تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۳۰۷۵۸۰

مثلث پایداری‌ها در بویراحمد و دنا؛ فشار مضاعف بر صنعت، معیشت و دانشگاه یاسوج

۴۰
۰
کبنا ؛محمد علی مدرس
این مطلب توسط مخاطب کبنا نیوز در پاسخ به برخی از مطالب منتشر شده در این سایت خبری از نظر خوانندگان می‌گذرد.
اگر تحرکات اخیر این جریان را در بویراحمد و دنا بررسی بکنیم خواهیم دید که این روزها تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند تا به گونه ای زیر پوستی خود را به مردم نزدیک و جریان حاکم را، جریانی ناکار آمد نشان بدهند.
آن‌ها اقداماتشان را تا کنون در سه ضلع پیش برده‌اند که تاکنون به یک مثلث معروف گردیده‌اند.
اگرچه این مثلث در هفته‌های دیگر به اضلاع آن اضافه خواهد شد و به چند ضلعی تبدیل خواهد شد اما این قبیل اقدامات نه تنها به پیشرفت بویراحمد و دنا کمکی نخواهد کرد بلکه تنها در جهت مقاصد جناحی انجام می‌پذیرد. باید دید که مولدان این جریان در آینده دست به چه اقداماتی خواهند زد؟ آیا ساختارشکنی‌های احمدی نژاد و یارانش در بویراحمد و دنا تکرار خواهد شد یانه؟
حاکمان مثلث تاکنون در سه حوزه دست به کارشکنی و سنگ اندازی در مسیر توسعه بویراحمد و دنا زده‌اند که قطعاً در هفته‌های دیگر شاهد این قبیل اقدامات در حوزه‌های دیگر خواهیم بود. ۱. صنعت و توسعه بویراحمد و دنا ۲. معیشت و ایجاد نارضایتی توده مردم ۳. حوزه دانشگاه
در حوزه صنعت می‌توان به برانگیختن گروهی خاص اشاره کرد که با فرمول سنگ اندازی و حتی توقف ساخت پتروشیمی سقاوه وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شده‌اند. این گروه با راه اندازی تجمعات سؤال برانگیز در مقابل استانداری، بر هر دری زدند تا جلو عملیات اجرایی این پروژه را بگیرند که در آخر با ورود حضرت آیت الله ملک حسینی این اختلافات به پایان رسید، زیرا با احداث این پروژه بیش از ۴۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰ هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.
این گروه در دومین مسیر خود راه تأمین آب شرب منطقه را کنده کاری کردند تا با این وسیله جلوی احداث سد تنگ سرخ را بگیرند و برای ناکار آمد جلوه دادن دولت حرکتی کرده باشند و هم دست آویزی برای انتخابات مجلس داشته باشند که این فتنه نیز با ورود استاندار جدید راه به جایی نبرد.
آن‌ها در سومین اقدام خود دست بر گلوی دانشگاه بردند زیرا بخوبی می‌دانند شکست بزرگ آن‌ها طی سالیان متمادی گذشته در این حوزه بوده است.
این گروه هرگاه خبر خوشی از موفقیت دانشگاه یاسوج مخابره می‌شد با شانتاژ های نادرست و به حاشیه کشاندن دانشگاه، آن موفقیت را به گونه ای دیگر نشان دادند! اگر تاریخ رو دوباره ورقی بزنیم خواهیم دید که دقیقاً بعداز ارتقا ده پله ای رتبه دانشگاه و صعود از رده ۲۴ به ۱۴، در میان دانشگاه‌های ایران، جنگی رسانه ای علیه دانشگاه توسط بورسیه‌های معروف که در دولت احمدی نژاد بدون کوچک‌ترین تلاش علمی بورسیه شدند و اکنون پس از بازگشت، صلاحیت علمی آن‌ها تأیید نگردیده وحتی با فرصت ۴ ماهه باز نتوانستند صلاحیت علمی خویش را نشان بدهند آغاز گردید زیرا می‌دانند پس لازم بود برای ورود به عرصه مقدس دانشگاه دست به هر تلاشی بزنند تا با استفاده از فشار روانی و جنگ رسانه ای، خود را به دانشگاه تحمیل بکنند اما مادامی که دولت تدبیر بر سر کار است این قبیل اقدامات بجای نخواهد رسید. جالب است که تعداد این افراد که صلاحیت علمی‌شان تأیید نگردیده چیزی حدود ۱۱ نفر هستند که در میان آن‌ها از بستگان نزدیک یکی از روسای اسبق یکی از دانشگاه‌های استان و یکی از فرمانداران دولت سابق در استان و همچنین شخص دیگری که از مدیران اسبق یکی از حوزه‌های دانشگاه یاسوج در ایام گذشته دیده می‌شود. و جالب تر بستگان نزدیک در ماجرای سقاوه حضوری فعال داشته است.
البته این روزها مرتباً تهدید می‌کنند که شما را ردصلاحیت سیاسی خواهند کرد!! البته بازماندگان آن جریان سرنوشتی بهتر از رئیس‌شان نخواهند داشت.
در چند روز گذشته یک خبر بسیار خوب برای کارکنان شرکتی دانشگاه یاسوج از زبان رئیس دانشگاه اعلام شد و ایشان اعلام کردند که تعدادی از کارکنان شرکتی که از سالهای ۷۸ تاکنون بصورت شرکتی در کادر اداری دانشگاه خدمت می‌کردند تبدیل وضعیت شده‌اند! پس از انتشار این خبر، مولدان آن جریان اقدامی را که قرار بود ۴ هفته دیگر عملی بکنند به عقب تر انداختند و دست به انتشار بیانیه‌ای! انهم با نام «جوانان بویراحمد» زدند و با انتشار آن در میان مردم ضلع سوم مثلث خود را عملی کردند تا ای نباره نیز با حرف‌های بی‌اساس مانع از انتشار این خبر به عنوان یک اقدام بزرگ رئیس دانشگاه شدند تا مبادا زنجیر سلسله اقداماتشان پاره شود.
اگر به لیست تبدیل وضعیت شدگان نگاهی بکنیم متوجه خواهیم شد که در میان تبدیل وضعیت شدگان افرادی وجود دارد که از سال ۷۸ الی ۹۵ در دانشگاه مشغول به خدمت بوده‌اند و همچنین در این لیست اصولگرایانی حضور دارند که سابقه فعالیت آن‌ها چندین سال است و این مسئله نشان می‌دهد که مولود و مولدان جریان، به هیچ کس فکر نمی‌کنند و تنها در راه رسیدن به امیال دنیوی خویش، برای آخرتشان اندیشه‌ای ندارند!
قطعاً با انتشار شب نامه بیانیه اعلامیه و یا هر چیز دیگری آنهم با نام جوانان بویراحمد و دنا نمی‌توانند وارد دانشگاه بشوند زیرا دانشگاه جای افرادی است که دود چراغ خورده‌اند نه افرادی حتی نمی‌توانند یک مکالمه کوتاه به زبان انگلیسی داشته باشند اگرچه این افراد حتی به زبان فارسی هم نمی‌توانند درس بدهند و به همین خاطر مجبور شدند که دست به تلاش‌های دیگری بزنند!
قطعاً در هفته‌های بعد، از این قبیل اقدامات علیه دیگر ارگان‌ها در مدل‌های دیگری بیشتر خواهیم دید. اما چیزی که بیش از همه خودنمایی می‌کند که اقدامات آنها تنها در حوزه بویراحمد و دنا انجام خواهد گرفت! زیرا این گروه تاکنون تنها به سراغ دستگاه‌های اجرایی رفته است که رئیس آن دستگاه از فرزندان حوزه بویراحمد و دنا است و تاکنون هیچ واکنشی در قبال آموزش و پرورش، جهادکشاورزی، اداره کار و... از خود نشان نداده‌اند!
اگر کمی به مدت زمان اقدامات گروه نگاهی بکنیم مشخص خواهد شد که اهداف این گروه در چه جهتی است و اثبات این ادعا که این گروه تنها در جهت اهداف سازمانی خود قدم برمی‌دارد و هیچگاه به صلاح مردم منطقه فکر نمی‌کند! زیرا مشخص است که نشستن بر صندلی، بر خیر مردم ارجحیت دارد و گرنه چرا باید در ایام خاصی که اتفاق بزرگی در حال شکل گیری است دست به این قبیل اقداماتی بزنند؟
در کلام آخر با چندسوال تقریباً اهداف این گروه مشخص خواهد شد!
۱. چرا دقیقاً در زمانی که بحث حل اختلاف ساکنان منطقه تنگ سرخ، در رابطه با زمین سد تنگ سرخ مطرح گردید شب نامه‌های این گروه در تنگ سرخ منتشر گردید؟
۲. چرا پس از آنکه اختصاص زمین به سرمایه گذار پتروشیمی سقاوه مطرح گردید، این گروه دست به راه اندازی تجمعات زدند و چرا در سقاوه نامه‌هایی در رابطه با نابودی محیط زیست و حقیقت نداشتن احداث پروژه میان مردم منتشر گردید؟ چرا در تجمعات در میدان استانداری افرادی دیده شد که نه تنها اهل سقاوه نبودند؟
۳. چرا پخش اعلامیه علیه دانشگاه یاسوج دقیقاً در ایامی صورت گرفت که جلسات بررسی جذب هیئت علمی دانشگاه یاسوج در حال انجام بود و عدم احراز صلاحیت برخی از افراد مربوط به بورسیه‌های معروف در جلسه بررسی تأیید نشده است؟ اگر رئیس دانشگاه در برابر افرادی که قصد داشتن با دور زدن جلسات جذب هیئت علمی را داشتند، کوتاه می‌آمد آن بیانیه منتشر می‌شد؟
امیدواریم رئیس دانشگاه یاسوج همچنان در برابر بورس شدگان یا نورچشمی‌های دولت قبل، همچنان استوار بماند تا دانشگاه قربانی آنها نگردد.
امیدواریم صنعت منطقه قربانی هوس خواهی های آنها نگردد. امیدواریم معیشت مردم دغدغه مسئولان باشد.
شاید لازم باشد دستگاه‌های مربوطه هر چه سریع‌تر به مسئله آنها ورود پیدا بکند تا این مثلث به هزار ضلعی مبدل نگردد زیرا نا امید کردن مردم از دولت باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگ خواهد شد و باتوجه به اقدامات اخیر این گروه، مشخص است که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدامی عبایی ندارند وگرنه چرا در ایام مسندشان بر دانشگاه، از عدم تبدیل وضعیت همان شرکتی سال ۸۴ خم به ابرو نیاوردند آنهم در زمانی که دولت وقت اجازه تبدیل وضعیت را به همه ادارات صادر کرده بود و اکنون بصورت گروهی، نامه با نام «جوانان بویراحمد» منتشر می‌کنند. آیا اگر نام افرادی که در دوران ریاست آنان بر دانشگاه منتشر شود، دیگر جای حرفی باقی می‌ماند؟
امیدواریم هرچه سریع‌تر با این گروه برخورد بشود تا ادارات امور عشایر، فرمانداری بویراحمد، علوم پزشکی از گزند این گروه در امان بماند براساس شنیده‌ها نسخه این گروه برای دانشگاه علوم پزشکی نیز پیچیده شده است زیرا در ایامی نه چندان دور قرار است که بیمارستان شهید جلیل افتتاح بشود و این با اصول فکری آن‌ها مغایرت دارد.
مردم بویراحمد و دنا فرق آدم‌ها را بخوبی می‌دانند و نخواهند گذاشت این جریان باری دیگر بر بویراحمد و دنا حاکم بشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

روانشناس
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ..آخ وبخت استان ..چه تحلیلی
Iran, Islamic Republic of
فقط دست و پا زدنه این یادداشت. و این ضربه هایی رو که به استان زده باید بپردازه. نماینده. نمیخواهیم. تو هم اگر . اسم واقعیتو مینوشتی و عکستو میزدی
جمشید
Iran, Islamic Republic of
بحث محیط زیست رو قاطی تفکرات خودتون نکنید
پتروشیمی اونم تو سقاوه . به آیندگانه
الحمدالله که خداوند هم بارون رحمت خودشو دریغ کرد... کاش این بی آبی رو بهش فکر کنید و ببینم با چه تفکری قراره از رود بشاری که آب نداره میخواهید برا پتروشیمی آب ببرید؟
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
مگر مردم را چه فرض کردید که بالای پنجاه نفر از یک . استخدام شدند؟
اصلاح طلب...
Iran, Islamic Republic of
عجب!!!!!!!!!!!!
با سیاسی کردن مسایل و اتهام به جریان های سیاسی مخالف و پایداری کردن چه هدفی دارید؟

یعنی فکر میکنید اینجوری استخدام های فله ای طایفه ای و فرار دادن نخبگان استان را میشه ماست مالی کرد؟؟؟؟؟؟؟
اونم با اسم مستعار......
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جدا ..
می دانید با .ه قرار دادن همین مسئله . . بر سر جوانانی آوردند که تمام مسیر را قانونی طی کرده و از توانایی و صلاحیت علمی بالایی برخوردار هستند؟!. خبر دارید زندگی چند نفرشان از هم پاشید؟
دنیا دار مکافات است برادر
یقین دارم.
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
.ه مردم چی فرض کردی.این بیانیه رو بنویسه .مردم ما خداراشکر همه واقف و هوشیار هستند.ببخشید.ن محترم تون آوردید و بکار گرفتید می خواهید سرپوش بزنید.
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا نورچشمیها زیادند ماکه کارنداریم ولی خجالت هم خوب چیزیه
tt
درود مطلب بسیار خوبی بود به ویژه برای کسانی که فقط قصد تخریب دانشگاه را دارند.

البته با مدیریت صحیح دکتر رحیمی این اهداف شوم آنها ره به جایی نخواهد برد.

برای تبدیل وضعیت نشان داد حتی اصولگرا هم از این قاعده بی بهره نیست ولی نان میخورند و نمکدان میشکنند.

امیدوارم دانشگاه باز هم موفقیت های بیشتری کسب کند.
رها
Iran, Islamic Republic of
دامادهای فرماندار سابق حق داره
دانشجو
متاسفانه کسانی که با تنگ نظری دارند تیشه به ریشه توسعه استان می زنند از یک طرف اعتراض می کنند که بی کاری هست از طرف دیگر برای هر پروژه اشتغال زا کارشکنی می کنند ،آیا نمی دانند جنگ امروز جنگ آب است و چند سال آینده شهریاسوج با مشکل کم آبی شدید روبرو خواهد شد که برای ایجاد سد تنگ سرخ که قرار بود آبی که از آستان فارس وارد استان می شود را ذخیره کند کارشکنی می کنند آیا جوانانی که همگی خانواده دارند و مشکلات فروانی دارند باید در جهت رسیدن به امیال سیاسی آنها قربانی شوند چرا براستی مگر آخرتی نیست ای مدعیان دنیا و آخرت؟؟؟؟؟؟؟
مرادی
Iran, Islamic Republic of
انصافا نویسنده مطالب بسیار به حقی را گفتند . خدایا تو خودت می بینی سنگ اندازی را در استان
شهروند
جناب پرفسور م : شک ندارم.یا از بستگانت در این استخدام حضور دارد. حتی از بین استخدامی ها یک نفر اصولگرا یافت نمی شود . مطالبت خیلی ابتدایی و بچه گانه بود احساس کردم مثل دانش آموزان ابتدایی انشا نوشته ای .
استاد
مدیر مسئول محترم سایت وزین کبنا نیوز با سلام
لطفا جوابیه ذیل را در خصوص این نوشته در این سایت منتشر نمایید.
حقیر در خصوص مباحث مربوط به دانشگاه دولتی یاسوج ورود می کنم و به بخش های دیگر بحث ایشان که مشخص است از جای خاص تغذیه شده است نمی پردازم.
۱- در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی می گوید که دانشگاه یاسوج کار بزرگی کرده است اما نگفته اند که بیش از نود درصد از این افراد نیروهایی هستند که اولا از یک طایفه خاص تاج دار و ثانیا در چهار سال اخیر به کار گرفته شده اند.
۲- از جنابشان می پرسم آیا حاضرند لیست افراد به کار گرفته شده را منتشر کنند تا سیه روی شود هر آنکه در او غش باشد؟
۳-شما که دم از عدالت و توسعه می زنید چرا نمی گویید دلیل اخراج نزدیک به بیست نفر از همین نیروهای شرکتی در سال های اخیرچه بوده است.آیا غیر از این بود که جا برای سانتافه سوار ها و تاج داران باز شود؟
۴-آقا و یا خانم تاج دار....
بیشتر از هشتاد نفر از نیروهای شرکتی قدیمی که اغلب از سال ۷۵ تا الان در دانشگاه یاسوج مشغول به خدمت و دارای تحصیلات بالا هستند در لیست تبدیل وضعیت قرار ندارند...
شما نمی خواهید نماینده دادخواهی این افراد باشید؟
حرف امثال ما این است که قانون، انصاف و عدالت حکم می کند که ابتدا این افراد تبدیل وضعیت شوند و بعد برای نور چشمی ها مجوز بگیرند و آنها را هم به کار گیرند.نوش جانتان.
۵- در آخر و مجدد از مسئولین نظارتی استان می خواهیم که سریع و بدون وقفه به این مسئله ورود کنند و نگذارند جوانان این استان حقشان را در کف خیابان بستانند.
واقع طلب
Iran, Islamic Republic of
.مردم بویر احمد را .ه با این استخدام های فله ای از یک تیره خاص از طایفه خاص. باید برود
واقع طلب
Iran, Islamic Republic of
میخوای با پایداری، اون .گراییتون به استان زدید بپوشونید؟
مخاطبwqeq
با اهداء سلام و احترام؛
همین . بود که با . مردم مطالبات معیشیتی اخیر مردم در مشهد و بعد در سراسر کشور را تبدیل به مشکل .
بقول حضرت ایت الله اوف بر شما!!!
حقیقتا متعجب شدم با این تحلیل سراسر . بیش از حد.
امثال حضرتعالی که این متن رو نوشتی اصلا درد پیشرفت استان را نداری

امثال شما چه میداند اخراج دسته جمعی ۲۰ نفر با یک حرکت رئیس در دانشگاه و استخدام ۳۰نفر همزمان در سه ماه یعنی چه؟ و تازه تبدیل وضعیت همان ۳۰ نفر از شرکتی به قراردادی!!!
ش.ح.م.
نگارنده قطعا خودش جزع لیست ۵۶ نفره است. عزیزم اینکه دیگر نیاز به فلسفه ندارد اسامی ۹۷ نفر و ۵۶ نفر موجود است به ان نگاه کنید و قضاوت کنید.ی با سیاسی کردن حل نمیشود
100
Iran, Islamic Republic of
در رابط با پتروشیمی بزک ممیر بهار میاد خربزه باخیار میاد بابا اصلا پتروشیمی در کار .ای انجام داده اند چون آقای . کرده بود
معلم
Iran, Islamic Republic of
ج. بابا دلت خوشه. ادارات پر شدن از نیرو های یک . اونوقت تحلیل .میکنی
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی سلام بر زارعی
یا مهدی
واقعیتها گفته شد، باید مراقب یاران احمدی نژاد بود.
یا مهدی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
عجب تحلیل بی منطق و ناآگاهانه ای . مردم ناکارآمدی ها را می بینند و خودشان تصمیم می گیرند. حنای اینگونه تحلیل های خام رنگی ندارد.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا نویسنده خودش جزء همین نیروها یا از نزدیکان .ا هست که اینطور از جزئیات خبر داره و داره سنگشونو به سینه میزنه.
مگه بقیه تحصیل کرد.ن(البته ازطرف .. و ..) که بتونن تو یه محیط آداری مشغول بشن..
چرا محیط آکادمیک کارمندای شرکتیش که از.نماینده هستن مدارک تحصیلی پایین یا رشته های غیر مرتبط دارن...
جناب یا سرکار نویسنده چرا داری با . میکنی فکر میکنی مردم.ی شما رو در لعاب تحلیل .ه باور میکنن...
بسه دیگه از همه. دست بردارید....ردمو شماها تو این دو دوره ن. کردید ....
چرا همه پیمانها میرسه به اطرافیای .
چرا استخداما همه میرسه به .
راستی .چپ یا راسته! به اسم اصولگرا اومد شد اصلاح طلب!
از محسن رضایی، قالیباف، ولایتی حمایت کرد تا رسید.د تو رو خدا...
بذارید مردم ..
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
معلومه که فقط از عقده حسد وحقارت این متن را نوشتی مردک
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی باعث مسوم شدن اب و خاک و کشاورزی انجا و ایجاد سرطان در مردم و نسل اتی میشه

بجای پتروشیمی صنعت غذایی ودامی صادرات محور لبنیات مثل کاله و پگاه و ... باید زد که چند لایه اشتغال محیط زیستی سالم داره
پتر شیمی باید در بیابانهای نزدیک سواحل تاسیس شود و سهمیه استخدام بومی بگیریم
الان محل اب استان کجاست که صرف پتروشیمی شود قرار است اب این پتروشیمی از کجا تامین شود
کشاورزان و محیط زیست را نابود نکنید

اگر خوزستان با اینهمه کارخانه پتروشیمی اباد شد کهگیلویه هم اباد میشه
نورچشمی
فکر کنم مطالب مثلث پایداری را حاجت الله موسوی نوشته باشد.
عزیز
Iran, Islamic Republic of
درودبرهمه کسانی که خدمت به شهرشان راسرلوحه کارشان قرارداده اند، درودبردکتررحیمی
mm
در جواب کامنت ۷

شما که به قول خودت خیلی میفهمی این رو هم بدون لیست منتشر بشه بعدا مشخص میشه کی..

بعداینکه تو کل مجموعه اداری کشور فقط کسانی تبدیل وضعیت میشن که تو سیستم اداری مشغول خدمت باشن یعنی نیروی حراست و فضای سبز و سلف و الباقی جزء تبدیل وضعیت شمار نمیرن

امثال شما جوابتون تو همین متن منتشر شده اومده همه میشناسن شماهارو

تبدل وضعیت هم مجوز میخواد هرجایی که بخواد این روند طی بشه پس الکی تبدیل وضعیت نمیشن

توروخدا همینطوری نمیخواد کامنت بزاری اول از حرفات مطمئن باش بعد صحبت بفرما

طایفه خاص در کار نیست وقتی از این طرف و اونطرف اطلاعات میگیری مشخصه که از هیچ جا اطلاع نداری
بسیجی ولایتمدار. نه چپ و نه راست
Iran, Islamic Republic of
عزیز من اینکه
*۸۵نفر از یک .
. مالی
. پژوهشی و آموزشی
برخی موارد که در رابطه با.گفته می شود از جمله علاقه زیاد آنها به..
یک ساختمان چند میلیاردی بلا استفاده در تهران
و...
که بسیاری از همین اطلاعات توسط دوستان خود شما گفته شده است را چرا جواب نمی دهید؟
چرا .می کنید؟
در این شرایطی که بسیاری از جوانان تحصیلکرده ما دنبال یک سرایداری هستند، چرا از .استخدام شده که حتی صدای استاندار هم درآمد.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف است کبنانیوز چنین مطالب بی محتوایی را منتشر می کند. احتمالا این نظر را هم منتشر نمی کند. فقط چند نکته را توضیح می دهم دخالت نمایندگان مجلس در مسائل اجرایی توسط نمایندگانی مثل تاجگردون و زارعی و ایجاد . قابل توجه توسط آنان برای افراد خاص و طوایف و مناطق جغرافیایی خاص در تاریخ استان بی سابقه است. مدیران دستگاه های.ز خود ندارند کار کارشناسی محلی از اعراب ندارد هر چه نمایندگان بخواهند همان می شود. ذینف.است که منابع طبیعی اطر..د را پس از تصویب قانون ملی شدن منابع طبیعی تصرف کرده اند و از اول انقلاب هم علیه.که در سال ۱۳۴۵در منابع ملی احداث شده بو
.... همین منابع طبیعی تصرف شده را به قیمت های.. ولی توقع دارند صد ها هکتار .را تملک کنند و اهالی منطقه حتی اعتراض نکنند و اعتراض آن ها توسط آقای . مواجه می شود. استخدام در ادارات هم متاسفانه با توصیه نمایندگان صورت می گیرد و در . هم.و تبعیض مسلم است تحصیلکرده هایی که نقش سیاهی لشکر نمایندگان را ایفا می کنند این پ. را کاملا عادلانه می دانند چون قبول کرده اند هر پست سازمانی موقعیتی است برای. امتیازات و نوبت هر کس که باشد حق دارد به .ادامه دهد. با این تفکر هر کس اعتراض کند از نظر این افراد .ست. قبلا در همین شهرستان بویر احمد سید باقر موسوی و ستار هدایتخواه هم نماینده بودند ولی این حجم از دخا. در امور اجرایی نداشتند. آقایی که این متن را نوشته بدانند که . که در استان کهگیلویه و بویراحمد حاکم شده برنده ای ندارد و بازنده اصلی آن جوانان نخبه ای هستند که قربانی طایفه بازی می شوند.
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا توی این چهار سال از یک طایفه نیرو استخدام شده؟ جالبه. پس مسولین نظترتی چه میکنند؟
تیرتاجی با شرف
Iran, Islamic Republic of
این حرفهای قدیمی دیگه کهنه شده. حرف جدید بزن. قبلا چکار کردند و اصولگراها می خواهند چه کار کنند این حرفها به درد خودتان می خورد.ها را هم بردید. والا تاجگردون یک گچسارانی بگذارد بهتر استادامه وضعیت شما
دانشجو
کامنت ها رو فقط جهت دار پخش میکنی برادر کمایی
هومان رستمی
Iran, Islamic Republic of
الکی این مسائل رو به سیاست ربط ندید این متن رو بیشتر برای نشون دادن خودتون زدید
هومان رستمی
Iran, Islamic Republic of
الکی این مسائل رو به سیاست ربط ندید این متن رو بیشتر برای نشون دادن خودتون زدید هر چند که این مطلب مشخص است که یک مطلب معنا دار هستش چون نماینده در مورد این سه قلم خیلی شعار میداد و دقیقا در همین سه مورد هم شکست تلخی خوره
اشنا
Iran, Islamic Republic of
عامو جم کن
انصاف
با یک تحقیق میدانی مطلوب مشخص می شود جند نفر از افراد تبدیل وضعیت از بستگان رئیس.. می باشند.
ل
Iran, Islamic Republic of
تعیین معاون سیاسی استاندار از سوی زارع ونماینده اقتصادی از سوی تاجگردون معنایش چیست تفکیک قوا کجاست
ب
Iran, Islamic Republic of
واگذاری کارخانه .با اقای ..... فاکتوراست برای بقیه کارها . شدن سه نفر در .
واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
1