تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۳۰۷۹۰۹

مدیریت ارشد چرام را به دست فرزندانش بسپارید

۱۸
۰
کبنا ؛متن ارسالی
جناب آقای استاندار مردم مظلوم چرام را دریابید…. ازدیربازواز زمانی که الفبای سیاست درایران به وجود آمد شهرچرام ومردم آن با سیاست آمیخته وعجین بوده‌اند همه بزرگان دیگر طوایف می دانندکه قطب اصلی سیاست وحتی دیانت استان کهگیلویه وبویر احمد چرام بوده بعداز شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی باز این مردم چرام بودند که در صفوف اول مبارزات وافتخار آفرینان ۸ سال دفاع مقدس بوده اندبه طوری که نسبت به جمعیت بالاترین وبیشترین حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را داشته‌اند.
جناب آقای دکتر احمدی مردم چرام از زمان پیروزی انقلاب اسلامی بیشترین تأثیر رادر معادلات سیاسی کهگیلویه بزرگ وبعضا استان داشته‌اند افرادی در چرام هستند که در مسائل سیاسی بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند وبعضا با آن‌ها به انواع مختلف بدرفتاری‌هایی نیز شده است که رجوع به تاریخ گذشته سیاسیون چرام صدق این ادعاست.
جناب آقای استاندار مگر می‌شود با این سبقه تاریخی وسیاسی، هنوز وبعداز گذشت حدود ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تحولات سیاسی چرام در شهرستان هم جوار ما کهگیلویه رقم بخورد چرا هنوز دوستانی هستتد که خودرا در رأس جریانات  سیاسی کهگیلویه بزرگ می‌دانند و می‌خواهند برای کلیه مناطق کهگیلویه تصمیم گیری کنند؟
چگونه است که تصمیم گیری‌های کلان شهرستان چرام باید جای دیگر رقم بخورد البته جای امیدواری است که صلابت واقتدار شما باعث شده که کسانی نتوانندبه صورت مستقیم باشما ارتباط برقرار کنند واقتدار حضرت عالی باعث شده که برخی دوستان سیاسی از طریق واسطه‌هایی درصددتغییر وتحولات مدیریتی درچرام باشند.
جناب آقای دکتر احمدی مردم چرام ازشما انتظار دارند که نگذارید تغییرات مدیریتی در چرام بنا به خواست دوستان همجوار ما صورت پذیرد، چرام به اندازه کافی زجر کشیده سیاسی، موسپید وبزرگ سیاسی وحتی جوانان خوشنام ونخبه ای که بتوانند معادلات سیاسی شهر خودرا رقم بزنند دارد.
ما خیل حداکثری مردم چرام از شما عاجزانه تقاضا داریم نگذارید خاطرات تلخ گذشته برای مردم ما در بحث غیر بومی بودن مدیر ارشد شهرستان چرام تکرار گردد، متاسفانه کسانی که متفعت خودرا در نبودن فرزندان شایسته چرام در رأس مدیریت شهرستان می‌دانند دنبال افراد غیر بومی یا به گفته خود شما (مدیران پروازی) برای مدیریت ارشد شهرستان چرام هستند که این ایده از دیدگاه حداکثر مردم چرام دیدگاهی غیر قابل قبول می‌باشد.
بی شک شما ونماینده مردم در مجلس نمی‌خواهید ودوست ندارید بعداز اتمام ماموریتتان در هر برهه از زمان خدای ناکرده مورد سرزنش ویا نگرانی مردم باشید پس ما انتظار داریم ضمن در نظر گرفتن حقوق حقه مردم شهرستان چرام نسبت به انتصاب یکی از نیروهای بومی از فرزندان شایسته چرام آنطور که خود تشخیص می‌دهید درراس مدیریت این شهرستان اهتمام ورزیده ومردم ما را ازاین نگرانی نجات دهید.
امیدواریم با توجه به دلسوزی و اقتداری که از بدو حضورتان در استان شاهد آن بوده‌ایم به خواسته به حق مردم چرام مبنی بر بومی بودن مدیریت ارشد شهرستان  وسپردن آن به فرزندان بومی چرام علاقه ودلسوزی خودرا نسبت به مردم ما در عمل نشان دهید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
البته بنظرمی رسد مدیران غیربومی در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسائلی چون فامیل بازی، پارتی بازی، تبعیض و امثالهم دورتر هستند و اگرچه قطعا نقایصی دارند اما محاسن آنها قابل قیاس با اغلب مدیران بومی نیست. ما از استاندار محبوب استان مان می خواهیم همین روال غیربومی را برای تمام مناطق استان در پیش بگیرند و تجربیات جدیدی را به شهرستان ها انتقال دهند. ممنون
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگارنده محترم واقعا جای تاسف مگه فرزندان ونخبه های چرام چه مشکلی دارند که چند نفر منفعت طلبی که با وجوداصلاحات فرزندان وخانواده وبرادرانشان به همه جارسیدن دارن آنها رو به قهقرا می برن مگر آقایی که همش دنبال گزینه خارج از چرامه چه هزینه ای برا اصلاحات داده واقعا مردم چرام باید با نه گفتن به چنین افرادی فرزندان خود رو دریابن چه کسی دلسوزتر از فرزندان چرام به خدا جای تاسف داره نیکروز دلسوز چرام بود چون فرزند چرام بود وجالا پاداش وباقرفرو مسعود قبادی دلسوز چرام هستن چون فرزند چرام هستن آقای استاندار تورا به خدا چرام را از دست این حسادت ها نجات بده
امقیم گچساران
شهر ستان چرام از اول انقلاب تا کنون تاختو تاز سیاسی نگذاشته پیشرفت کند و در هیچ پستی می توان گفت از نیروهای ماهر و متخصص آن سمت استفاده نشده است مگر می توان هر کس که خط باند سیاسی دارد در پست غیرحرفه ای مشغول به کار شود بیایید خوب فکر کنید بگذارید تا از بدنه ادارات نیروهای متخصص بیرون کشیده شود ودر همان اداره بکار گرفته شود اینکه آقای فلانی طرفدار فلان خط است ولی در پست مدیریت فلان اداره گذاشته شود اشتباه است . خدا را ناظر کار خود بدانید این کارهای بی برنامه چی است .خدا را شکر تازه یک استانداری آمده می خواهد این رویه غلط گذشته را تغییر دهد هر کس برای ایشان تعیین و تکلیف می خواهد کند . دیگه بسه خدایی کار کنید
سیدحمیدحسینی نسب
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه دوستان.
جناب آقای سید داریوش پاداش از تنها فرماندارانی هستند که در این مدتی که سرپرست هستن واقعا از جان و دل و با تمام قوا و باجدیت و بدون از هیچگونه جهت گیری سیاسی و فقط در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و اجرای عدالت به مردم فهیم شهرستان چرام خدمت کرده است.بهترین و مناسب ترین گزینه برای این مسند مهم ایشان می باشند.فردی جوان و تحصیلکرده و با نیروی خارق العاده ای می باشند که با جدیت شبانه روزی جهت پیشرفت این شهرستان تلاش می کند.از استاندار محترم انتظار می رود که ایشان را در این سمت بگمارند و از نیروی جوان وتحصیلکرده و دلسوز استفاده کنند.
امین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شهر چرام فکر میکنند فقط خودشون حق دارند اما باید بدانند در تقسیم بندی سرفاریاب و زیلایی و سادات هم جزو چرام هستند چطور بواسطه اینها بودجه جذب میکنید و استخدامی هم دارید اما موقع تقسیم مدیریت و استخدامی فقط خود شما چرامی ها باید نظر بدید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بسمی تعالی باسلام خدمت استاندار محترم ومردمی وبااقتدار استان درخصوص فرماندار چرام خدا راشاهد میگیریم خارج همه زدبندهای سیاسی اقای پاداش در طول این مدتی که سرپرستی فرمانداری چرام را بعهده داشتند با جدیت واخلاص پای کار بوداند واعتماد مردم را به دولت ونظام افزایش داداند وایشان شایستگی این مدیریت رادارند شهرستان چرام به چنین نیروهای می بالند وازاستاندار محترم انتظار داریم به اعتماد مردم رای مثبت بدهند امید از شهرستان چرام
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت چروم وکسانی که برای فرمانداری نام بردید............
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
آقای . شد که ما مردم چرام نفهمیدیم
امید
Iran, Islamic Republic of
جناب امین والا اینطور که پیش می ره انگار ما جزو سزفاریاب وزیلایی هستیم نه اونها ریر مجموعه ما می شه بفرمایید چطور باید دوتا دور متوالی فرماندار چرام از یک خانواده باشه یعنی دیگه کسی نیست بتونه فرماندار باشه
فرزند چرام
Iran, Islamic Republic of
چه اقبالی از ما چرامیها خوابیده که انقد هستی و لحظه لحظه زندگیمون شده حرف ول زدن و سیاست مسخره و بدون سند.هیچ آدپ سیاسی روشنی هم در شهر چرام صادقانه .بجای این بریم دنبال اقتصاد شرف داره.بچه کوچیکا چرام هم حرف.
بحرالانساب
Iran, Islamic Republic of
جل الخالق !
خانواده. از کی تا حالا . ؟؟؟!!!
. که وام و پست گرفتن نیست که با جنجال و هیاهو بشه .!
لطفا این یک قلم رو.
Iran, Islamic Republic of
با سلام نظرتان بسار عالی است ولی سعی شود از نیروی معتدل و غیر افرلطی استفاده شود
اصلاحطلب چرامی
Romania
های دوست. که با بچه های چرام مخالفید فکر میکنی غریبه ها چه امتیاز بهتری دارن واقعا تو یا چرومی نیستی .ی والا قوی ترومدیرتر از همه هستن فقط چون چرومین.
شهروند چرامی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام به همشهریان عزیزم، توابع چرام جزیی از شهرستان چرام می باشند، اقای فتاحی از گزینه های موفق و متعهد و مردم دار می باشند و اتفاقا در شهر چرام طرفداران زیادی دارند ک عمدتا بخاطر دیدگاه سیاسی و بخصوص مردمداری ایشان می باشد .
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید از بیان این مطالب بیهوده جلوگیری کرده و فرهنگ این شهرستان و استان را زیر سوال نبرید، بدلیل اینکه استاندار غیر بومی بوده و انسانی علمی ست سعی کنید در این موارد خودشان تصمیمم بگیرند و جو شهرستان واستان را خراب نکنید
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید از بیان این مطالب بیهوده جلوگیری کرده و فرهنگ این شهرستان و استان را زیر سوال نبرید، بدلیل اینکه استاندار غیر بومی بوده و انسانی علمی ست سعی کنید در این موارد خودشان تصمیم بگیرند و جو شهرستان واستان را خراب نکنید؛ در ضمن از مهندس فتاحی به لحاظ روزمه و عملکرد مدیریتی بهتر در این شهرستان نداریم.ایشان انسانی متشخص و مدیر ومدبر هستند ومدیری به توانمندی ایشان در شهرستان سراغ نداریم.
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
لطفا از ذکر این چنین مطالبی در سایتها خوداری کنید، اولا شخص آقای استاندار فردی فهیم علمی و ارزشمند هستندو در ثانی ایشان در زمینه پستهای مدیریتی خیلی بهتر کارشون رابلدن، متاسفانه ما فقط دنبال این هستیم که ببینیم کی از چه شهری پست گرفته یا از چه طایفه ایست، برا بنده فرقی نداره که فرماندار باشه ما فقط داریم به ریشه خودمان تیشه می زنیم ، مهندس فتاحی از دورترین منطقه این شهرستان زیسته و ایشان فردی ارزشمند ومدیر ومدبر هستند،
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
از ذکر این موترد خودداری نمایید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1