تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۳۰۷۴۶۵

قلیان به جای بازی/ رویای کودکان دهدشت بی‌پاسخ ماند

۳
۰
کبنا ؛ امروزه شادی، نیاز اصلی جوامعی است، که اکثر جمعیت آن را جوانان تشکیل داده‌اند، و باید به‌گونه‌ای درست انرژی خود را تخلیه کنند.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، شهربازی یکی از سالم‌ترین مکان‌ها برای تخلیه انرژی است، فواید و راه‌اندازی شهربازی، و به وجود آمدن فرصت‌های شغلی گوناگون حاصله از آن بر همگان آشکار است.
حال‌آنکه شهربازی دهدشت به دلیل استاندارد نبودن وسایل بازی شروع به کارنکرده، و در پی آن رخ دادن چند حادثه ناگوار که منجر به زخمی شدن همشهریان شد، سال‌هاست پلمپ شده، و خبری از شادی و نشاط در کهگیلویه‌ی خسته نیست.
یکی از شهروندان به خبرنگار کبنا گفت: سؤال ما از شهردار دهدشت این است، که آیا هیچ حادثه ناگواری تاکنون، در شهربازی‌های شهرهای دیگر رخ نداده، که به دلیل چند حادثه، شهربازی دهدشت سال‌هاست پلمپ شده است؟ یا مسئولان سعی در استانداردسازی وسایل بازی در شهربازی‌های خود کرده‌اند؟
این شهروند ادامه داد: متأسفانه شاهدیم که به دلیل نبود فضای تفریحی و پرهیجانی همچون شهربازی، جوانان دهدشت اوقات فراغت خود را در مراکز عرضه قلیان می‌گذرانند.
وی بیان کرد: مسئولان هیچ برنامه‌ای برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دهدشت ندارند، و تنها اقدام به جمع‌کردن مراکز عرضه قلیان از سطح شهر کرده‌اید، آیا گمان نمی‌کنید که این فقط پاک کردن صورت‌مسئله باشد؟
وی افزود: ولی ما خود شاهدیم تمایل جوانان به قلیان همچنان باقی است! و اگرچه در سطح شهر این اجازه از آن‌ها سلب شده است.
بنا بر این گزارش آنچه مسلم است یکی از دلایل اصلی رونق یافتن مراکز زیرزمینی عرضه قلیان، و حتی گرایش جوانان شهر دهدشت را می‌توان نبود فضای تفریحی سالم و بها ندادن مسئولان شهرستان به مسائل فرهنگی کودکان، نوجوانان و جوانان شهر دهدشت دانست، که خوشبختانه با تصمیم شورای فرهنگ عمومی دهدشت، این مراکز فعلاً از سطح شهر جمع شده است.
حال‌آنکه همگان شاهدیم، شهربازی دهدشت سال‌ها بدون فعالیت بوده و نتوانست شادی و هیجان را برای نوجوانان و جوانان دهدشت به ارمغان بیاورد.
اسفندیار برخه شهردار دهدشت به خبرنگار کبنا گفت: بازسازی شهربازی دهدشت به بخش خصوصی واگذار می‌شود، و وسایل بازی غیر استاندارد را جمع‌آوری و بازسازی خواهیم کرد، که از ابتدای سال ۹۷ شهربازی دهدشت شروع به فعالیت می‌کند.
 
================
گزارش از: فاطمه خطیبی
================
نام شما

آدرس ايميل شما

Seyed haned
Iran, Islamic Republic of
.مسولان دهدشت. کاری رو ندارن .بخاری ازشون بلند نمیشه. بخصوص .کهگیلویه. مردم دارن زیر بار مشکلات روزمره زندگی کمر خم میکنن. جوانان همه به دنبال اعتیاد و قلیان. نبود درآمد. غیر.مردانگی . خداوندا هرمسولی کوچکترین خیانتی در قبال مردم کهگیلویه میکنه از رحمت الهی بی نصیب بمونه. الهی آمین. خوب چیزیه. یا کلنگ به دست جلو دوربین یا با کت و شلوار یا با وعده های.
Seyed haned
Iran, Islamic Republic of
..هیچ کاری رو ندارن .بخاری ازشون بلند نمیشه. بخصوص . کهگیلویه. مردم دارن زیر بار مشکلات روزمره زندگی کمر خم میکنن. جوانان همه به دنبال اعتیاد و قلیان. نبود درآمد. غیرت. مردانگی.خداوندا هرمسولی کوچکترین خیانتی در قبال مردم کهگیلویه میکنه از رحمت الهی بی نصیب بمونه. الهی آمین. خوب چیزیه. یا کلنگ به دست جلو دوربین یا با کت و شلوار یا با وعده های.
محمد
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه . شده بود الان هم بیشتر.روند. با شیب بسیار تندی داره حرکت میکنه.خدا ازتون نگذره کسانی که این بلا رو سر ایم مردم محروم آوردین.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1