تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۳۰۷۷۹۶

گزارش کامل سفر استاندار به زیلایی / احمدی: با چنین فرد احمقی سر و کار داریم / از مشکلات بطور کامل اطلاع دارم / روستای بردپهن زیلایی گازرسانی می‌شود/ بهانه استاندار برای حضور در زیلایی (+تصاویر)

۱۳
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه بویراحمد از مناطق محروم و دور افتاده زیلایی بازدید کرد و از نزدیک مشکلات مردم را از زبان آن‌ها شنید و مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنا، در این بازدید غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مجید محنایی معاون امور اقتصادی، مدیران‌کل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مسوولان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، آموزش و پرورش، آب منطقه‌ای استان، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی، فرماندار بویراحمد، رئیس آموزش و پرورش عشایر و جمع دیگری از مسوولان شهرستانی و استانی نیز حضور داشتند.
علی محمد احمدی در این سفر که جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی حضور داشتند در جمع مردم روستای برد پهن زیلایی از توابع شهرستان بویراحمد، گفت: از همه مشکلات و نارسایی‌های مردم این منطقه بطور کامل اطلاع دارم.
وی اظهار داشت: مشکلات زیرساختی در حوزه عمرانی، گازرسانی، آنتن دهی تلفن همراه و جاده‌های روستائی به خوبی در این منطقه نمایان است و با وجود همه کمبودها تلاش می‌کنیم تا این مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.
احمدی، مطالبات مردم روستای بردپهن را به حق دانست و گفت: موضوع گاز رسانی به این روستا با جدیت بررسی می‌شود.
وی بیان کرد: مشکلات جاده‌ای این روستا نیز با همه محدودیت‌های مالی و اعتباری مورد توجه قرار می‌گیرد.
استاندار به مشکلات اقتصادی مردم در این منطقه هم اشاره کرد و افزود: با ایجاد یک واحد مرغداری و یا با راه اندازی شدن کارخانه سیمان مارگون این مشکلات رفع نمی‌شود بلکه در تلاشیم تا طرح‌هایی با محوریت جوانان در حوزه‌های مختلف بخصوص صنایع دستی و بخش کشاورزی ایجاد شود.
احمدی یادآور شد به جای اینکه پول و اعتبارات را در اختیار سرمایه گذارانی قرار دهیم که در جای دیگر و مسیر دیگری هزینه کنند، همان پول و منابع مالی در اختیار جوانان فارغ التصیل بومی این مناطق برای ایجاد اشتغال و رونق تولید قرار خواهد گرفت.
استاندار تصریح کرد: دولت شش هزار میلیارد تومان اعتبار با بهره پایین با کمک چهار بانک عامل برای توانمندی سازی واشتغال در روستاها اختصاص داده است که سهم ما از این اعتبارات مطلوب است.
احمدی تاکید کرد: در نشستی با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، بخشدار و دهیار دهستان بردپهن همه مشکلات جمع بندی شده ارائه شود تا برای اتخاذ تصمیم نهائی و اجرائی شدن در شورای استانی مورد بررسی قرار گیرد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر چند وظیفه مسؤولان و خدمتگزاران مردم سرکشی از نقاط مختلف استان است، گفت: بهانه اصلی حضور در دهستان زیلایی انتشار تصاویری از دختران نجیب این منطقه در فضای مجازی بود و تلنگری شد که بدانیم خواهران و برادرانی در نقطه‌ای از کهگیلویه و بویراحمد هستند که از محرومیت مالی رنج می‌برند.

احمدی بیان کرد: انتشار این تصاویر موجب شد مسؤولان، موضوع را هم در خود استان و هم در سطح ملی مورد پیگیری قرار دهند و در دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری نشستی با حضور مسؤولان کشوری و من به عنوان استاندار تشکیل و زیلایی به صورت خاص مورد بررسی قرار گرفت.

وی خطاب به مردم زیلایی گفت: در این نشست مصوباتی برای رفع زیلایی از محرومیت خواهیم داشت، پروژه‌هایی که شروع شدند را حمایت می‌کنیم و پروژه‌های جدید متناسب با نیاز مردم این منطقه تعریف خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گازرسانی، بهسازی راه‌ها، ارتقاء اداری و سازمانی بعد از طی مراحل قانونی اولویت ما است، ضمن اینکه در ادامه نشست تهران شورای اداری را با حضور مدیران‌کل تشکیل و آنچه مصوبه تهران باشد را بازنگری می‌کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم زیلایی مطمئن باشند که هیچ افتخار بالاتر از خدمت به مردم برای مسؤولان نیست، شرایط کشور خاص است. فردی بی‌ادب و کم عقل سکاندار هدایت یک کشور را به دست گرفته که الفبای دیپلماسی را نمی‌داند و ملت‌های شریف را با الفاظ رکیک مورد خطاب قرار می‌دهد سر و کار ما با چنین فرد احمقی است.

وی در پایان خطاب به مردم گفت: اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد را به این دهستان آوردم تا اولویت‌های شما را شناسایی و برای رفع آنها همت کنیم.

به گزارش خبرنگار کبنا، مردم منطقه زیلایی در استقبال از علی‌محمد احمدی سنگ‌تمام گذاشتند، آنها در مسیر خودروهای مدیران اسپند دود می‌کردند و گاهی هم زنان کل می‌زدند.
تعدادی از دانش‌آموزان دختر با لباس محلی از استاندار و مسوولان استان استقبال کردند.
احمدی با همراه مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد از روستای موشمی‌سفلی و بردپهن زیلایی بازدید کردند. او همچنین با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش و مسوول بنیاد برکت وفاق سبز علوی از فضای آموزشی این روستاها نیز بازدید به عمل آورد.
مردم زیلایی در جمع مسوولان از وضعیت جاده این روستاها، آنتن دهی خطوط تلفن همراه، آب آشامیدنی و وضعیت شبکه بهداشت و درمان گلایه کردند، آنها همچنین از استاندار خواستند تا نیروهای انسانی توانمند منطقه زیلایی را در مسندهای مختلف اداری به کار بگیرد.
برخی از کودکان، نوجوانان و جوانان زیلایی با در دست‌داشتن پلاکاردهایی از قبیل «قدوم استاندار را گرامی می‌داریم»، «ما با هم پشت ولایت هستیم»، و ... از مسوولان نیز استقبال می‌کردند.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی دانشگاه ازاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
آیا واقعا درمجلس حضور وعیاب هست بعد میگید تاجگردون بودجه رابرده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خیلی برام جالب است جناب .قبلا ( زمان استاندار سابق ) چون خودمونی برخورد می کرد نقاط خاصی را در سفرهای استاندار می آمد ، مهندس. که اصلا همراهی نمی کرد و به ندرت به شهرستانها و مناطق سفر می کرد ولی الان الا ماشا الله عشقشان این است که دکتر احمدی هر جا تشریف ببره حتی زیلایی هم هر هفته که باشد جانا حاضریم ، ان شا الله که از .شد بلکه از باب شعر زیبای شاعر که گفته درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را .
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای نخبگان این استان متاسفم این همه جوان نخبه بامدارک ورشته های کشوری ولی برعکس یه. را میزارند..استانداری و به .. مدرک دکتری دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حداقل نوروزی ببینه عمق محرومیت های بویراحمد رو . قبلا ک فقط تنها جایی رو که بلد بود بره گچساران بود و همراهی با تاجگردون
کارمند
Iran, Islamic Republic of
نوروزی کیه؟
تيرتاجى
Iran, Islamic Republic of
دکتر نوروزى بهترین مدیر استان از لحاظ أنصاف میباشد
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب آقای مهندس احمدی استاندار محترم سلام عرض نموده به استحظارمی رساند که ما اهالی روستای های دلیرچ مرکزی دلیرچ علیا وسفلی وچندین آبادی این منطقه که از نداشتن جاده آسفالت رنج می بریم عاجزانه از حضرتعالی جهت بازدید از این منطقه محروم دعوت بعمل می آوریم ومنتظر قدوم مبارک حضرتعالی هستیم لازم بذکر است که این روستا دارای سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز می باشد واز نظر اقتصادی قطب گردوی استان است وبعد از ۴۰سال که از انقلاب می گذرد متاسفانه فاقد جاده اسفالت می باشد درضمن جاده این روستا ها به جاده اصلی فقط ۱۷ کیلومتر می باشد وقریب به ۱۲ سال پیش جهت اسفالت آماده ولی همچنان مردم چشم انتظار مسئولین هستند به فریاد این مردم برسید
lمهمان
از توجهی که دکتر احمدی به منطقه ی زیلایی دارند بسیار متشکریم و امیدواریم سفر ایشان دستاوردهای خوبی برای این منطقه داشته باشد.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سلام برمسئولین محترم سایت خبری کبنا نیوز چرا مشکلات روستای دلیرج را حذف می کنی انتظار داریم که همکاری فرمایید
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
باز کبنا دشمنی کرد با زارعی بابا شان رسانه رو زیر سوال نبرید
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
استارت این برنامه با پیگیری های رحمانپور مدیرکل اسبق امور بانوان صورت گرفت و کارگروهی در محل نهاد ریاست جمهوری با حضور معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و استاندار و رئیس سازمان برنامه تشکیل شد این وعده ها برای زیلایی مصوبات اون نشست استاندار و نوروزی و رحمانپور در تهران می باشد
دانشجویان اصلاح طلب و اصولگرای بخش چاروسا
Iran, Islamic Republic of
نوروزی کیه ؟
دانشجویان اصلاح طلب و اصولگرای بخش چاروسا
Iran, Islamic Republic of
همیشه برنامه استاندران کهگیلویه و بویراحمد:
۱- عصبانیت و تهدید در جلسات اولیه
۲- سرکشی از پل بشار و بازار روز یاسوج و قول تایید بودجه
۳- بازدید از فرودگاه و قول دو بانده یا چند باند کردن فرودگاه
۴- غبار روبی از گلزار شهدا
۵- نشست با نماینده ولی فقیه در استان
۶- سفر به زیلایی و بوسیدن دست پیرمردها و پیرزن ها
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1