تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۳۰۸۳۲۱

پرداخت تسهیلات منوط به ثبت نام در سامانه "سامانه کارا " است

۰
کبنا ؛نشست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد  به منظور ایجاد اشتغال زایی در حوزه صنایع دستی وگردشگری برگزارشد.
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها است گفت: تسهیلات متنوعی از سوی دولت برای توسعه صنایع دستی و اشتغال‌زایی در روستاهای کهگیلویه بویراحمد پیش بینی شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان ،محمود باقری تصریح کرد: صنایع دستی استان در دولت تدبیر رشد مطلوبی داشته و باید از این ظرفیت‌ها جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید استان استفاده کرد.
 
باقری با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته هنرهای سیاه‌چادربافی، گلیم‌بافی و جاجیم‌بافی به فراموشی سپرده شده بود افزود: با حمایت دولت بخشی از این هنرها احیا شد که به میزان زیادی در ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای هنرمندان صنایع دستی  در روستا ها مؤثر بود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از همکاری اداره کل میراث فرهنگی در جذب اعتبارات ملی و ایجاد اشتغال زایی در استان اظهار داشت: در زمینه صنایع دستی و گردشگری اعتبارات خوب و ارزان قیمتی برای ایجاد اشتغال پرداخت شده است.
ارسلان حسن پور با اشاره به ‌ضرورت ایجاد اشتغال در استان به ویژه در جوامع روستایی، بیان کرد: با اجرای طرح‌های صنایع دستی و گردشگری زمینه ایجاد اشتغال در روستاها فراهم‌ و مانع مهاجرت روستاییان به شهرها می‌شود.
 
وی از افراد بیکار و کسانی که قصد استفاده از تسهیلات در حوزه صنایع دستی و گردشگری را دارند خواست تا با مراجعه به "سامانه کارا "به نشانی :kara.mcls.gov.ir, ثبت نام کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1