تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۳۰۷۵۵۰

پشت پرده نقد مشترک استاندار کهگیلویه و بویراحمد + راهکار

۹
۰
کبنا ؛مجید میرزایی
با آغاز کار دولت دوازدهم سکان مدیریت ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به دکتر علی محمد احمدی رسید و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اواخر شهریور سال جاری با حضور وزیر کشور معارفه و رسماً دوره کاری خود را شروع کرد. وی از همان ابتدا متوجه دلایل عدم توسعه کهگیلویه و بویراحمد شد و سیاست کاری خود را بر حسب مقابله با سیاست زدگی، نظم، برنامه ریزی دقیق در مدیریت، طایفه‌گری، قوم‌بازی و جناح‌بازی و پیگیری قاطعانه و تعامل همه جانبه آغاز کرد و توانست موج امیدی در میان مردم کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کند. یکی از اقدامات وی انتصاباتی بود که بر حسب شناخت دقیق و بررسی همه جانبه انجام گرفت و اگر تحقیقی داشته باشیم می‌توان گفت شجاعت کاری بالا مهم‌ترین اصل نیروهایی بود که احمدی در منصب‌های معاونت و مدیریتی استانداری منصوب نموده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همان ابتدا دست بر روی طایفه‌گری، قوم‌بازی و جناح‌بازی برخی از مدیران گذاشت و گفت: هر کس آمده طایفه‌ خودش را در ادارات به کار گرفته است.
احمدی گفته بود که با طایفه‌گری و بکارگیری نیروهای مقابله خواهد کرد، و اکنون این انتظار از استاندار وجود دارد که با بعضی از مدیرانی که به صورت فله‌ای و خانوادگی، اقوام و بستگان خود را در ادارات متبوع‌شان به‌کار گرفته‌اند، برخورد کند.
ابتداً می‌خواهیم نقدی داشته باشیم بر کسانی که هنوز انتصاب استاندار به نیم سال نرسیده و فقط بر حسب سیاست زدگی می‌خواهند عملکرد وی را نقد کنند. کسانی عوامل این سیاست زدگی هستند که برای مردم کاملاً شناخته شده هستند و چون استاندار مطابق نظر آن‌ها عمل نکرد پس چوب تخریب را به روش‌های مختلف از هم اکنون سد راه استاندار و توسعه استان قرار می‌دهند و نمی‌دانند که این‌ها سالهاست مردم خودشان را مانع توسعه استان می‌دانند. این‌ها از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا به استاندار بگویند اشتباه کردی به ما اهمیتی ندادی و همان مثل بچرخ تا بچرخیم را شروع کرده‌اند.
حال سخنی با این عزیزان؛
ابتدا چند سؤال از شما دارم؛
آیا در بازه زمانی چهار ماه و با شرایط اقتصادی کشور می‌توان در خصوص عملکرد مدیریتی کسی نظر داد؟
آیا شما به رضایت مردمی بیشتر توجه می‌کنید یا رضایت کسانی که به شما خط می‌دهند؟
آیا اگر انتصابی باب میلمان نبود دین ما می‌پذیرد عملکرد یه شخص را زیر سؤال ببریم و آن هم در مدت زمانی که حتی فرصتی کافی نیست تا سیاست زدگی‌های این استان را مرحم نماید؟
بسیار برایمان جالب بود که افرادی که از جریان دیگر و در انتخابات از کاندیداهای ریاست جمهوری مقابل حمایت می‌کردند، حالا از استاندار دولتی که با حمایت جریان اصلاحات پیروز شده است انتظار دارد در انتصاباتش طبق نظر آن‌ها و از نیروهای مخالف دولت نیز استفاده شود.
آیا در هشت سالی که دولت همسوی خودشان نیز قدرت را در دست داشت شما چنین مطالبه‌ای (که در انتصابات از همه جریان‌های سیاسی استفاده شود) را داشتید؟
جالب‌تر این است که عده‌ای نیز به جای مطالبه توسعه استان در پشت تریبون‌های مقدس با نقد استاندار به گونه‌ای از دیگران حمایت کرده‌اند که تذکری به استاندار باشد.
بله طبیعی است که ما از همه انتصابات راضی نباشیم و انتصاب تنها ملاک عملکرد یک شخص در مدیریت نیست و این که ما برای یک انتصاب استاندار را تخریب کنیم تنها یک سیاست زدگی است که موجب می‌شود استان ما درگیر حواشی شده و آن را از ریل توسعه فاصله بیندازد.
بیاییم اگر دلسوز توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه خود هستیم در تریبون‌ها خواستار توسعه و مشورت به استاندار باشیم و اگر لیوان ما مقداری فضای خالی دارد را ما پر کنیم نه اینکه به خاطر نیمه خالی از نگاه ما تمام لیوان را خالی کرده و بشکنیم.
اما بحث بکارگیری نیروهای فله‌ای، طایفه‌ای و خانوادگی برخی مدیران در ادارات دولتی که موجبات ناراحتی مردم را فراهم کرده و ائمه جمعه محترم استان نیز هم‌صدا از استاندار انتقاد کردند و خواستار برخورد با بکارگیری نیروهای فله‌ای شدند چرا که اعتماد جوانان و مردم نسبت به دولت و نظام مقدس اسلامی خدشه‌دار می‌شود.
علی محمد احمدی در واقع چوب مدیرانی را می‌خورند که در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد تحت لوای نیروهای شرکتی، قراردادی و ... بستگان، نورچشمی‌ها و فامیل‌ها و ... خود را به کار گرفته‌اند و اکنون هم شنیده می‌شود، که نیروها در حال تبدیل وضعیت به پیمانی نیز هستند. لذا راهکاریی که در اینجا به نظر می‌رسد، شناسایی و رصد استخدام‌های فله‌ای در کلیه دستگاه‌های دولتی، و برخورد قانونی و اداری با مدیرانی که دست به چنین کارهایی زده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت وباوی
آقای میرزایی شاید. باشدبرامردم اثبات شده که استاندار. تاجگردون است .چون گوهرگانی را.ه مهمترین معاونت خودبه دستورتاجگردون انتخاب کردکه خدامیدون.واستانداری دربیاردآینده قضاوت میکند/بعدش ن. هرکاری دلش خواست تواین اداره کرده است اون همه نیروی قراردادی وشرکتی ازباشت وگچساران بکارگرفت و۲۰نیروازسایردستگاههابه این اداره انتقال دادکه همگی بچه باشت وگچساران است که این هم ازپشتیبانی تاجگردون میباشد/حال سوال اینجاست آی. متعلق به استان هست یافقط مختص باشت وگچساران است؟؟؟؟؟آقایان زارعی وهاشمی دیگرنمایندگان استان کجاهستند.ن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نورچشمی
با سلام مطالب به حق را بیان نموده ای
Iran, Islamic Republic of
آقای میرزایی
استاندار . داده که حمایت میکنی
Iran, Islamic Republic of
تو هم دلت خوشه
عشایر
Iran, Islamic Republic of
امور عشایرشروع کن.بود اگر کبنا امور عشایرش حذف نکنه
دانشجو
شیوه جدیدی انتخاب کری ولی. شده برای استاندار
شهر یاران
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ۱-جناب.ر ثابت کرده که در . هست!
۲.تاکنون کاملا بر .. عمل کرده!
۳- درد را تشخیص داد و لی با عملکرد خود به جای ..!!!
۴- مسلما بر اساس دستورات . عمل خواهد کرد ! چون خود را به ایشان . می داند!....................................
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
معاونت املاک و حقوقی راه وشهر سازی رو عوض کن شده.
نااشنا
Germany
هیچ چیز ویا هیچ کس نمیتونه این مدیران را درست کند هرکس بیا دبخاطراین که خودش رانشان بده شات وشو ت میکنه چون ازپایه خرابه ونظم نیست بابا هراداره ای میری میگن جلسه است کی میخواند کار مردم راانجام بدن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1