کبنانیوز؛ کبناخبر | درگیری لفظی بین «سهمگین» و «علیمردانی»، آقای سهمگین ۱۰ سال نظام مهندسی مسوولیت داشتی؟ چرا الان معترض شدی؟ (+فیلم)

  • تاریخ انتشار خبر: سه شنبه, ۲۶ دی , ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۷ | کد خبر : 307930 |
  •   
    کبنا گزارش می‌دهد

    جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست عزیز فیلی معاون امور عمرانی استانداری در سالن بحران برگزار و حاشیه‌هایی را نیز به دنبال داشت.

    کبناخبر؛

    جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست عزیز فیلی معاون امور عمرانی استانداری در سالن بحران برگزار و حاشیه‌هایی را نیز به دنبال داشت.

    به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و با حضور مدیران عضو شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این جلسه هنگامی که سید انتظام سهمگین،مدیریت نظام فنی و اجرایی و دبیر شورای فنی استان با نشان دادن اسلایدها، کلیپ و تصاویری به وضعیت بد ساخت و سازها در این استان اشاره کرد و گفت: اصول ایمنی و فنی در بعضی از ساخت و سازهای استان رعایت نمی‌شود و همانطوری که در تصاویر می‌بیند، نه بتن‌ها اصولی بکار گرفته شده و نه اصول ساختمان سازی را رعایت کرده‌اند و تنها با گذاشتن چند آجر و سنگ روی هم دل‌شان خوش است که ساختمان قشنگ و خوشگلی را ساخته‌اند.

    سهمگین راه و شهرسازی و شهرداری یاسوج را مقصر دانست.

    علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست دستش را بالا گرفت و گفت: شما استان را زیر سووال بردی، این شهر (یاسوج) یک شبه و یک روزه ساخته نشده است، ساختمان چادر نیست که یک شبه بتوان آن را بسازند، آقای سهمگین شما ۱۰ سال در سازمان نظام مهندسی مسوولیت داشتید، تا الان کجا بودید، تازه معترض شدید، چگونه الان معترض شدید.

    علیمردانی در ادامه تصریح کرد: آقای سهمگین الان همه آنهایی که معترض هستند، در گذشته مسوولیت داشتند،  ین شهر دیگر از دست رفته است و باید ببینیم چرا قبلاً معترض نبودند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اگر قانون را اجرا کنیم، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. یک تاکسی‌ران هم مشکلات هسته‌ای را تشریح می‌کند، باید ببینیم چیکار باید کرد.

    وی گفت: با پخش این کلیپ عملکرد همه استان را زیر سوال بردید که سهمگین در جواب گفت: من فقط شما را زیر سوال بردم و کار خودم را انجام دادم.

    علمیردانی تصریح کرد: ۱۰ سال رئیس سازمان نظام مهندسی استان بودید و مشکلات و خرابکاری‌ها را برطرف می‌کردید؟ من آمدم تمام خرابکاری‌های استان را درآوردم و دارم درست می‌کنم.

    سهمگین در ادامه گفت: من استان را زیر سوال نبرده‌ام، شما را زیر سوال برده‌ام. من ۱۰ سال در نظام مهندسی نبوده‌ام بلکه یک سال در این سازمان مسوولیت داشتم، و در این مدت بخش از قوانین فراموش شده در سازمان نظام مهندسی را احیاء کردیم.

    وی افزود: در مدت مسوولیتم در سازمان نظام مهندسی بر اساس قانون، نظارت بر پروژه‌های خصوصی را به مهندسین سازمان نظام مهندسی واگذار کردیم، واحد کنترل و کیفیت و آزمایشگاهی را احیاء کردیم، و در آن مدت یک سال مسوولیتم تلاش کردیم تا بر اساس قانون همه اصول فنی و ساختمان در سازمان نظام مهندسی رعایت شود.

    دبیر شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به علیمردانی گفت: شما همیشه هنگام طرح مسائل، از اصل موضوع طفره می‌روید، من در اینجا نمی‌خواهم کسی را مقصر بدانم، بلکه حضرتعالی به عنوان ناظر عالی شهرسازی، وظیفه نظارت بر شهرداری و سازمان نظام مهندسی را برعهده دارید. و شما باید نظارت کنید.

    سهمگین افزود: من یک سال مسوولیت نظام مهندسی را بر عهده داشتم و در این مدت خیلی از قانون فراموش شده را احیاء کردیم، اما بعد از من دو باره آن قوانین به محاق رفت.

    علیمردانی بعد از شنیدن حرف‌های سهمگین گفت: من زیر سوال نخواهم رفت، من کارهای خودم را انجام می‌دهم.

    به گزارش کبنا، رئیس سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور داشت.

    انتهای پیام/1010 / ک
  • ۶۲ نظر “ تایید شده است ”
    زمینه سبز:دیدگاه محبوبیت دارد/
    زمینه زرد:دیدگاه محبوبیتی ندارد/
    زمینه صورتی:اختلاف سلیقه در اینباره زیاد است


    همشهری مطالبه گر
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۱:۵۶:۱۵
    1

    اتفاقا آقای علیمردانی درسته میگه گذشتگان بد عمل کردند که هنوز این خرابکاری ها ادامه داره ؟متاسفانه دواصل مهم در ساخت وساز در استان خصوصا یاسوج با وجود نظارت شهر داری که پیان کار میدهد وخصموصا ناظرین مهندس نظام مهندس ،که بنده به عنوان یک شهروند از سایت کبنا میخواهم ران را پیگیری بفرمایند .
    ۱-درز انقطاع اگر یاسوج روی گسل زلزله قراردارد ویکی از مهمترین موارد دربحثت محاسبات ساختمان برای زلزله رعایت درز انقطاع می باشد که دریاسوج هیچ کس آن را راعایت نمی کنند مردم نمی دانند ناظرین هم که بی خیال ؟
    ۲-مشرفیت ؟از بحث حفظ حریم بحث مشرفیت رعایت پنجره ها با ارتفاع ۱٫۷۰سانتیمیتر ساختمان از دو طبقه تا بالا در پشت ساختمان دومتر حیاط خلوت دارد اما ۱۰تا پنجره گذاشته وکامل مشرف بر خانه وحیط همسایه می باشد حتی جلوی ساختمان هم این نکات باید رعایت شود که متاسفانه شهر دار یپایان کار می دهد ونظام مهندسی نظارت می کند وهیچ کس هم این موارد راراعایت نمی کند .
    با تشکر

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 13 Thumb down 5

    علی
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۰۵:۵۷
    2

    والا علیمردانی درست میگه،کجا بودی تا حالا وقتی که مسئول نظام مهندسی بودی چکار کردی؟؟؟؟؟؟

    -نظرات در اینباره داغ است، نظر شما چیست؟ Thumb up 14 Thumb down 8

    بیغش سرآسیابی
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۰۷:۴۱
    3

    این . از آنست،که وصف شود!!. رعایت و اجرا نمی شد،مگر برای افراد بی پارتی!فقط خدا چاره ی کار کنه وگرنه امیدی به کسی نیست.به امید انتشار،خدانگهدار

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 8 Thumb down 0

    همشهري
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۱۴:۲۹
    4

    . راه و شهرسازی و کارکردش

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 7 Thumb down 7

    مهندس
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۴۱:۳۲
    5

    درود بر سهمگین

    -نظرات در اینباره داغ است، نظر شما چیست؟ Thumb up 12 Thumb down 14

    بودار
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۰۸:۵۰
    6

    تا زمانیکه انتصابات نه بر اساس شایستگی و ساخت وساز ها با رایزنی وپارتی بازی و نظارت بدون تجربه باشد مشکل همچنان برقرار است
    اگه قانون رعایت یشه هردو عزیز باید پاسخگو باشند

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 12 Thumb down 4

    گچساران
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۵۲:۵۳
    7

    درود بر علیمردانی

    -نظرات در اینباره داغ است، نظر شما چیست؟ Thumb up 13 Thumb down 10

    ناشناس
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۵۹:۵۶
    8

    .برای .که نمیتونه کاری که برعهده اش گذاشتن به نحو احسن انجام بده والا به خداکمترمدیری براساس لیاقت و توانایی برگزیده میشه اکثر جناح بازی باندبازی برای مقاصدخودهستن

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 9 Thumb down 4

    حق گو
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۵:۰۱:۰۵
    9

    علی مردانی اوایل اشتباهاتی داشت الان داره حبران میکنه . نباید کوتاه بیایی متاسفانه تو استان ما رعایت کردن و خرمت را ب حساب ضعف فرد میذارند باید عین ..و باید باشی والا له خواهی شد

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 9 Thumb down 9

    حق گو
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۵:۰۱:۳۰
    10

    افرین علی مردانی

    -نظرات در اینباره داغ است، نظر شما چیست؟ Thumb up 12 Thumb down 9

    روشنفکر
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۵:۱۴:۵۰
    11

    اشتباهات مدیران قبلی نبایدبرگردن مدیران جدسدانداخت

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 12 Thumb down 2

    یاسوج
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۵:۳۸:۳۲
    12

    درود بر شرفت دکتر علیمردانی واقعا حق با دکتر علیمردانیه حرفش حقه

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 8 Thumb down 9

    یاسوج
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۵:۴۰:۲۰
    13

    اتفاقا آقای سهمگین . نظام مهندسی هست

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 10 Thumb down 2

    نادری
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۷:۰۹:۴۵
    14

    سهمگین یک کارشناس واقعی است راه وشهرسازی بخش نظارت آن بر مسکن تقریبا تعطیله

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 8 Thumb down 3

    مهندس معمار
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۷:۵۹:۴۰
    15

    جناب دکتر علیمردانی اگر می خواهی از چهره حق به جانب و خدمات سهمگین در دوره ریاست . بر نظام مهندسی سر ذر بیاوری و کنترل کنی و در جلسه بعد در شورای فنی گزارش کنی.یکی از خدمات ارزشمند این شخص در دوره. همه کارهای بزرگ و ساختمان های بلند شهر یاسوج به نام. که اکثر. در این حوزه می باشد ولی متاسفانه کمیته نظارت شما در .
    بیشتر .ساختمان های بلند در شهر یاسوج متعلق.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 6 Thumb down 5

    ناشناس
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۸:۰۴:۴۶
    16

    متاسفانه جناب سهمگین جوری صحبت کردند اینگار از آسمان به زمین تشریف آوردند واقعا علیمردانی مقصرهست؟جنابعالی چرا از کوتاهی ها و سهل انگاری خودتون فرمایش نمیکنید،؟مهندس علیمردانی را واقعا با صداقت و نظارت داره کار میکنه لطفا توحاشیه ایشون را نبرید مسیر درست را داره میره بجاش همکاری کنید .تا شهرآباد بشه.موفق باشید

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 3 Thumb down 7

    شهروند
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۸:۱۰:۲۵
    17

    سلام
    از دروه ریاست نظام مهندسی سهمگین که اونهم یکسال بیشتر نبود حداقل ده سال میگذره این خرابی ها و ساخت و سازهای غلط میتونه حتی مال همین امسال هم باشه اداره راه و شهرسازی بعنوان متولی امر ساخت و ساز و مسئول کنترل نظارت برساختمان در این استان وشهرداری ونظام مهندسی میتونند نقش مهمی داشته باشند
    جناب علیمردانی صورت مسئله را نباید پاک کرد

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 9 Thumb down 3

    تهران
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۹:۰۲:۱۹
    18

    هیچ کدامتان هیچ . تا الان تمامتان .د اگه..د مگه به غیر یک حقوقی مثل ماها دارید بقیه . تا الان تمام . دوستی وفامیل گرایی بودید تا الان هرکدامتان مریر وپست گرفتید توی ای قضایه. فرزندانتان وفامیلاتان را بر سر کار میبرید.ن وباید به جنگ همدیگر بیفتید انشاالله چوب خدا بی صدا است.ی اینقدر بستگانت برسر کار بردی وهر جا پست مقام گرفتی داخل ان ج. رفتی تا اینکه صدای مردم دیگه دربیا

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 2

    متانت
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۹:۰۴:۴۱
    19

    بعضی ها نون رو به نرخ روز میخورن ؛تا دیروز افتخار می کردند به علیمردانی ،احتمالا زمزمه رفتنش که اومده حالا دارن تلاش میکنند تا توجه نفر بعدی رو جلب کنند .
    عجب زمانه ای شده!!!!!!!!!!!

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 5 Thumb down 5

    سادات
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۰:۱۴:۵۷
    20

    لطفا پخش کنید آقای علیمردانی ضعیف ترین مدیر استان میباشد از استاندار محترم خواهشمندیم نسبت به تغییر مدیران ضعیف اقدام نمایند

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 9 Thumb down 7

    بیغش سرآسیابی
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۱۹:۴۱
    21

    ملا کبنا سلام.لااقل طوری پیامل کهت وکوز کن،که خوانا بون.به امید انتشار خدانگهدار.ولی خدایی کامل منتشر کن

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 6 Thumb down 1

    یاسوج
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۲۶:۴۰
    22

    آقای سهمگین پایان کار ساختمان رو نظام مهندسی و شهرداری میده چه ربطی به اداره راه و شهر سازی داره؟؟؟؟؟؟؟آقای سهمگین دقیقآ با این سوالت خودت رو بردی زیر سوال

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 5 Thumb down 8

    علی عباسی
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۲۹:۲۶
    23

    سلام.
    جناب سهمگین یادش رفته هر چه ساختمان بزرگ و حجیم بود نظارتش.
    راستی چی شد که از نظام مهندسی بیرون آمدی میشه توضیح بدین.؟

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 3 Thumb down 8

    کارمند
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۳۴:۳۲
    24

    من تو این موندم این سهمگین تو نظام مهندسی خواب مونده این ۱۰سال

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 3 Thumb down 7

    ناشناس م ج
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۳۸:۲۴
    25

    جناب دکتر علیمردانی مدیری کاردان و باسواداست وباید فراموش نکنیم که یاسوج. بوده و دراین دوران انقلاب خیلی پیشرفت کرده .

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 4 Thumb down 10

    دولتیاری
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۴۱:۱۵
    26

    اتفاقا آقای علیمردانی یکی از مدیران کار آمد راه وشهرسازیه قدر اینجور ادمو باید بدونیم
    سهمگین فقط با این سوال خودشو زیر سوال برد

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 6 Thumb down 7

    گچساران
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۴۵:۴۷
    27

    آقای سهمگین این ۱۰ سال کجا بودی؟؟؟ آقای سهمگین پایان کار ساختمان رو نظام مهندسی و شهرداری میده چ ربطی به اداره راه و شهر سازی داره؟

    آقای سهمگین جنابعالی. مدیران نظام مهندسی هستی

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 4 Thumb down 9

    پيمانكار
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۴۵:۵۲
    28

    یکی از دلایل ضعف اداره راه و شهرسازی انتخاب.و سیاسی می باشد که اداره راه و شهرسازی را به .

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 7 Thumb down 1

    سلام
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۴۷:۵۰
    29

    علی مردانی و معاونینش از جمله پیمانجو از ضعیف ترین مدیران می باشد

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 10 Thumb down 9

    بویر
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۴۹:۱۶
    30

    درود بر سهمگین . اگه حرف خلاف زده آقای علیمردانی اینا را بگو جواب را درست بده

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 12 Thumb down 5

    یاسوج
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۱:۵۲:۵۶
    31

    دوستان اصلا لازم به بحث نیست مقصر اصلی آقای سهمگینه حق با دکتر علیمردانیه
    کجا بودی تو آقای سهمگین

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 5 Thumb down 14

    ترك
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۲:۰۰:۴۸
    32

    اقای . و و معاونینش از .. معاونین هستن. در کل هر مدیری را باید از معاونینش شناخت . اداره . و پیمانکاران بر اوضاع اداره مسلط هستن

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 5 Thumb down 3

    تهراني
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۲:۱۴:۲۱
    33

    متاسفانه اقای علیمردانی در مباحث ساختمان هیچ گونه اطلاعاتی نداره

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 11 Thumb down 7

    یاسوج
    تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۳:۵۸:۵۹
    34

    ۱۱ساله تو راه و شهرسازی خدمت میکنم هیچ مدیر کلی رو ندیدم ۷صب تا ۹شب تو ادارش باشه
    واقعا دکتر علیمردانی آدم با تجربه ای هست دوستان اشتباه نکنید علیمردانی حرف حقو میزنه

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 1

    گچساران
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۰:۰۲:۰۱
    35

    درررررود بر شرفت دکتر علیمردانی حرف حقو میزنه

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 1

    از تبار شهیدان
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۷:۱۴:۴۷
    36

    درود بر دکتر علیمردانی که الحق اوپیرو امامش علی علیه السلام است و هم در مدیریتش مردانه است..اقای سهمگین فکر می کند همه جا مثل لیشتر گچساران نفت دارد…مدیریت سعه صدر علم روز می خواهد که…..

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    کارمند
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۷:۳۸:۳۵
    37

    یکی از این طرفداری میکنه یکی از اون … میرسد روز حساب همگان …

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    فارس
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۷:۵۰:۱۳
    38

    مهندس علیمردانی یک کارشناس تمام عیار است .

    درود بر علیمردانی

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    دلسوز
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۸:۲۱:۱۵
    39

    ازمسئولین محترم سایت کبنانیوز عاجزانه تقاضامندیم این مطلب را انتشار دهید وآن را حذف نفرمایید در صورت حذف روزقیامت مدیون مردم محروم این منطقه هستید/

    آقای علیمردانی از جاده دلیرچ چه اطلاع داری * مردم منتظرپاسخ جنابعالی هستند:
    درسفرسال ۹۴حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه به این روستا مسئولین چه قول هایی دادند همچنان منتظر هستند۰

    جاده ارتباطی دلی‌رچ که نامناسب است و باعث بروز خسارات جانی و مالی زیاد برای مردم آن دیار شده و همواره این زخم کهنه‌ را بر دل خود دارند
    مردمی که سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز تقدیم نظام کرده اند

    از دلی‌رچ بسیار شنیده بودم از مردمش گرفته تا باغات گردوی آن اما وقتی جاده را در شب مهتابی این منطقه بکر در پایین دره‌ای دیدم بسیار متعجب شدم که مسئولان ما طی چندین سال چکار کردند، همه مدیران مسئولند، نماینده مردم در ادوار گذشته و تا امروز مسئولند و باید پاسخگوی این مردم باشند.

    مسیر چنان ناهموار و خطرناک بود که بسیاری از مدیران اغراق کردند که فکر نمی‌کردیم که دلی‌رچ اینچنین باقی مانده باشد.

    اینکه مدیران ما و نمایندگان مردم در مجلس طی چندین سال گذشته چکار کردند مهم است و باید در محضر خدای خود و مردم پاسخگو باشند که چرا باید چنین جاده‌هایی باشد که شخص مدیران با دلهره به این منطقه وارد شوند وای به حال مردم با چنین مسیرهایی.

    با سفر آیت‌الله ملک‌حسینی درسال ۹۴به بخش مارگون آن هم در محروم‌ترین نقطه‌ای که شاید کمتر مسئولی به آنجا رفته باشد و تنها اسم آن روستا را بر روی برگه‌ها و نامه‌نگاری‌ها دیده بودند نور امید در دل مردم خونگرم و ولایی این خطه از سرزمین روشن شد و امیدوار به پیگیری نماینده ولی‌فقیه هستند تا آن‌ها را از این رنج تاریخی و کهنه نجات دهد.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    همشهری
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۹:۳۷:۳۷
    40

    کاش ای کاش سایر مسیولین همانند مهندس سهمگین مقرراتی با مسیولیت سخت کوش وقانون بلد بودن……قطعا سهمگین جز مهندسین توانا و با سواد کشور بوده و باید مشکلات ساخت و ساز را جای دیگری جستجو کرد…

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    گچساران
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۰:۲۱:۴۹
    41

    کاش بدون درنظر گرفتن مسائل طایفه ای حرف بزنیم…اونوقت همه یه جواب میدید و میددنید ک جناب سهمگین چ قدر به درد ای استان خورده

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 6 Thumb down 0

    درخشان
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۰:۲۳:۰۸
    42

    مهندس سهمگین مرد زحمتکش استان

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 8 Thumb down 0

    علی همشهری
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۰:۳۷:۵۵
    43

    علمردانی؟؟؟ کیه ایشون؟؟؟ مطمینید اهل فن هستش؟؟؟

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 5 Thumb down 0

    علی همشهری
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۰:۳۹:۲۶
    44

    علیمردانی ادم فنی هست؟ مسووله؟؟؟؟ عجیبه ها تا الان کسی اسمشو نشنیده

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 5 Thumb down 1

    باشت و باوی
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۱:۱۲:۲۲
    45

    اگر در استان و کشور ما مدیرانی چون آقای سهمگین داشت کشور و استان ما اباد میشد متاسفانه با داشتن مسئولینی چون علیمردانی استان ما هنوز ک هنوزه همچون .

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 7 Thumb down 0

    رضایی
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۱:۱۲:۵۳
    46

    اگر در استان و کشور ما مدیرانی چون آقای سهمگین داشت کشور و استان ما اباد میشد متاسفانه با داشتن مسئولینی چون علیمردانی استان ما هنوز ک هنوزه .

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 7 Thumb down 0

    گچساران
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۱:۱۵:۳۶
    47

    متاسفانه جدیدأ هرکس بخواد حرف حق رو بزنه باید هم اینجور سرکوب شه بقول شما ک میگین این ده سال کجا بودی که ده سال نبوده و شما بزرگش میکنید!!!
    این ده سال حرفی نزده حالا اومده میگه نکنید ب فکر مردم و سلامتی مردم باشین چرا شما ب گذشته ارجاء میکنن…
    خب اقای علیمردانی هم در این مدت بوده ولی کار درست رو انجام نداده باید یکی بلند شه و حرف مردم رو بزنه

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 6 Thumb down 0

    روزگار
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۲:۲۷:۳۳
    48

    راه وشهرسازی استان .از خجالتتون درمیاییم ، کار مردم را انجوم میدن ..سازمان بازرسی .

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 2

    یاسوج
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۶:۵۷:۰۹
    49

    آقای علیمردانی آدم فنیه مشکل.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    گچساران
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۶:۵۹:۲۷
    50

    کاشکی همه مدیران مثل علیمردانی بود قدر علیمردانی رو بدونید دوستان آدم شریفیه
    واقعا انسان فنی هستش

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 1

    باشت
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۶:۵۹:۵۷
    51

    درررررود آقای علیمردانی عزیز

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 1

    باشت
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۷:۰۶:۲۵
    52

    حق با علیمردانیه بنده خدا راس میگه

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 2

    ناشناس
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۸:۲۵:۳۷
    53

    حق بامهندس سهمگین درودبرمهندس

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 0

    پيمانكار
    تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۲:۵۱:۳۳
    54

    درودبرشرفت سهمگین که واقعا مردپاک وسالمی هستی شیرمادرت حلالت

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 0

    كاوه
    تاریخ : ۲۸ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۰:۱۴:۳۵
    55

    دوستان علیمردانی درست میگه اقای سهمگین این ١٠سال کجا بوده؟

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 1

    ناشناس
    تاریخ : ۲۸ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۰۰:۵۵
    56

    سلام مهندس سهمگین متخصص و قانونمند است. وصعیت الان وخیم است. قبلا بسبار بهتر بود

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    باهنر
    تاریخ : ۲۸ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۸:۵۷:۳۲
    57

    دوستان حق با دکتر علیمردانیه واقعا حرف حقو میزنه

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    مهرداد
    تاریخ : ۲۸ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۳:۳۶:۴۱
    58

    سلام و عرض ادب
    با توجه به سن و سن سال هر دو عزیز طبیعتا جناب سهمگین داشته که در این عرصه حضور داشته و کارنامه کاری جناب سهمگین گویای عملکرد ایشان هستند ،دوستانی که اشنایی دارن با برادر گرامی سهمگین قطعا حضور ذهن در رابطه با کارهای عمرانی ایشان در دهدشت و گچساران و یاسوج دارند
    و قائدتا از هر نظر سهمگین ارجعیت داشته که قبلا در چنین سمتی بوده و پیگر کارهای عمرانی بوده
    سهمگین محسوب میشوند و لطفا پیگیر کارهای خود باشند

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    ناظر
    تاریخ : ۲۸ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۳:۵۳:۳۴
    59

    راه وشهرسازی طبق قانون نظام مهندسی وظیفه نظارت عالیه بر ساخت و ساز شهری و عملکرد شهرداری ها ونظام مهندسی ساختمان را دارد. لذا این وضعیت . ساخت وساز طبق تصاویر نشان می‌دهد اداره راه و شهرسازی نتوانسته به وظایف خود عمل کند. بنابراین حرف آقای علیمردان.ر مسوولیت است.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    مرد انی
    تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۹:۴۲:۲۰
    60

    باتمام احترامی ک برای دکتر مردانی قائلم ، حق با مهندس سهمگین هستش.آقای دکتر باید انتقادپذیر باشن.باشناختی ک از مهندس سهمگین دارم بعید میدونم صحبت های ایشون از رو غرض باشه، مطمنم ک هدف مهندس فقط حسب انجام وظیفه بوده.پس آقای دکتر درس بگیرین و از امثال مهندس سهمگین ک همیشه حرف حق زدن بیشتر مشاوره بگیرین.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    پارمیس
    تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۷:۰۳:۳۶
    61

    دوستان حق با آقای مهندس سهمگین هست ، چون داره حق رو میگه و حق رو میخواد ، لطفا یکم بیاندیشد که چرا همچین مساله ای رو دارن بزرگ میکنند ، آقای سهمگین داره حق رو میگه و دلسوز این استانه

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    مهندس علی
    تاریخ : ۳۰ دی ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۰:۴۰:۵۷
    62

    مهندس سهمگین کارش درسته

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 0

    توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی منتشر نخواهند شد./لطفا از نوشتن نظرات به صورت حروف لاتین(فینگلیش)خودداری نمایید.

    امروز جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶

    بدرود؛ مسافـــران آسمانــی...