باشت، سید مسعود حسینی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در جهت خدمت به مردم انجام شده، ادامه داد: وظیفه ما تبیین دستاوردهای انقلاب و نشان دادن آنها به نسل های دیگر است.
وی خواستار تلاش مدیران ادارات جهت ارائه گزارش عملکرد دستگاه متبوع خود به مردم شد.
فرماندار شهرستان باشت گفت: یکی از اقدامات مدیران این است که در برنامه های دهه فجر خود را در بوته نقد و آزمایش مردم قرار دهند تا ببینند آیا اقدامات آنان درست انجام شده یا خیر؟
حسینی خواستار تلاش دستگاه ها و ادارات در جهت قرار دادن خود در تراز انقلاب اسلامی شد و افزود: تبعیض و نابرابری در جامعه وجود دارد اما وقتی سخن از آن می شود همه انگشت اشاره به سمت دیگری دارند در حالی که باید همه مسئولان و نهادها همت کنند تا خود را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهند.
وی پیدا شدن منشا اختلاس ها و فسادها را مهم دانست و گفت: باید در این زمینه مصلحت اندیشی ها کنار گذاشته شود و با پشتکار به وعده هایی که به مردم می دهیم، عمل نماییم.
فرماندار شهرستان باشت دهه فجر امسال را متمایز از سال های گذشته دانست و افزود: اکنون تمام دنیا منتظر چگونگی حمایت مردم نسبت به رهبر، کشور و مسئولان است و عده ای نیز سعی در کمرنگ جلوه دادن آن را دارند که وظیفه ما مسئولان است تا با برنامه ریزی مناسب زمینه حضور مردم در مراسمات یوم الله ۲۲ بهمن را فراهم کنیم.
حسینی با اشاره به اعتراضات اخیر، گفت: ما اعتراض مردم به وضع معیشتی را می پذیریم اما با اغتشاش و خرابکاری مخالف هستیم، مشکلات معیشتی و اشتغال در جامعه وجود دارد و مسئولان نیز تلاش خود را انجام می دهند اما به موقع نیاز مردم ما نشان داده اند که بدون هیچ چشم داشتی  در حمایت از انقلاب خود به صحنه آمده اند.
وی افزود: اکنون نیز مردم به صحنه می آیند اما ما مسئولان نیز باید در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات یوم الله دهه فجر تلاش کنیم.
فرماندار شهرستان باشت در ادامه بر لزوم حضور به موقع کمیته ها در جلسات تأکید کرد و ادامه داد: مدیران ادارات باید در جلسات حضور پیدا کنند و در صورت عدم حضور باید شخصی از مجموعه را به عنوان جانشین خود در جلسات معرفی نمایند.
حسینی با اشاره به عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان باشت با ابراز گلایه مندی از این موضوع، بیان داشت: باید با شهرستان شدن باشت زمینه استقرار ادارات در این شهرستان فراهم شود زیرا در حال حاضر مردم برای انجام امور باید به شهرستان گچساران مراجعه کنند که این امر علاوه بر صرف هزینه های سفر موجب بروز خطرات احتمالی جاده ای برای شهروندان خواهد شد.
وی خواستار تعامل ادارات کل استان برای تجهیز ادارات در شهرستان شد و افزود: برای تجهیز ادارات اعتبارات خاصی در نظر گرفته نمی شود لذا اداراتی مانند ثبت اسناد باید نسبت به تجهیز اداره خود در این شهرستان اقدام نمایند ضمن اینکه ما قول تأمین فضای فیزیکی را داده ایم.
فرماندار شهرستان باشت با نقد عملکرد برخی از مدیران ادارات شهرستان گفت: مدیران ادارات باید بدانند که عملکرد آنان زیر ذره بین مردم است و علیرغم تأکیدات مکرر برخی ادارات دنبال اصلاح رویه خود نیستند.
حسینی تصریح کرد: مدیران بی انگیزه جای خود را به افراد با انگیزه بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

قلعه گلاب
Iran, Islamic Republic of
اولین مدیر بی انگیزه ، سرپرست. !!!!!!

در یک سال ۵ بار از سمت رئیسی ، عزل شد !!!!!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اولین فردی باید بره.ت که حجه اسلام رئیسی در باشت دو برابر روحانی رای آورد و اگر حمایت . هم می موندی
باوی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر تاریخ باوی . است که باید هر چه.
عنا
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخه
خدایی تو سی. بیشتر از این
کریمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار لایق و شاسیته شهر باشت
خسته نباشی برادر
خداقوت
مهندس
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سید مسعود
رها
Iran, Islamic Republic of
خداییش یک مدیر .ت پیدا کنید تا برسه به باشت
گچساران
Iran, Islamic Republic of
.. اول .ه از طایفه پست گرفتند
خا
Iran, Islamic Republic of
مدیران باشت همه به رئیسی رای دادن ودر ستاد رئیسی بودن آقای فرماندار شما چکار کردید.. رئیسی بیشتر از روحانی رای اورد کی ضعیف عمل کرده..... مطما عملکرد فرماندار ونماینده ضعبف بوده که مدیران شهرستان همسو با دولت ..... مدیران ۱-جهاد کشاورزی-کمیته امداد-اداره تبلیغات اسلامی-فنی وحرفه ای- مخابرات-اداره کار- اداره اوقاف- اداره پست و......
چندتای دیگه ازجمله ۱- منابع طبیعی- برق- اداره راه -- شبکه بهداشت- بهزیستی-- محجیط زیست -- میراث فرهنکی -- راه وشهرسازی--
اقای .مدیران ضعیف و مخالف دولت نتیجه ضعف شما می باشد
بهداشتی
Iran, Islamic Republic of
اولین مدیر که عزل میشه ......ضعیف ترین .استان
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1