تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۰۸۸۲۹

دنا و بهمئی صاحب سینما می‌شوند / راه اندازی ۲ دفتر سینمای جوانان در گچساران و دهدشت / سینمای هنر و تجربه در بویراحمد /سینمای سیار در باشت، چرام و لنده/ حمایت از تولید ۵ فیلم کوتاه و ۱ مستند هنرمندان استان/

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مصوب شدن راه انداری سینما در دنا و بهمئی، سینمایی سیار در باشت، چرام و لنده، حمایت از تولید ۵ فیلم کوتاه و ۱ مستند در استان و راه اندازی سینمای هنر و تجربه در نشست مشترک خود با رئیس سازمان سینمایی کشور خبر داد.
به گزارش کبنا، رضا دهبانی‌پور با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با رئیس سازمان سینمایی کشور برای کمک به فعالیت‌های حوزه سینمایی استان افزود: در این جلسه که در دفتر رئیس سازمان سینمایی برگزار شد تصمیات مهم و موثری برای حوزه سینمایی استان اتخاذ شد.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با بیان اینکه امروزه هنر سینما نقش و جایگاه ممتازی در تحولات اجتماعی و بویژه فرهنگ سازی و فرهنگ پذیری جامعه دارد گفت: توجه به حوزه سینما هم در تولید و هم در زیر ساخت‌ها از اولویت‌های جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی با مثبت ارزیابی کردن این جلسه گفت: راه اندازی سینما در دنا و بهمئی و همچنین راه انداری سینمای هنر و تجربه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی از مصوبات این نشست بود.
دهبانی‌پور با اشاره به دیگر تصمیات اتخاذ شده در این نشست بیان کرد: راه اندازی ۲ دفتر سینمای جوانان در شهرستانهای کهگیلویه و گچساران و تولید ۵ فیلم کوتاه و یک مستند توسط هنرمندان استان با حمایت سازمان سینمایی کشور انجام می‌شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در ادامه خاطر نشان کرد: راه انداری سینمایی سیار در شهرستانهای باشت، چرام و لنده از دیگر مساعدت‌های سازمان سینمایی بود.
دهبانی‌پور با مهم بر شمردن نقش آموزش در حوزه سینما تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی با کیفیت مطلوب و موثر توسط اساتید مجرب کشوری برای اهالی سینمای استان برگزار خواهد شد که در این جلسه مصوب شد.
بر پایه این گزارش در این جلسه با حضور مهندس حیدریان رئیس سازمان سینمایی کشور، حیدری خلیلی معاون سازمان و سیدی مدیرکل امور استانهای سازمان سینمایی بر گزار شد دکتر دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و محمد علی پیرسبزی معاون هنری و سینمایی حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1