تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۳۰۷۵۶۳

حضور پزشکان متخصص جراحی پلاستیک و ترمیم کشور در یاسوج و گچساران / مسوولان سراغ جوانان توانمند استان را بگیرند

۲
۰
کبنا ؛

قائم مقام موسسه ملی مرهم گفت: تیم پزشکی این موسسه خیریه تاکنون یک هزار و ۴۵۰ مورد عمل رایگان در استان‌های مختلف کشور انجام داده است.


امیرهوشنگ سلیمانی به زمان آغاز فعالیت موسسه خیریه مرهم اشاره کرد و گفت: موسسه خیریه مرهم در سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد اما سال گذشته توانست به صورت رسمی تاییدیه خود را از وزارت کشور اخذ کند.

 
قائم مقام موسسه ملی مرهم با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر سه بار به عنوان موسسه برتر شناخته شدیم گفت: از سال ۸۷ تاکنون افزون بر ۱۷ میلیارد تومان از طریق موسسه به استان‌های مختلف کمک شده و حدود ۱۶ هزار بیمار به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ویزیت تخصصی و فوق‌تخصصی شده‌اند.

وی عنوان کرد: یک هزار و ۴۵۰ عمل تخصصی و فوق‌تخصصی به ارزش ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان توسط این گروه خیریه انجام شده و داروی ۱۲۰ بیمار نیازمند به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان نیز تهیه شده است.

سلیمانی با اشاره به اسکان ۳ هزار شب بیماران مناطق محروم در تهران گفت: این موسسه خیریه تاکنون در استان‌های تهران، کرمانشاه، اهواز، زاهدان، کردستان، بندرعباس، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشته است.

قائم مقام موسسه ملی مرهم با اشاره به همکاری پزشکان برجسته با این موسسه خیریه گفت: پرفسور عبدالجلیل کلانترهرمزی پراستنادترین دانشمند ایرانی در حوزه جراحی پلاستیک و ترمیم و بنیانگذار درمان شکاف لب و کام به عنوان رئیس هیئت‌مدیره و دکتر منوچهر دوایی پدر جراحی ایران با تأکید بر جراحی اطفال، گوارش و سرطان با موسسه فعالیت می‌کنند.


وی به اهداف این موسسه اشاره کرد و گفت: کمک به بیماران نیازمند و صعب‌العلاج و خانواده‌های بی‌بضاعتی که دارای مشکلات مالی هستند از اهداف این موسسه است.

سلیمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تیم فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیم در بیست و یکمین برنامه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند، گفت: این تیم در روزهای ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه جاری برای انجام حدود ۱۴۰ مورد عمل لب، کام و شکستگی جمجمه و ارتوپد به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران سفر می‌کنند.

قائم مقام موسسه ملی مرهم تصریح کرد: تیم پزشکی این موسسه خیریه ۱۷ بهمن وارد شهرستان گچساران می‌شوند و به مدت سه روز جراحی پلاستیک و ترمیم را انجام می‌دهند، همچنین تیم ارتوپد در روزهای ۲۰ تا ۲۱ بهمن ویزیت و غربالگری رایگان بیماران را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ نفر برای استفاده از خدمات رایگان این تیم پزشکی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: در صورتی که متقاضیان رشته‌های مورد نظر پایین باشد در سایر حوزه‌های پزشکی به بیماران خدمات ارائه می‌شود.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نبود بیمارستان مشکلاتی برای مردم در شهر پاتاوه ایجاد کرده گفت: این موسسه خیریه در حوزه اقتصادی ورود پیدا کرده و پیگیر ساخت مجتمع تفریحی، رفاهی، گردشگری و درمانی در ۱۱ هکتار زمین وقفی هستیم.


وی عنوان کرد: با ساخت این مجتمع برای ۱۵۴  نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود، ضمن اینکه تمامی درآمد این مجتمع وقف عام می‌شود.

قائم مقام موسسه ملی مرهم در بخش پایانی سخنان خود از همکاری معاون سیاسی و معاون عمرانی اسبق استان برای همکاری در احداث پروژه مجتمع درمانی شهر پاتاوه تقدیر کرد و با اشاره به حُسن توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: احمدی استاندار استان به این موسسه توجه ویژه‌ای دارد و شخصا پیگیر ساخت مجتمع رفاهی و همینطور حضور تیم پزشکی در استان است.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد به فرزندان این استان اعتماد کنند و قبل از اینکه ما به سراغ آنها برویم آنان جوانان و افرادی را که دارای ظرفیت‌هایی برای کمک به استان هستند را شناسایی و مورد حمایت قرار دهند.

نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
باعث افتخاره
زهرا اژدری
Iran, Islamic Republic of
خدا بهتون سلامتی و عمر بده که منشا خیر و برکت هستین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1