تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۳۰۸۷۷۳

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه اول فاطمیه

۰
کبنا ؛در دهه اول فاطمیه برنامه‌های متنوع فرهنگی در اماکن متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در دهه برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه اول فاطمیه اول فاطمیه ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی ازجمله یاس نبوی در امام‌زاده‌های استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام جنتی افزود: در دهه دوم فاطمیه مراسم پیاده‌روی از ساعت ۷ از امام‌زاده عبدالله (ع) تا امام‌زاده مختار (ع) در یاسوج برگزار می‌شود که در مسیر ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز برگزار می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان نیز گفت: هیئت‌امنای امام زادگان و اوقاف و امور خیریه استان باید برای برگزاری این پیاده‌روی بزرگ اسمی متفاوت‌تر از پیاده‌روی انتخاب کنند تا مفهوم ایام فاطمیه را برای مردم روشن کند.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی بابیان اینکه در مسیر پیاده‌روی باید برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برگزار شود افزود: در این همایش بزرگ باید از مداحان برجسته کشوری دعوت شود تا مرثیه‌های پرمحتوا را بیان کنند همچنین در موکب‌های بین راه علاوه بر توزیع مواد غذایی اقلام فرهنگی نیز توزیع شود. برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه اول فاطمیه
وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان برای این پیاده‌روی تلاش کنند گفت: هیئت‌امنای بقاع امام‌زاده‌ها باید خود بدون کمک خواستن از اوقاف برنامه‌های فرهنگی را برای مردم تدارک ببینند.
نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: هیئت‌امنا خادمان مؤثر و برنامه‌ریز بقاع متبرکه هستند که باید باهدف بالا بردن فرهنگ دینی و معرفتی در جامعه ویژه‌برنامه‌هایی را در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و دیگر ایام تدارک ببیند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1