تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۳۰۸۷۴۲

اختصاص بیش از ۳۰ میلیون تومان برای بهسازی مرکز دهدشت/ افتتاح اورژانس هوایی در کهگیلویه

۲
۰
کبنا ؛رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز شاهد بهسازی و نوسازی پایگاه شماره ۲ فوریت‌های پزشکی پس از سال‌ها، در دهدشت هستیم که این بهسازی، بالغ‌بر ۳۰ میلیون تومان هزینه داشته است.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، جلال پوران فرد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار کبنا بابیان اینکه شهرستان کهگیلویه دارای ۶ پایگاه شهری و جاده‌ای است تصریح کرد: اخیراً طی رایزنی‌های صورت گرفته، مجوز افتتاح چند پایگاه جدید در خود دهدشت و روستاهای منتهی به آن را اخذ خواهیم نمود تا در پی آن شهر دهدشت از ۲ کد به ۴ کد پایگاهی برسد و ۴ پایگاه هم برای روستاهای اطراف شهر دهدشت افتتاح می‌شود تا سرعت خدمت‌رسانی به شهروندان بالا برود.
پوران فرد بیان داشت: در خصوص ارتباطات رادیویی بی‌سیم که اساس کار اورژانس است خوشبختانه شاهد هستیم شهرستان کهگیلویه برای اولین بار در استان، ۱۰۰ درصد آمبولانس‌ها و پایگاه‌های مستقر مجهز به بی‌سیم هستند و همچنین می‌توانند ارتباطات مؤثری با استان و شهرستان‌های هم‌جوار داشته باشند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۲ پایگاه اورژانس هوایی در استان وجود دارد که یک پایگاه مربوط به استان و پایگاه دیگر در شهرستان گچساران است.
پوران فرد در پاسخ به خبرنگار کبنا مبنی بر زمان احداث پایگاه اورژانس هوایی در دهدشت عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که تنها با داشتن یک مرکز دانشگاهی،۲ پایگاه هوایی اورژانس دارد، لذا افتتاح پایگاه سوم اورژانس هوایی در استان کار سخت و زمان بری است.
رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده کهگیلویه بزرگ و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و همچنین رایزنی‌های حضوری صورت گرفته و نامه‌نگاری‌ها به اورژانس کشور، در خصوص افتتاح پایگاه اورژانس هوایی شماره ۳ در استان، مربوط به شهرستان کهگیلویه هستیم، ولی نمی‌توانیم زمان مشخصی اعلام کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرسنل
Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری برای رفاه پرسنل اورژانس انجام نداده حتی یه نوبت کاری که همه جای ایران می گیرن رو ما پرسنل استان نمی گیری.ن مثل مدرسه برن از پرسنل سوال کنن و امتحان بگیرن.ن،با خودشونم نمیگن این پرسنلی هستن که جورکمبود نیرو رو با شیفت های مضاعف دارن می کشن لااقل کمتر بهشون استرس وارد کنیم
امیر65
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل در جریانه.تو بگی چه که ایابو یا نیابو.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1