تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۳۰۸۷۹۱

پلمپ ۱۲ مرکز غیرمجاز زیبایی در کهگیلویه و بویراحمد / جوانانی که قربانی منفعت‌طلبان شده‌اند / هزینه‌های سنگین بر گرده زنان و دختران جوان

۲
۰
کبنا ؛از گوشه و کنار استان کهگیلویه و بویراحمد گاهاً شنیده می‌شود که دختر جوانی به دلیل اقدام اشتباه پزشکی صورتش دچار عارضه‌های پوستی شده، و یا هم از عمل زیبایی بینی خود ناراضی بوده و فریادشان از این ظلم گران دیگر به جایی نرسیده و مراکز خدمات غیرمجاز پوست، مو و زیبایی هم پاسخگو نیستند.
نظری مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ بیش از ۱۲ مرکز عرضه خدمات غیرمجاز پوست ومو در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تاکید وزیر بهداشت مبنی بر برخورد با مؤسسات غیرمجاز در حوزه‌های بهداشت و درمان گشت مشترکی با حضور تعزیرات حکومتی، نظام پزشکی و سازمان‌های بیمه گر برگزار و تعداد زیادی از مراکز خصوصی غیرمجاز فعال در بخش‌های پوست، مو و زیبایی در سطح استان شناسایی شدند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ مرکز شناسایی شده و پرونده آن‌ها در دست بررسی است افزود: با توجه به بررسی پرونده فعالیت این مراکز تاکنون ۱۲ مرکز غیرمجاز مشخص و به دستور مراجع قضایی پلمپ شدند.
جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه پرونده بقیه مراکز نیز در دست بررسی است گفت: این مراکز در بخش‌های پوست، مو، تزریق بوتاکس، لیزر و آی. پی. ال با گذراندن دوره‌هایی یک تا ۱۰ روزه و بدون اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی به فعالیت اقدام می‌کنند.
وی از شناسایی ۱۱ مرکز طب سنتی غیرمجاز هم در شهر یاسوج خبر داد و گفت: تعدادی از این مراکز پلمپ شده و پرونده تعدادی دیگر نیز در دست پیگیری است.
جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان شرط فعالیت این مراکز را علاوه بر تخصص داشتن مجوز فعالیت از این دانشگاه دانست و افزود: با موسساتی که مجوز برای این مراکز صادر می‌کنند از سوی وزارت بهداشت نیز برخورد می‌شود.
نظری با بیان اینکه بیماران مراجعه کننده به مراکز غیر مجاز طب سنتی و پوست و مو تبعات درمانی سنگینی متحمل شده‌اند گفت: در همین خصوص شکایاتی از مراجعه کنندگان به واحد نظارت ارائه شده که در دست بررسی و پیگیری است و با متخلفان قطعاً برخورد قانونی می‌شود.
وی از مردم خواست برای پیگیری موارد درمانی خود فقط به مراکز درمانی که دارای تخصص لازم و همچنین مجوز فعالیت از دانشگاه علوم پزشکی هستند مراجعه و از حضور در مراکز غیر مجاز خوداری کنند.
به گزارش کبنا، چگونه است که مراکز غیرمجاز خدمات پوست، مو و زیبایی سال‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون هیچ گونه نظارتی فعالیت دارند و بعد از اینکه جوانانی را با مشکلات گوناگون مواجه کردند، آن موقع مسوولان مربوطه «فیل‌شان یاد هندوستان می‌کند»، و برای جلوگیری از فعالیت این مراکز دست به برخورد قهریه بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

برقی
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه کارشناس تغذیه هستند و در شهر یاسوج انواع دستگاه ها را گرفته و چه بلاهایی به روز مردم می آ

یکی از این کارشناسان تغذیه که در شهر مطب دارد و خانم هست به جای همه ی متخصصین ویزیت میکند

در پیام های تبلیغی خود در اینستا تبلیغ دارو و هزار کوفت زهر مار در مطبش میفروشد

دانشگاه باید پیگیری کند.
چه دستگاه های عجیب و غریبی که باید یک متخصص بیاورد را درمطبش بیماران بیچاره نا آگاه را تحت درمان قرار میدهد.


اداره . فقط نامه امضاء میزند و بس
کارمند شبکه بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعاً می خواین رسیدگی کنید برید به مطب دکتر .ی پزشک عمومی و ..باشت که چطور بدون داشتن تخصص کار زیبایی رو انجام میده !!

اونم وقتی که. بهداشت هم هست !!!

البته سال گذشته در گچساران .شد و در باشت بیش از ۹ ماه است که بر. داره !!!

خداوکیلی رسیدگی کنید .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1