تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۳۰۸۷۳۳

شناسایی عامل برداشت اینترنتی از حساب شهروند دهدشتی

۱
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند در این شهرستان خبر داد.
شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ۴۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی شهروند دهدشتی
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند، به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، سرهنگ جهان دیماز به خبرنگاران گفت: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت اینترنتی از حساب بانکی خود به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به پلیس فتا این شهرستان مراجعه و خواستار پیگیری این موضوع شد.
دیماز بیان کرد: در همین راستا ضمن تشکیل پرونده‌ای، کشف و شناسایی عامل مربوط به بزه انجام‌شده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان کهگیلویه، قرار گرفت.
وی عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا طی اقدامات فنی انجام‌گرفته مشخص شد که تراکنش‌های صورت گرفته از حساب شاکی از طریق اینترنت به‌حساب شخصی به هویت معلوم واریزشده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بابیان اینکه: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی و صدور دستورات صادره، تمام موجودی حساب شخص مزبور توسط بانک عامل مسدود و به قید فوریت قبل از برداشت وجه شاکی توسط متهم، حساب ایشان مسدود و با دستور کتبی از مقام قضائی نسبت به برگشت وجه برداشت‌شده از حساب بانکی شاکی اقدامات لازم انجام گرفت.
دیماز افزود: با توجه به اینکه متهم خارج از حوزه استحفاظی این استان است، پرونده جهت دستگیری متهم به پلیس فتا استان مربوطه ارسال شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن اشاره به اینکه بیشتر کلاه‌برداری‌های سایبری در خصوص شرط‌بندی‌ها است تصریح کرد: ازآنجایی‌که هکرها و منبع اصلی این سایت‌ها مشخص نیست که در داخل یا خارج از کشور است از شهروندان خواست تا از دادن اطلاعات بانکی خود ازجمله رمز دوم و شماره کارت در فضای مجازی خودداری کنند.
وی همچنین ارسال پیامک‌هایی با محتوا برنده شدن فرد در قرعه‌کشی و درخواست اطلاعات بانکی از شخص نموده که این هم شیوه‌ای از کلاه‌برداری‌های سایبری است.
سرهنگ جهان دیماز در پایان از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای سایبری به پلیس فتا مراجعه و مشکل خود را با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند و یا با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 
شناسایی عامل برداشت غیرمجاز ۲۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی شهروند دهدشتی
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی احدی از شهروندان دهدشتی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین گفت: در پی شکایت شهروند دهدشتی مبنی بر برداشت اینترنتی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی خود، بررسی این موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ جهان دیماز بابیان اینکه کارشناسان پلیس فتا طی اقدامات فنی و استعلامات لازم از بانک مربوطه مشخص شد تصریح کرد: که این تراکنش‌های صورت گرفته از حساب شاکی از طریق یکی از شرکت‌های گردشگری به‌حساب شرکت خدمات اینترنتی واریزشده بود.
دیماز ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی و صدور دستورات صادره، تمام موجودی حساب شرکت مزبور مسدود و به قید فوریت از آن شرکت خواسته شد که وجه برداشت‌شده عودت داده شود که در همین راستا مبلغ ازدست‌رفته توسط شرکت مزبور به‌حساب شاکی عودت داده شد که این موضوع رضایت و خوشحالی شهروند دهدشتی را در پی داشت.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه متهم خارج از حوزه استحفاظی این شهرستان است لذا پرونده جهت دستگیری متهم به پلیس فتا استان تهران ارسال شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان از شهروندان درخواست نمود در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای سایبری به پلیس فتا مراجعه کرده و مشکلات با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند و یا با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

م
Netherlands
مبلغ ۶۰۰هزارتومان بود. و یه نفر از استان . از یه شهروند ک سابقه پست کلان در استان داشته.
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1