تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۳۰۷۷۷۴

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد استان مشخص شد/ علوی: استقرار اداره ورزش در مارگون /۱۸ اسفند همایش بزرگ پیاده روی در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛خبرهی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275555/photo_2018-01-15_08-18-49.jpgرئیس مجمع انتخابات سازمان های مردم نهاد استان مشخص شد
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مجمع انتخابات سازمان های مردم نهاد استان خبر داد.
انتخابات رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد استان با حضور اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد استان برگزار شد و در نهایت شجاعت پیروزه با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد استان انتخاب شد.
شاکری افزود: در این انتخابات محمدطاهر رضانژاد به عنوان نایب رئیس و زهرا روانگرد به عنوان دبیر مجمع سازمان های مردم نهاد استان انتخاب شدند.
شاکری ادامه داد: با توجه به اینکه در دو هفتهٔ اول بهمن ماه انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد کشور در شیراز برگزار گردد، مقرر کردید انتخابات مجامع استانها هر چه زودتر برگزار و فرد منتخب بعنوان نماینده هر استان جهت شرکت در انتخابات کشوری به وزارتخانه معرفی شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در برگزاری مجمع انتخابات سازمان های مردم نهاد استان نماینده حراست اداره کل خانم عسکری حضور و بر امر انتخابات نظارت داشتند.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275564/photo_2018-01-15_08-19-07.jpgکارگاه آموزش های پیش از ازدواج در شهرستان باشت برگزار شد
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کارگاه آموزش های پیش از ازدواج در شهرستان باشت خبر داد.
کارگاه آموزش های پیش از ازدواج با موضوع ازدواج و معیارهای همسریابی در شهرستان باشت برگزار شد.
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری موسسه مردم نهاد دلهای پاک دنا اقدام به برگزاری کارگاه آموزش های پیش از ازدواج در شهرستان باشت کرده است.
شاکری هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش آگاهی و توانمند سازی جوانان و زوجین جوان، تقویت بنیان خانواده و ازدواج موفق، اطلاع رسانی و افزایش آگاههای مورد نیاز زوجین جوان در موضوع روابط آنها و تحکیم خانواده و به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و طلاق ذکر کرد.
معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این کارگاه روز یکشنبه ۲۴ دیماه با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت برگزار شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275653/IMG_6386.JPGتوسعه زیر ساخت های عمرانی، ورزشی و فرهنگی شهر مارگون/ همایش پیاده روی خانواده در مارگون برگزار می شود
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه شهر مارگون دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان، رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد، حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل و رحیمی دبیر موسسه قرب مهر ایثار استان نیز حضور داشتند، پیرامون مسایل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهر مارگون بحث وتبادل نظر صورت گرفت.
سید محمد تقی علوی ضمن تشکر از حمایت و پیگیریهای امام جمعه شهر مارگون، از استقرار ورزش و جوانان در شهر مارگون، ومحدودیت های اعتباری در حوزه ورزش و جوانان استان خبر داد.
علوی هدف گذاری بازیهای بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی را یکی از اهداف خود و دستگاه ورزش استان ذکر کرد و از حضور آقایان و بانوان ورزشکار استان در رقابتهای بین المللی و جهانی خبر داد و قهرمانان و ملی پوشان ورزش را مایه افتخار و مباهات ورزش استان دانست.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از ایجاد و توسعه زیر ساخت های ورزش مارگون خبر داد و افزود: چمن مصنوعی شهر مارگون آماده افتتاح است و انشاالله در آینده نزدیک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و تحویل جامعه ورزش این شهر خواهد شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از فعالیت چشمگیر حوزه جوانان اداره کل سخن گفت و از برگزاری کارگاههای ازدواج، طلاق، خودکشی، ناهنجاریهای جامعه و مواد مخدر در راستای کار های فرهنگی خبر داد و خواستار حمایت مسئولین در توسعه زیر ساخت های عمرانی، فرهنگی و ورزشی این شهر شد.
خواجه پور امام جمعه شهرمارگون ضمن تشکر از حضور مدیر کل و همراهان، ورزش را عامل نشاط، شادابی، تحرک ذکر کرد و ورزش را لازمه و بهترین زمینه برای روح، نشاط و جامعه دانست و گفت: عدم تحرک و نشاط در جامعه عامل اصلی ناهنجارهای اجتماعی جامعه وکشور است و مسئولین باید با تشویق و ترغیب مردم به امر ورزش درجلوگیری از آسیب های اجتماعی جوانان تلاش کنند.
امام جمعه ورزش دوست شهر مارگون، جوانان را محافظین انقلاب و دولت ذکر کرد و خدمت به جوانان را وظیفه خود و مسئولین دانست و خواستار توجه و رفع مشکلات ورزش و جوانان شهر مارگون شد.
خواجه پور به مشکلات موجود در ورزش این شهر اشاره و خواستار احداث سرویس بهداشتی چمن مصنوعی، گاز رسانی به سالن ورزشی، احداث استخر شنا، تجهیز سالن ورزشی به سیستم های گرمایشی و سرمایشی و برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری شد.
رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان نیز در این نشست از حمایت امام جمعه شهر مارگون در توسعه ورزش همگانی تقدیر کرد و از برگزاری همایش پیاده خانواده در شهر مارگون در ۲۰ بهمن ماه خبر داد.
رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد از احداث اولین خانه ورزشی در شهر مارگون و اختصاص یک دستگاه بخاری گازی، دستگاه کامپیتوتر و ملزومات اداری به ورزش و جوانان این شهر و حمایت مادی و معنوی به این شهر خبر داد.
همچنین در این جلسه، طی حکمی از سوی رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان و مشاور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه این شهر بعنوان سفیر ورزش همگانی و رئیس هیات ورزش های همگانی شهر مارگون منصوب شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275408/photo_2018-01-14_10-45-07.jpgشکست نفت و گاز گچساران برابر شهرداری بندرعباس
تیم بسکتبال نفت گچساران در لیگ دسته دوم باشگاههای کشور مقابل حریف بندرعباسی متحمل شکست شد.
نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم باشگاههای کشور مقابل حریف بندرعباسی شکست خورد.
از هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاههای کشور، تیم نفت و گاز گچساران در مقابل شهرداری بندرعباس شکست خورد.
در این دیدار که در بندرعباس برگزار شد، تیم های بسکتبال شهرداری بندرعباس و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم نفت و گاز با نتیجه ۹۲ بر ۶۴ مغلوب میزبان بندرعباسی شد.
شاگردان ایرج خلیلی در نفت و گاز گچساران در این دیدار با چند بازیکن مصدوم و غایب به مصاف این حریف بندرعباسی و صدرنشین رفت و در پایان مغلوب این تیم شد.
تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در هفتهٔ چهارم و پایانی دور برگشت این رقابتها روز جمعه ۲۹ دیماه در سالن پد خندق شهر گچساران میزبان تیم طلای سبز رفسنجان است.
تیم شهرداری بندرعباس با ۱۳ امتیاز در صدر این گروه قرار دارد، تیم های نفت و گاز گچساران و هیات بسکتبال فسا با ۱۲ امتیاز و بخاطر تفاضل گل در مکانهای دوم و سوم این گروه قرار دارند و برای صعود با هم جدالی نزدیک دارند.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275082/images.jpg در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاههای استان پنج دیدار برگزار شد
در هفتهٔ سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای استان پنج دیدار در شهرهای مختلف استان برگزار شد و این نتایج بدست آمد.
در هفتهٔ سوم دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای استان پنج دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
در دهدشت تیم اتحاد قلعه رئیسی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم موسسه عالی آموزش دنا یاسوج گذشت.
پاسارگاد چرام ۲ بر ۱ بر پرسپولیس دیشموک غلبه کرد.
استقلال دهدشت با یک گل برابر تیم استقلال چرام به برتری رسید.
بنیاد بهمئی در شهر لیکک با نتیجه ۳ بر صفر بر تیم سادات دهدشت پیروز شد و دیدار دو تیم پرسپولیس چرام با ابوذر باشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در پایان هفتهٔ سوم این رقابتها تیم های پرسپولیس چرام، استقلال چرام و پرسپولیس دیشموک در مکانهای اول تا سوم این مسابقات قرار دارند.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275039/ShowImage.aspx.jpg پیروزی تیم بانوان نفت و گاز گچساران مقابل حریف اصفهانی
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران نماینده استان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور، مقابل میزبان اصفهانی خود تیم هیا ت هندبال صاحب برتری شد.
در هفتهٔ دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم نفت و گاز گچساران در اصفهان مقابل تیم هیات هندبال اصفهان صاحب برتری شد.
در این دیدار که در اصفهان و بین تیم های هیات هندبال اصفهان و نفت و گاز گچساران برگزار شد، شاگردان اعظم صمیمی در تیم نفت گچساران موفق شدند در یک بازی برتر و با نتیجه ۳۱ بر ۱۶ میزبان خود تیم هیات هندبال بانوان اصفهان را شکست دهند.
در سایر دیدارها نیز تیم های تاسیسات دریایی تهران و شهرداری شاهین شهر برابر حریفان خود صاحب برتری شدند.
نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان که در روز جمعه ۲۲ دی ماه برگزار شد به شرح ذیل می باشد.
هیات هندبال اصفهان ۱۶- نفت و گاز گچساران ۳۱
بهمن بهبهان ۱۷ - تاسیسات دریایی تهران ۲۷
هیات هندبال کردستان ۲۹ - شهرداری شاهین شهر ۴۱
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275083/index.jpg قضاوت داور ملی فوتبال کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته یکم جام آزادگان
داور ملی فوتبال استان و کشور در لیگ دسته یکم باشگاهای کشور جام آزادگان قضاوت می کند.
قضاوت دیدار تیم های خونه به خونه مازندران و مس کرمان به داور یاسوجی سپرده شد.
از هفتهٔ ۱۹ دور برگشت مسابقات فوتبال دسته یکم باشگاههای کشور جام آزادگان دو تیم خونه به خونه مازندران و مس کرمان به مصاف هم میروند.
این دیدار فردا یکشنبه ۲۴ دیماه در شهر استادیوم هفت تیر شهر بابل برگزار میشود و طبق ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور، روح الله شریفی داور ملی فوتبال کشور واستان کهگیلویه وبویراحمد قضاوت این بازی حساس را برعهده خواهد داشت.
داریوش صابر مطلق و پویا زحمتی از مشهد بعنوان دو کمک داور و مرتضی منصوریان بعنوان داور چهارم شریفی را در این بازی کمک می کند. حاتم بک پور داور بین المللی کشور بعنوان ناظر بر تیم داوری این بازی نظارت می کند.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/274837/IMG-20180110-WA0000.jpgتوسعه زیر ساخت های ورزش همگانی کهگیلویه وبویراحمد/کهگیلویه وبویراحمد پایلوت ورزش همگانی کشور
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، ریاست فدراسیون و رئیس هیئت ورزش های همگانی استان، جلسه ای در محل فدراسیون ورزش های همگانی کشور برگزار شد.
در این جلسه که در محل دفتر ریاست فدراسیون ورزش های همگانی و با حضور مجد آرا ریاست فدراسیون همگانی، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی کشور، مسئول فرهنگی فدراسیون ورزش های همگانی کشور و رهامی مشاور فدراسیون و رئیس هیئت ورزش های همگانی استان تشکیل شد پیرامون توسعه زیر ساخت های ورزش همگانی کهگیلویه وبویراحمد تبادل نظر صورت گرفت.
سردار مجد آرا ریاست فدراسیون ورزش های همگانی کشور ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر کل و رئیس هیئت ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد، هیئت ورزش همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از بهترین هیئت های همگانی کشور دانست و از حمایت ها و توجه خاص علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به توسعه ورزش همگانی قدر دانی کرد و رشد ورزش استان و ورزش همگانی را مدیون تلاش و حضور علوی در استان برشمرد.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان و عضو شورای راهبردی ورزش همگانی کشور از حمایت های فدراسیون در جهت رشد و اعتلای ورزش همگانی کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و تشکر کرد وگفت: بی شک ورزش همگانی زیر بنای توسعه ورزش قهرمانی در کشور است و باید با نگاه و برنامه ریزی دقیق به ورزش همگانی زمینه ارتقای ورزش قهرمانی را مهیا کنیم.
وی در ادامه از تعامل اداره کل ورزش و جوانان با هیئت ورزش های همگانی استان خبر داد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان با همکاری هیئت ورزش همگانی به جزو چهار مورد، بقیه بندهای کتاب سند تحول و تعالی آینده نگری فدراسیون ورزش های همگانی کشور را اجرا کرده و انشاالله مفاد کتاب دوم سند تحول و تعالی این فدراسیون در دستور کار این اداره کل و هیئت استان قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از عملکرد رئیس و اعضای هیئت ورزش های همگانی استان در برنامه ریزی مسابقات و مراسمات فرهنگی و ورزشی این هیئت و اداره کل ابراز رضایت و خرسندی کرد و از حمایت اداره کل ورزش وجوانان از هیئت ورزش های همگانی در توسعه زیر ساخت ها و فرهنگ سازی ورزش در بین احاد جامعه تقدیر کرد.
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده در شهر یاسوج در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال جاری با حضور شبکه سوم سیما و برنامه صبح و نشاط در شهر یاسوج و قرار دادن یاسوج بعنوان پایلوت ورزش همگانی کشور از مهمترین مصوبات این نشست بود.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/274686/images.jpgبرگزاری کارگاه آموزشی ازدواج در شهرستان بهمئی
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کارگاه ازدواج در شهرستان بهمئی خبر داد.
کارگاه آموزشی ازدواج با موضوع ازدواج و معیارهای همسریابی در شهرستان بهمئی برگزار می شود.
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری موسسه مردم نهاد سفیران سلامت اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج در شهرستان بهمئی کرده است.
شاکری هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش آگاهی و توانمند سازی جوانان و زوجین جوان، تقویت بنیان خانواده و ازدواج موفق، اطلاع رسانی و افزایش آگاههای مورد نیاز زوجین جوان در موضوع روابط آنها و تحکیم خانواده و به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و طلاق ذکر کرد.
معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این کارگاه روز سه شنبه ۲۶ دیماه در سالن کنفرانس بخشداری شهرستان بهمئی برگزار خواهد شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/274552/news.msy.gov.ir.jpgوام ازدواج جوانان افزایش یافت و به پانزده میلیون تومان رسید
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه خود با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی، با افزایش سقف پرداخت وام ازدواج به جوانان از ده میلیون، به پانزده میلیون تومان موافقت کرد.
با موافقت دکتر روحانی سقف پرداخت وام ازدواج به جوانان از ده میلیون، به پانزده میلیون تومان افزایش خواهد یافت.
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز خود با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی، با افزایش سقف پرداخت وام ازدواج به جوانان از ده میلیون، به پانزده میلیون تومان موافقت کرد
لازم به یاداوری است وزارت ورزش و جوانان طرح افزایش وام ازدواج را در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ طرح کرده بود و حالا با موافقت رئیس‌جمهور و تصویب این پیشنهاد وام تعلق گرفته به زوجین ۱۵ میلیون تومان خواهد شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/274429/images.jpg همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم در یاسوج برگزار می شود
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گفت: با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون ورزش های همگانی کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما در یاسوج برگزار می شود.
همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.
محمد علی رهامی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان با بیان این خبر گفت: در جلسه ای که با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، مجدآرا ریاست فدراسیون ورزش های همگانی کشور و اینجانب در محل فدراسیون ورزش های همگانی کشور برگزار شد، زمان و مکان همایش پیاده روی بزرگ پیاده روی خانواده در شهر یاسوج مشخص شد.
رهامی افزود: در این نشست که در محل فدراسیون ورزش های همگانی کشور برگزار شد، پیرامون مسایل و مشکلات ورزش همگانی استان و کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان ادامه داد: بعد از برگزاری خوب و منظم همایش بزرگ پیاده روی خانواده در شهر گچساران که در روز یکم دیماه به میزبانی شهر گچساران برگزار شد، انشا الله دومین همایش پیاده روی بزرگ خانواده در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.
مشاور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با فدراسیون ورزش های همگانی کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم و برنامه صبح و نشاط روز جمعه ۱۸ اسفندماه در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول در هیئت ورزش های همگانی استان ضمن تشکر از حمایت های زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و مجد آرا ریاست فدراسیون ورزش های همگانی کشور اظهار امیدواری کرد همچون همایش های برگزار شده در سطح استان، شاهد حضور گسترده مردم ورزش دوست شهر یاسوج در این همایش باشیم.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/274460/images.jpgنفت و گاز گچساران مهمان هیئت هندبال اصفهان است
در هفتهٔ دهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم بانوان نفت و گاز گچساران در اصفهان به مصاف تیم هیئت هندبال این شهر میرود.
در هفتهٔ دهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، نفت و گاز گچساران مهمان هیئت هندبال اصفهان است.
این بازی روز جمعه ۲۲ دیماه در شهر اصفهان برگزار میشود و طبق برنامه شاگردان اعظم صمیمی در تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران به مصاف تیم هیئت هندبال اصفهان میرود.
تیم هندبال بانوان نفت گچساران در هفته نهم این مسابقات استراحت داشت.
در سایر بازیها هفتهٔ دهم لیگ برتر بانوان، تیم هیئت هندبال اصفهان میزبان نفت و گاز گچساران است. بهمن بهبهان و تاسیسات دریایی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند و در سنندج تیم هیات هندبال کردستان به مصاف شهرداری شاهین شهر می رود.
تیم شهید چمران لارستان در این هفته استراحت دارد.
برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۰:
هیات هندبال اصفهان - نفت و گاز گچساران
بهمن بهبهان - تاسیسات دریایی تهران
هیات هندبال کردستان - شهرداری شاهین شهر
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
ازنظر مردم عملکرد ورزش همگانی بجز همایشها که سالی یکبار آنهم به خاطر قرعه کشی وشانس برنده شدن خیلی ملموس نیست در بقیه سال چیز خاصی از این شاخه از مسئولیت ندیده ایم
بازنگری در وضعیت این شاخه ازورزش ضروری است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1