تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۳۰۸۴۲۴

کم‌کاری مدیران به گردن نظام می‌افتد/ کلنگ‌زنی نیروگاه سیکل ترکیبی در دهه فجر

۱
۰
کبنا ؛رییس سازمان تبلیغات شهرستان کهگیلویه گفت: زبان مدیران در بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی کوتاه است، باید در این ایام مبارک بتوانیم خدمات عظیم نظام را به جوانان نشان دهیم.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، محمد حسینی طلب امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای اداری کهگیلویه جهت هر چه‌بهتر برگزار شدن دهه فجر که در فرمانداری دهدشت برگزار شد، بابیان اینکه پروژه‌های عظیمی پس از انقلاب در شهرستان ما اجراشده است ازجمله پروژه‌های گازرسانی، آب‌رسانی و بازسازی و احداث جاده‌های بسیاری در شهرستان و همچنین پروژه پتروشیمی که الآن در حال پی گیری است تصریح کرد: این خدمات نظام باید برای نسل جوان بازگویی شود.
حسینی طلب افزود: اگرچه مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال زیاد است، ولی بدون شک لطف خدا شامل حال نظام جمهوری اسلامی می‌شود همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند «به آینده کشور امیدوار هستم».
خطیب نماز جمعه دهدشت در این نشست نیز گفت: دشمنان نظام، درصدد هستند که هرگونه مشکلات اقتصادی، اجتماعی را به‌نظام جمهوری اسلامی نسبت بدهند و کارآمدی آن را زیر سؤال ببرند، لذا مدیران باید پای‌کار باشند و مشکلات را حل کنند.
سید نصیر حسینی افزود: در این ایام مبارک، باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل جوان بازگویی شود.
فرماندار کهگیلویه در این نشست نیز گفت: انقلاب اسلامی خدماتی بزرگی به ملت ارائه کرده است که این خدمات از افتخارات نظام است و باید مردم و نسل جوان را از این خدمات آگاه کرد.
علی پوزش بابیان اینکه اعتبارات سال ۹۶ مصوب شده است بیان داشت: مدیران شهرستان باید پیگیر جذب بودجه‌ها باشند پیش از آنکه به استان برگشت بخورند.
پوزش گفت: پروژه‌های بزرگی در سطح شهرستان اجراشده است و پس از پی گیری‌های مکرر در خصوص پروژه سیکل ترکیبی، به‌احتمال‌زیاد این پروژه در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مگر نظام از همین مدیران شکل نگرفته؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1