تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۰۷۹۵۱

کناری: شورای فنی به «شوی تبلیغاتی» تبدیل شده / چرا یک بار با متخلفان برخورد نمی‌شود / شرمنده‌ام / فرمانداری بویراحمد پای کار است

۸
۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: چرا برای یک بار و برای همیشه با دستگاه‌های متخلف در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد نمی‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، شاهرخ کناری صبح امروز در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار بر گزار شد، بعد از طرح مباحثی پیرامون ساخت و سازهای غیراصولی و بی‌ضابطه در سطح شهر یاسوج و درگیری لفظی که بین دو تن از مدیران به وجود آمد، اظهار کرد: شورای فنی استان به یک شوی تبلیغاتی تبدیل شده و همیشه حرف از ساخت و سازهای غیرمجاز گفته می‌شود، اما هیچ گاه با متخلفان برخوردی نشده است.
فرماندار بویراحمد با گلایه از اینکه چرا با متولیان این ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز برخورد نمی‌شود در ادامه بیان کرد: ۷۰ درصد از مدیران این جلسه، همان مدیران گذشته هستند و همیشه این وضعیت وجود داشته و این وضع ادامه دارد بعد از جلسه هم نیز این کارها و این ساخت و سازهای غیراصولی ادامه پیدا می‌کند، اما کسی کاری انجام نمی‌دهند، در دل‌ خودمان به هم می‌خندیم، و متاسفانه شورای فنی همیشه یک شوی تبلیغاتی بوده است.
وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه بیشترین ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گیرد.
کناری با بیان اینکه من شرمنده‌ام و همه باید شرمنده باشیم، افزود: اینکه در این چند سال بیایم و در این جلسات به یک فیلم و یا عکسی نگاه کنیم، هیچ فایده‌ای ندارد، اگر فرمانداری، یا هر دستگاهی در خصوص این ساخت و سازها مقصر است، بیاید یک بار آن هم برای همیشه با آن دستگاه برخورد شود.
فرماندار بویراحمد در ادامه با ابراز تأسف از این وضعیت، خطاب به مسوولان گفت: برای همه چیز اعتبار می‌خواهید، مگر کنترل ساخت و سازهای غیراصولی، موقت و نظارت بر عایق و ایزوگام کردن ساختمان‌ها چه پولی می‌خواهد، که کنترل و نظارت نمی‌شود.
کناری افزود: چرا تصمیمات کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط نظام مهندسی، شهرداری و دستگاه‌های متولی دیگر اجرا نمی‌شود و شاید هم نمی‌خواهید که آن‌ها را اجرا کنید.
وی افزود: اگر شماها نمی‌خواهید با این تخلفات برخورد کنید و تصمیمات کمیسیون ماده ۱۰۰ را اجرا کنید، ما هم نمی‌خواهیم در جلسات «شوی تبلیغاتی» نگاه کنیم، چرا برخورد نمی‌شود،  باید اقدامات در خصوص برخورد با این وضعیت صورت بگیرد و با دستگاه‌های کم‌کار برخورد جدی و جلوی این کارهای غیرمجاز گرفته شود.
فرماندار بویراحمد در ادامه خطاب به معاون عمرانی استاندار گفت: عمده مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی در شهر یاسوج است، آقای فیلی فرمانداری به جد پای کار است و پای کار خواهد ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اخوی
Iran, Islamic Republic of
بازهم بفرمایید تقصیر احمدی نژاد است . برای شما ها که کاری ندارد .
حق گو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای کناری درسته میگه گذشتگان بد عمل کردند که هنوز این خرابکاری ها ادامه داره ؟متاسفانه دواصل مهم در ساخت وساز در استان خصوصا یاسوج با وجود نظارت شهر داری که پیان کار میدهد وخصموصا ناظرین مهندس نظام مهندس ،که بنده به عنوان یک شهروند از سایت کبنا میخواهم ران را پیگیری بفرمایند .
۱-درز انقطاع اگر یاسوج روی گسل زلزله قراردارد ویکی از مهمترین موارد دربحثت محاسبات ساختمان برای زلزله رعایت درز انقطاع می باشد که دریاسوج هیچ کس آن را راعایت نمی کنند مردم نمی دانند ناظرین هم که بی خیال ؟
۲-مشرفیت ؟از بحث حفظ حریم بحث مشرفیت رعایت پنجره ها با ارتفاع ۱٫۷۰سانتیمیتر ساختمان از دو طبقه تا بالا در پشت ساختمان دومتر حیاط خلوت دارد اما ۱۰تا پنجره گذاشته وکامل مشرف بر خانه وحیط همسایه می باشد حتی جلوی ساختمان هم این نکات باید رعایت شود که متاسفانه شهر دار یپایان کار می دهد ونظام مهندسی نظارت می کند وهیچ کس هم این موارد راراعایت نمی کند .
با تشکر
منصور
Romania
درود بر دکتر کناری شجاع،واقعا درد مردمی را گفته که دغدغه اینده این شهر را دارند
شریفی
Iran, Islamic Republic of
هوی هوی داغون ایکنی گودرزی
رسول.ا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کناری متخصص و قاطع
یک کم شجاعت مشکلو حل میکنه
و
Iran, Islamic Republic of
در همین یاسوج الان خانه بدون از پروانه ساخت داره کار میشه.فردا هم طرف با پارتی بازی پایان کار و پروانه ساخت را با هم می گیره.
پیگیری کنید و با لودر تخریب کنید تا جلوی اینکارها گرفته شود.
بيراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای کناری باید راه حل ارایه فرماید نه بشه
کارشناس شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
آقای علیمردان ضعیفه و با قوانین شهر وشهرسازی.واشرافی ندارد ومتاسفانه همکاران حوزه شهرسازی ایشان این خلا .ا نموده اند و کارشان فقط تهیه نقشه تفکیکی در اراضی زراعی و ملی و کسب در. منشا اول این مشکلات خود راه وشهرسازی است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1