تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۳۰۷۹۴۶

توسعه ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع در شهرهای استان در سال جاری/نصب ۱۰۰فقره شیر تخلیه در شبکه توزیع آب شهر یاسوج

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا، قاسم قلندری صبح امروز در بازدید از شبکه توزیع آب شهر یاسوج اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ مور شیرآلات در شبکه توزیع آب یاسوج نصب و جانمایی شد.
 
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با بیان اینکه طی سه سال اخیر بیش از ۱۰۰فقره شیر تخلیه در شبکه تو.زیعآب شهر یاسوج نصب و راه اندازی شد تصریح کرد: نصب این شیرآلات در شبکه توزیع شهر یاسوج بسیار ضروری بود.
وی  خاطرنشان کرد: با انجام مطالعات فنی توسط مهندسان آبفای یاسوج، جانمایی  نصب این تعداد شیر تخلیه در شبکه توزیع آب شهر بیاسوج انجام شد.
قلندری نصب  شیر تخلیه را برای  شستشو و مدیریت شبکه توزیع آب بسیار مهم دانست و گفت: اجرای  این کار در شبکه توزیع آب  شهر یاسوج به عنوان یکی از نقاط مثب  و بازر محسوب می شود.
مدیر امور آب و فاضلاب  شهری یاسوج قدیمی بودن بخش زیادی از شبکه توزیع آب  شرب شهر یاسوج را از چالش های اصلی  آبفای یاسوج دانست و گفت: با توجه به  توپوگرافی این شهر نصب شیرهای تخلیه و فشارشکن در دستور کار آبفای این شهر قرار گرفت.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: بخش عمده این شیرآلات در مناطق مرکزی و پائین دست شهر از جمله بلوار عدل، شرف آباد، بلوار قرنی، شهرک امام حسین نصب و اجرا شد.
وی عنوان کرد: شیرهای فشارشکن فشار متغیر شبکه توزیع آب را کنترل و تعدیل و از آسیب رساندن و تخریب شبکه جلوگیری می‌کنند.
قلندری تصریح کرد: با نصب شیرهای فشار شکن در شبکه توزیع آب، فشارهای ناخواسته در شبکه توزیع کاهش می یابد و از هدر رفت و بروز خسارت به شبکه جلوگیری می‌شود.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج افزود: کاهش آمار حوادث و اتفاقات شبکه آبرسانی و کاهش هزینه های تعمیرات از مزایای دیگر این اقدام است.
 
توسعه ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع در شهرهای استان در سال جاری
مسعود مرادیان  در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در  سال‌های اخیر سرعت اجرای پروژه های آب و فاضلاب افزایش یافته است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  در سال جاری بیش از  ۲۴ کیلومتر توسعه شبکه آب در سطح شهرهای استان انجام گرفت.
مرادیان افزود: توسعه شبکه توزیع آب در شهر‌های استان از جمله شهر‌های مهاجرپذیر در دستور کار واحد مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
معاون مهندسی و توسعه شرکت اب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:  از این میزان توسعه شبکه ۱۷ کیلومتر از محل ماده۱۱، ۲ کیلومتر به صورت امانی و  بیش از ۵ کیلومتر نیز به صورت پیمانی اجرا شده است.
وی توسعه شبکه آب شهرهای  استان را نیازمند همکاری  مسئولان در  تخصیص هرچه بیشتر اعتبارات دانست و گفت: حدود ۳۰ درصد شبکه توزیع آب شهرهای اسیتان نیز  باید اصلاح و مرمت شود.
مرادیان گفت: در کنار توسعه شبکه آب شهرهای استان، کار اصلاح و مرمت شبکه فرسوده در شهر‌های استان نیز به صورت جدی در حال اجرا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1