تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۳۰۷۳۶۸

آذرفرد یا علیرضانژاد یا عسکری؛ مردم انتخاب کنند نه سیاسیون

۱۴۰
۰
کبنا ؛رضا محمدی
انتخاب مدیرکل جهاد کشاوری استان کهگیلویه وبویراحمد بعد از رفتن گوهرگانی به ساختمان استانداری استان باعث شده برخی بر این باور باشند که سیاسی بازی جای خودش را به شایسته سالاری داده است.
چند صباحی است که بعد از رفتن گوهرگانی به ساختمان پاستور کهگیلویه وبویراحمد یا همان استانداری گزینه‌های زیادی را برای جانسینی وی معرفی کردند و حتی با کش و قوس‌های فراوان اسم دکتر آذرفرد مدیر نمونه شهرستان دنا که یک دهه را به عنوان ریاست این نهاد در دنا سپری کرده از گوی مسئولان بیرون آمد.
در چند هفته اخیر، گروهی از تهران به استان کهگیلویه و بویراحمد آمدند و با معرفی شدگان از سوی نمایندگان مجلس و استاندار و گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی مصاحبه انجام دادند.
گروه مصاحبه‌گر که از ستاد انتصابات وزارت جهاد کشاورزی مأموریت یافته بودند که در استان کهگیلویه و بویراحمد برای جایگزینی جعفر گوهرگانی تصمیم‌گیری کنند، با  گزینه‌های از جمله مجید علی‌پور، شهرام عسکری، الیاس تاج‌الدینی، علی علیرضانژاد، عباس صلاحی‌اردکانی، محمد امیری، منوچهر محمدی، ابوالحسن صداقت‌کیش، فضل الله آذرفرد، سید عبدالمحمد محمدی و وحید محمدی‌تبار وارد مصاحبه و گفت‌وگو شدند.

 
در این منوال برخی از سایت‌های خبری با ایجاد نظر سنجی‌های پی در پی خواهان انتخاب نظر مخاطبان خود در مورد انتخاب مدیر جهاد کشاورزی استان بودند که در این زمینه باز هم نام دکترآذرفرد  با بیشترین رأی در تمامی کانال‌های تلگرامی و حتی سایت‌های خبری بیرون آمد موضوعی که نشان توانمندی این مدیر جوان دنا نشین را می‌داد.
«فضل الله آذرفر» رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دنا که به عنوان جوان‌ترین مدیر در استان از آن یاد می‌شود به دلیل سابقه کاری و پرتلاشی یک دهه فعالیت در شهرستان دنا از محبوبیت خاصی برخودار است،
اما برخی از مخالفین وی تنها پاشنه آشیل وی را طرفداری وی از فلان کاندیدا سیاسی می‌دادند، خرده گیری که فقط و فقط در استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد و مدیریت جای خودش را به سیاسی بازی داده وباعث سوخت مدیران توانمند شده است.
هرچند بسیاری از خبرهای رسیده و انعکاس داده شده در سایت خبری مبنی بر انتخاب آذرفرد به عنوان مدیر کل آینده ساختمان خوشه طلائی کهگیلویه وبویراحمد بود، اما درج برخی خبرها مبنی بر انتخاب قریب الوقوع علیرضا نژاد مدیری از تبار دیل و از نیروهای تاجگردون همه را شوکه کرد. اگر چه قبل از این گفته شد که علیرضا‌نژاد همان تاکتیک تاجگردون برای غلبه بر نفوذ جعفری در این منطقه است.
این انتخاب که حتی هنوز به قول بسیاری از مسئولان نهایی نشده و در حد اما و اگر است، این نگاه را پیش آورده که امروز در استان محرومی به عنوان کهگیلویه وبویراحمد سیاست جای خود را به مهارت و مدیریت داده، همان موضوعی که باعث شده که استان یک درصدی چهار فصل در طول این سی و اندی سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان در محرومیت غوطه ور باشد.
امروز بحث بروی انتخاب این مدیر و یا آن مدیر نیست، بلکه مسئله مهم شایسته سالاری و مدیریت توانمند در ادارات استان است، موضوعی که نماینده‌های محترم استان در مجلس شورای اسلامی و حتی استاندار باید بر آن واقف باشند و بدانند که امروز دود آتش همین سیاسی بازی‌ها در چشم مردم می‌رود و تنها کسانی که از این کش و قوس‌های سیاسی بیشتر از گذشته ضربه خواهند مردم خواهند بود.
اما از قرار معلوم در بین گزینه‌های معرفی شده به وزارت کشور تنها سه گزینه شانس انتخاب دارند عسکری، علیرضانژاد و فضل الله آذرفرد که در بین دو گزینه روی میز انتخاب فضل الله آذرفرد گزینه بهتر است چرا که وی علاوه بر تحصیلات دکترای کشاورزی تنها گزینه ای بوده که در تمامی نظر سنجی‌های سایت‌های استانی و شهرستانی و حتی کانال‌های تلگرامی نفر اول نظرسنجی‌ها بوده و این بیانگر این است که وی مورد تأیید مردم و در رأس کشاورزان استان می‌باشد.
آذرفرد دارای سوابق اجرایی و تحصیلات قابل محسوس بیشتر است و در وزارت جهاد و کشاورزی نیز مقبولیت بسیار بهتری به گزینه دیگر دارد.
فضل الله آذر فر، علاوه بر خانواده شهید بودنش، رئیس کنونی جهاد و کشاورزی شهرستان دنا نیز می‌باشد که قریب به ده سال این سمت را بر عهده دارد و هم اکنون از مدیران موفق جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان است.
وی دارای مدرک تحصیلی دکترای کشاورزی است و تا کنون دو کتاب به رشته تحریر در آورده است. کتاب فرآوری تولیدات دام و طیور وی در حال حاضر به عنوان مرجع در دانشگاه‌های کشور تدریس می‌شود و خود نیز استاد دانشگاه می‌باشد.
شهرام عسکری که سابقه اجرایی بالایی از جمله؛ معاون بهبود تولیدات گیاهی(قلب سازمان) رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، نائب رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی کشاورزی، و ... را در سابقه مدیریتی خود دارد.
عسکری به صورت آسانسوری در سازمان جهاد کشاورزی رشد نکرده است، او تمام مراحل را گذرانده در سازمان جهاد کشاورزی از کارشناسی تا معاونت را طی کرده و او نیز این توانمندی را دارد.
عسکری در حقیقت قلب سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد را مدیریت کرده و شاید بیشتر از همه او با کشاورزان درگیر بوده است.
«علیرضانژاد» فوق لیسانس کشاورزی و ۱۳ سال سابقه کار دارد، مدیر گروه و مدرس مرکز علمی کاربردی آموزش کشاورزی، معاون مرکز آموزش کشاورزی، مدیر جهاد کشاورزی گچساران و مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بخشی از سوابق کاری او است. او را محتمل‌ترین گزینه می‌دانند.
بنا بر گفته منابع مطلع، احتمال حضور گزینه غیربومی بر مسند جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
و در آخر…
آقایان نماینده، نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویر احمد جناب دکتر احمدی و همه کسانی که در انتصابات نقش اصلی را دارید، بگذاریم نظر مردم انتخاب شود نه گزینه سیاسیون!

* فعال اجتماعی و دانشجوی ارشد کشاورزی
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
مهندس عسکری انسان توانمندی است که بهترین رزومه را دارد در وزارتخانه بیشتر از همه گزینه ها شناخته شده هست اقتدار و شجاعت و توان مدیریتی و تخصص کافی از خصوصیات ذاتی ایشان می باشد..
بویراحمد
Romania
هرچه تاج صلاح بدونه همون میشه و آقای زارع هم کرارا یادآوری میکنه که : " من با آقای تاجگردون کاملا هماهنگیم " !!!!!
ترلان
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس علیرضانژاد متخصص و متعهد و بچه باشت و باوی هم نیست بچه روستای شهید.پرور دیل میباشد با بیست و پنج شهید لطفا جناحی نظر سنجی نکنید
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق دکتر آذرفرد هست
رضایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرف دل ما را زدی با این یادداشتت، ایول ایول
آفربن بر دکتر آذرفرد عزیر که جامعه مردمی استان بک تنه در مقابل مسئولین ایستاده اند
اداره جهاد
Iran, Islamic Republic of
آذرفرد در اداره جهاد و ببن مردم محبوبیت بالایی دارد چرا نمایندگان به رای مردم احترام نمی گذارند، استاندار کجایی؟؟؟
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفرمدیری کاردان با تجربه با سواد با اخلاق دلسوز میباشد شایستگی این سمت را دارد
باشت
Iran, Islamic Republic of
.... در حد مسئولیت جهاد شهرستان باشت هم نمی باشد....
...
Iran, Islamic Republic of
آقای کمائی تا کی میخوای از گزینه های گچسارانی طرفداری کنی تو این یادداشت در بقیه سایت ها اسمی از شهرام عسکری نیست، واقعا سایت مردم را مسخره کرده
شهروند سی سختی
Iran, Islamic Republic of
آذرفرد مدیر نمونه سال های ۹۳ و ۹۴ و ۹۵ و همچنین مدیر نمونه شهرستان و سفیر خدمت رسانی دولت تدبیر و امید در سال ۹۶ بودند. ایشان بدور از مسایل سیاسی و نگاه قومی و قبیله ای وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و قاطبه مردم استان از انتصاب ایشان راضی هستند که این امر در نظر سنجی های مختلف سایت های استان نشان داده شده و محبوبیت بالایی دارند. امید است جهت توسعه و بهبود وضعیت کشاورزی مجمع نمایندگان استان حمایت کنند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اولاً تمام سوابق عسکری به دوره ریاست گوهرگانی و بال و پر دادن به باوی ها بر میگرده ثانیاً فقط مدرک لازم یه مدیر توانمند نیست ثالثاً اگه سابقه و طی کردن مدارج مختلف باشه آقای صداقت کیش همه این مراحل رو طی کرده و در چند برخورد با ایشان شخصیت شاخص این شخص را به شخصه دیده ام
حسنپور
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفرد یکی از نیرو های توانمند و اشتغالزا و توسعه گرای شهرستان دناست و چندین سال است که به عنوان مدیر برتر استان و شهرستان انتخاب شده و لیاقت و شایستگی این منصب را دارد. چرا استاندار محترم به نظر مردم احترام نمیگذاری تو هر سایت یا کانالی حرف از آذربرد هست اکثر مردم از او طرفداری میکنن
علی یاری
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفرد دارای شخصیتی علمی و تحقیقاتی و اجرایی می باشند. ایشان دارای مدرک دکتری کشاورزی از بهترین دانشگاههای کشور بوده و دانشجوی نمونه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند. نامبرده دارای چندین مقاله ISI در مجلات علمی و تحقیقاتی معتبر دنیا بوده و تجربه بسیار خوبی دارند. امید داریم که هر چه سریعتر این کار انجام شود. ایشان لیاقت و شایستگی این کار را دارند و نمیدانم چرا اینقد مسئولان این انتصاب را طولش میدن
باشت
Iran, Islamic Republic of
شهرام عسکری در حد مدیریت جهاد کشاورزی نیست
محمودی
Iran, Islamic Republic of
این یادداشت در بعضی سایت های دیگه هست و از طرف آقای رضا محمدی در مورد آذرفرد نوشته شده چه ربطی به شهرام عسکری و علی رضا نژاد داشت اینجا معلومه کبنا امانتدار خوبی نیست، چرا مطلب مردم را تغییر میدی
گرامی
Iran, Islamic Republic of
واقعا هر جا خبری از آذرفر درج میشه کلی طرفدار داره و من این را به شخصه در تمام گروهها و سایت های خبری و نظر سنجی ها استان دیدم پس بیایید به نظرات و رای اکثریت احترام بگذاریم و من با این یادداشت هم بیشتر در موردش فهمیدم و از مجمع نمایندگان و دکتر تاجگردون عزیز تقاضا داریم که این انتصاب شایسته را هر چه سریعتر انجام بده
گرامی
Iran, Islamic Republic of
واقعا هر جا خبری از آذرفر درج میشه کلی ازش تعریف میکنن و من این را به شخصه در تمام گروهها و سایت های خبری و نظر سنجی ها استان دیدم پس بیایید به نظرات و رای اکثریت احترام بگذاریم و من با این یادداشت هم بیشتر در موردش فهمیدم و از مجمع نمایندگان و دکتر تاجگردون عزیز تقاضا داریم که این انتصاب شایسته را هر چه سریعتر انجام بده
بخشایی
Iran, Islamic Republic of
یادداشت در مورد آذرفره و عکس خبر مال شهرام عسکری که جز گزینه های نهایی نیست اومده، واقعا که متاسفم؟؟؟؟؟؟؟
کریم سبزی پور
Iran, Islamic Republic of
علی رضانزاد
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
آخ سی آذرفرد.
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
آذرفرد اگر ده سال رئیس جهاد کشاورزی دنا است پس اصولگرا و طرفدار احمدی نژاد است با این وجود از گزینه های موجود حذف میشه
دکتر موسوی
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفرد یکی از نیروهای فعال، سخت کوش، جوان، متعهد که در طول ده ساله مدیریتش در شهرستان دنا خدمات شایسته ای انحام داده که من از نزدیک شاهد این خدمات در بخش زیر ساخت های کشاورزی بوده ام و واقعا از استاندار محترم تقاضا دارم هر چه سریعتر این انتصاب بجا را انجام دهد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط علیرضانژاد
بویراحمد
Europe
علیرضانژاد
حرف دل
Iran, Islamic Republic of
قایان نماینده، نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویر احمد جناب دکتر احمدی و همه کسانی که در انتصابات نقش اصلی را دارید، وقتی که اقبال مردم و آنهم بیشتر کشاورزان استان به سوی فردی است که خود انتخاب کرده‌اند و ترجیح داده‌اند وی در رأس مدیریت کشاورزی استان باشد آیا بهتر نیست به نظر مردم احترام گذاشته و در این خصوص پای سیاست را به میان نیاورده و بگذاریم نظر مردم انتخاب شود نه گزینه سیاسیون!
امیر حسین زاده پرتو ستاره ثریا
Iran, Islamic Republic of
خوب دیگه معلوم هست موقعی که تو این سه گزینه یکی هم دکترای کشاورزی دارد و نزدیک ده سال هم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هست و برادر شهید هم هست و تو تمام سایت ها هم از همه گزینه ها بالاتر هست و دو کتاب در زمینه دام طیور به تحریر در اورده و دیدگاه وزارت هم رو این فرد مثبت هست .دیگه مشخص هست باید دکتر اذفرد انتخاب شود
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فقط اذرفر
باوی سرای ماندگار
بعد از دکتر گوهرگانی جناب مهندس علیرضانژاد میتواند پروژه های نیمه کاره را تکمیل کند که اتلاف سرمایه‌ های پیشین به ضرر کشاورزان ودولتمردان است.
آریا
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده آقای علیرضا نژاد بهترین گزینه میباشد چون در زمان مدیریتش در جهاد کشاورزی شهرستان گچساران بهترین عملکرد و رزومه را داشتند
جناب علیرضانژاد شایسته است
Iran, Islamic Republic of
جناب علیرضانژاد شایسته تر از بقیه است...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اینطوری که معلومه آذرفرد به غیر اینکه تاجگردون را باید راضی کنه مدیرکل بشه باید مدیر سایت کبنا آقای کمائی را هم باید راضی کنه چون همش از علیرضا نژاد، شهرام عسکری و وحید محمدی تبار طرفداری و تعریف میکنه من نمیدونم کبنا مشکلش با آذرفرد چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ خود سایت کبنا نظرسنجی میزنه بعد آذرفرد اول میشه بعد از گزینه دوم محمدی تبار تعریف میکنه
نظری
Iran, Islamic Republic of
سلام علیرضانژاد فردی کاردان وباتجربه میباشد با مدرک دانشگاهی مرتبط
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
حق با آذرفرده بقیه همین مسئولیت براشون.
حمید بزرگزاده دیل
باسلام خدمت مردم عزیزاستان کهگلویه وبویراحمد،
جناب آقای علی علیرضانژادشایسته مدیرکل جهادکشاورزی می باشد.
آرسته
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفرد با توجه به تحصیلات و سوابق مدیرتی و اینکه فردی شجاع و متخصص و داری عملکردی درخشان در حوزه کشاورزی میباشد و همچنین با توجه به شخصیت ایشان که فردی معتدل و حامی بخش محرومین جامعه و از خانواده محترم شهداست و توان بالای مدیریتی ایشان به گواه قشر تحصیلکرده بخش کشاورزی و جامعه دانشگاهی و کشاورزان بهترین گزینه برای تصدی این سمت می باشد
باوی سرای ماندگار
Iran, Islamic Republic of
علیرضانژاد
Iran, Islamic Republic of
علی علیرضانژاد
Iran, Islamic Republic of
فقط علیرضا نژاد
حسنی آبدهگاه
Iran, Islamic Republic of
من بچه باشتم ولی آذرفرد گزینه مناسبتری است
نظری
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژاد شایسته ترین فرد برای پست مدیر کل جهاد کشاورزی استان می باشد
مصطفی بسطامی
Iran, Islamic Republic of
جهت استحضار و اطلاع استاندار محترم…
باشناختی که از جناب دکتر آذرفر دارم خیلی پرتلاش،خوش فکر، مردمی، صاحب نظر و صاحب ایده در حوزه کاریشون هستند.. دکترای کشاورزی دارند. ده سال مدیر شهرستان بودند.مردم بشدت از ایشان راضی هستند..در عین جوانی تحربه و سابقه خیلی خوبی دارند.. پایگاه اجتماعی خوبی دارند.. جنابعالی در رابطه با انتصاب جوانان پیش قدم بودین امیدوارم با یک نگاه منطقی و مردمی حمایت کنید
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
آقای آذرفرد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا بهترین گزینه برای مدیریت جهاد کشاورزی استانه چون من بچه سی سختم و در این ده سالی که در شهر سی سخت مشغول به خدمته یکی از توانمند ترین مدیران پر کار، متخصص ، با کرامت و از خانواده های محترم شهدا و خوش اخلاق ترین مدیر شهرستان هست از آقایان نماینده انتظار داریم این انتصاب شایسته را انجام دهید
کشاورزشوشتی
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک کشاورز همه عزیزانی که نام برده اید محترم هستند انا مدیریت عسکری مقبولتر استا
آب سپاه
Iran, Islamic Republic of
من به شخصه از طرف همه مردم روستای آب سپاه از دکتر آذرفرد بخاطر همه خدمات زیر ساخت های کشاورزی و باغات این روستا عنایت داشته کمال تشکر و قدردانی رادارم و موفقیت روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم و امیدوارم استاندار محترم این مدیر لایق و شایسته را به عنوان مدیرکل جهاد کشاورزی استان منصوب کند.
عنایتی نازمکان
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژاد
جهاد کشاورزی گچساران
Iran, Islamic Republic of
ما کارکنان جهاد کشاورزی گچساران چیز خاصی از علیرضانژاد ندیدیم . بدون غرض و بدون تعصب قومی و منطقه ای دکتر آذرفرد بهترین گزینه است .
حمید امین
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژاد شایسته ترین فرد و بدور از جناح و دسته .
کاردان و باتجربه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اذرفر خوب گزینه ای است
حمید
Romania
شهرام عسکری دارای مدیریت بهتری است
ایزدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا آذرفرد گزینه بهتری نسبت به بقیه هست
امیدع لیشتر
Iran, Islamic Republic of
فقط علی علیرضا نژاد
دارايي
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس علیرضانژاد
مهندس
Iran, Islamic Republic of
بابا حق با آذرفرد ولی باشتی ها پشتشون به تاجگردون گرمه همین
محنایی
Iran, Islamic Republic of
آذرفرد از همه خوشتیپ تره
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
مخاطب کامنت من بیشتر مسئولین کبنا نیوز هست، چرا که قطعا اگر سواد آکادمیک از دانشگاهای معتبر داشتند هر متنی را در معرض دید خوانندگان نمیگذاشتند. دوستان گرانقدر واژه استاد به دکترایی که استادیاری و دانشیاری را گذرانده و به درجه استادی رسیده نسبث داده میشود جناب آقای دکتر آذرفرد کجای این پله قرار داره؟دوم، جناب کبنای عزیز خیلی از داستان عقبی، لطفا به روز باشید، باور کنید زشته، زمانی که شما سنگ آقای آذرفر رو به سینه میزدید و برای ایشان به مشابه انتخابات شورای روستا انتخابات برگزار میکردید مسئولین در تهران صحبت و پیگیری برای آقای علیرضانژاد میکردن، الان که شما اومدی و بازهم جامانده از اخبار دارید آقای علیرضانژاد رو تخریب میکنید بازهم صحبت تهران بروی گزینه دیگریست، لطفا بروز باشید.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
روزمه آذرفرد از همه قویتره ولی مشکلش اینه باشتی نیست
صالحی
Iran, Islamic Republic of
کسی میدونه زارع . هست به ما بگه؟
سجاد
South Africa
متن نظر شما نظرمن ودوستان علیرضانژاد میتونه گزینه خوبی باشه...هم تجربه داره هم مردمی وخوش برخورده با ارباب ورجوع،،درکل علیرضانژاد جز بهترینها میتونه باشه
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژاد
آبسپاه
Iran, Islamic Republic of
ما مردم آبسپاه و دشت رز از آقای آذرفر حمایت میکنیم چون ایشان بودجه مناطق دیگر رو آورد و باغات مارو قطره ای کرد.
سینایی
Iran, Islamic Republic of
وقتی مسئولان برای انتخاب یک مدیر با پا پس می کشند و با دل پیش/آیا آذرفر قربانی سیاسی بازی آقایان می شود
ترنم دنا****
Iran, Islamic Republic of
آذر فر یا علیرضا نژاد / انتخاب سیاسیون و مردم یا انتخاب سیاسیون

انتتخاب مردم = دکتر آذرفرد انتخاب تاجگردون = علیرضا نژاد
انتخاب زارع و هاشمی :ذکتر آذرفرذ انتخاب استاندار: هر چی تاجگردون بگه
وزارت خانه = موقع بودجه هست یه امتیازی از تاجگردون میگیره و علیرضا نژاد انتخاب میشه و ذر همین حین نماینده .
آرو دات کام
Iran, Islamic Republic of
آقای آذر فر که در نوشته کبنا تایید شده خانواده شهید است
مشخصا.د ارشد و دکترا گرفته و باغداران سیسخت ازشون ناراضی اند
پس خیلی پز دکتراشو ندین!!
اقای علیرضانژاد قطعا تجربه علمی و عملی مدیریت کل را داراست...
شهرام عسکری هم فوق العادست
بهنام
United States
علیرضانژاد
بهنام
United States
تعهد وتحصیلات فقط علیرضانژاد
موسیوی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس علیرضا نژاد... پاک دست. مردمی. با تجربه . که طی سیزده سال سابقه نشان داده .... و لیاقت مدیر کلی را دارد و شایسته است که وزیر محترم او را معرفی نماید
دنای سرفراز
Netherlands
. اناخاب...کسی که اذرفرد گزینه دون
سید
Iran, Islamic Republic of
انتخاب انجام گرفته خیالتون راحت علیرضا نژاد توسط تاجگردون معرفی شده به وزیر
حسن
Iran, Islamic Republic of
بابا آذرفرد خوشکلتره و مدیرکل باید خوشتیپ و با جذبه بشه
غلامحسن نبیپور
Iran, Islamic Republic of
اقای علیرضانژادعالی..عالی...عالی...عالی
رضا
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۵۴ ارو دات کام:
آدرفرد کلیه مدارک تحصیلیش دولتی و آزمون سراسری هست و جزرتبه های بدتر دانشگاه بوده و دو تا کتاب داره و چندین مقاله ISI داره ولی علیرضا نژاد مدیر گروه علمی کاربردی کشاورزی گچساران هست که ده تا دانشجو نداره نمیدونی مدبری که علم و سواد نداشته باشه نمیتونه زیاد تو جلسات تهران و کمیته برنامه ریزی حرفی برا گفتن داشته باشد
اکبری
Iran, Islamic Republic of
یه سوال تست و هوش:
هر کی گفت وقتی مدیرکل جهاد کشاورزی را انتخاب میکنن نماینده بویراحمد کجاس جوابش را تو کامنتا بده تا جایزه اش را بهش بدم؟؟؟؟
گچساران.......دیل
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژاد بهترین گزینه
Iran, Islamic Republic of
..د؟ جمع کن بابا
رضا
Iran, Islamic Republic of
غلیرضا نژاد همش یکسال مدیریت شهرستان را داره و آنقد اعتراض به عملکردش سد که عوضش کردند حالا با آذرفرد که ده ساله مدیر هست مقایسه میشه بابا جمع کنن ما را مسخره کردید
۱۲۳
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون ده بسته یه بردی بنه سر حدش
مسلم
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۵۵ شما بی خود حرف نزن مردم این چیزا را میفهمن تو نمیخواد لفظ قلم بگی
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس عسکری
منصف
Iran, Islamic Republic of
فقط عسکری
منصف
Iran, Islamic Republic of
فقط عسکری
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
. حد رئیس مرگزی پاتاوه هم نیست
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مطمعنم تصمیم گرفته شده است و نظر سنچی ما بی تاثیر است
جوابیه
Iran, Islamic Republic of
جواب کامنت ۷۱ :
.
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
تقریبا بیشتر پستهای مدیریتی مرکز استان در اختیار زارع هست.هدف از این مطالب و متن ها فقط تخریب تاج گردون هست.تاجگردون یک نماینده در سطح ملی هست.بهتره بجای تخریب و لج و لجبازی کمک کنید تا اعتبارات استانی بیشتر بشه.
باگ
Iran, Islamic Republic of
خداییش تاجگردون مدیرکلی به این مهمیو از دست نمیده. اگه مثلا مدیر کل پست بود زیاد براش مهم نبود . ولی جهاد کشاورزی خیلی مهمه
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
مهنس علیرضانژادبهترین گزینه،مردمی ،خوش اخلاق خوش برخوردپاکدست. قابل اعتمادودنبال هیچ جناحی یاطایفه ای نیست لیاقت مدیرکلی رادارد انشاالله،،،،،،l,,,,,,,,,,موسی ک
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژاد
موعظه حسنه
Iran, Islamic Republic of
خدارافردای قیامت شاهدمیگیرم جزحقیقت ننویسم .ازنظرپاکدست بودن حاظدم قسم بخورم که علیرضانژاداگر۱۰۰سال درسیستمی مسئول باشدبه عمدیک ریال حیف ومیل نکندواجازه ندهدهیچکس خارج ازضابطه جذب واستخدام شود.شخصیتی متدین وسالم که حاظرنیست به خاطرپست ازتفکرش دست بکشدوحتی مصلحتی هم حاظرنبوده به خاطرپست دروغ بگوید.ولی قسم میخورم درمحیط کارجزحقوق مردم به هیچ چیزفکرکند .همین میدانم انسان میتوانددرگذرزمان ازنظرفکری تغییرکند ولی این تغئیراگربه خاطرپست باشد،نهایت بی ارزشی مدیررامیرساند کسی که به خاطرپست ازاصول فکریش گذرکنه مدیرنالایقی است .یقبنااگریک اصولگرادردولت اصلاحات ویایک اصلاح طلب دردولت اصولگرابخواهدمدیرشود ولودرخفا بایدبچرخدباباد .واین درشآن مدیرنیست .کسیکه به خاطرپست ازاصولش بگذردخطرناک است وبه راحتی دست به هرکاری میزند.یک اصولگرای واقعی هرگزحاظرنیست دراین دولت مدیرشودوتنهابه وظیفه قانونی وشرعی خودودرحیطه تخصص خودازهیچ خدمتی دریغ نخواهد کردوبرعکس نیزصادق است.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم این کامنت رابزاری بانه ولی کارت خیلی خنده داره .یعنی این بعنوان نظرسنجی جزباعث تنش وتوهین به بعصی میشه .هنوزتوجامعه ما روده که نظرینجی اصولی باشه الان کمترین اشتراک دریک خونه پنج تاشش خط ایرانسل وهمراه وغیره است.اصلا حقیقتا نمیتونم نامی یاگزینه برای این کارمسخره پیدانکردم .نظرسنجی حقیقتا خنده داره.
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
خودتان خسته نکنید مهندس علیرضانزاد قطعا مدیر کل جهاد کشاورزی استان میباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هنوزبه رسالت خوداگاه نیستید.حرمت رسانه هاراامثال شماشکسته وحتی اداب اولیه ووظیفه ابتدایی خودرانمیدانید.حقیقتا شرم اورید.ب
برنو بلند
Iran, Islamic Republic of
من مدتی با این دکتر آذر فرد همکار بودم. ایشان از صبح اول وقت به دفتر نمی آمد مستقیم میرفت سر مزرعه و عصرها میرفت سرباغ ها.ناهارش را هم سر چشمه ها وکنار کانالها میخورده است. کلا در حال تلاش و آبادانی است. از خصوصیات خوب ایشان این است با هر نماینده ای کار میکند اصلا چپ وراست برایش مهم نیست. خدا کند ایشان بشود رئیس جهاد کشاورزی تا مردم بعد سالها متوجه بشوند مدیریت یعنی چه
درخشنده پور
Iran, Islamic Republic of
وقتی دکتر آذرفرد بهترین گزینه هست پس چرا خودش انتخاب نشه،وجدانو نمیشه زیر پا گذاشت،اینها کارنامه هستن
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
اگر من در سازمان هستم حق هیچ کدام نیست چون کسانی دیگر هستند داخل سازمان که توانمند تر از اینها هستند مگر هر چه مدرک دارد کار بلد هستند بعضی داخل سازمان هستند مدرک دارند ولی کسی را ندارند اگر مسولین استان و کشور سیاسی کار نکند بیاید رای گیری کنند می بینند چه کسانی هستند
gvvv
Iran, Islamic Republic of
این نوشته های آذر فر کار یک نفره
negar
Iran, Islamic Republic of
کو تو سی اذرفر. کوتاه بیو اذرفر. مال. تو خیال ایکنی هر که یه کت و شلواری پوشی ایتره مدیرکل وابو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ع ر
Iran, Islamic Republic of
مدیرکلی هم مسخره بازی شده هرکه یه سازی ایزنه
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفرد لایق پست ریاست جهاد کشاورزی هستش ولاغیر.
ع ر
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل غیره بومیه
بویراحمد
چرا از گزینه های اصلی که حتی جواب استعلام آنها را هم گرفته اند نام نمی برید و فقط کسانی را پول می دهند می نویسید. بنظر من یک غیر بومی باشد بهتر است .
رها
Iran, Islamic Republic of
ازبس تکراری نوشتی آذر فر همه کامنت ها نشون میدن محبوبیت نداره دیگه بس کن کامنتی که همش منفیه به درد رقیبش میخوره
جهاد
Iran, Islamic Republic of
تمام سوابق عسکری به دوره ریاست گوهرگانی و بال و پر دادن به باوی ها بر میگرده کاملاًآسانسوری مسیر چند ساله را یک شبه طی نمودند ایشان کارشناس خدمات دشتروم بودند یک مرتبه به مدت ۲ماه مدیر وسپس معاون شدند حالا اگر ما هم کسی را داشته باشیم از کمک کارشناس کمتر از ۴ماه به کارشناس -کارشناس مسئول-معاون مدیریت -مدیر وسپس به ریاست می رسیم .
چچچچ
Iran, Islamic Republic of
جواب اکبری آقای زارع.
باشت
استاندار محترم
با سلام

بر اساس سوابق و تجربیات و عملکرد و همچنین از لحاظ علمی و عملی و با توجه به نظریات عموم مردم و اکثر نظریات بهترین گزینه دکتر آذر فر می باشد.
بیدار
Iran, Islamic Republic of
واقعا . دشت مورم خالیه بیداد می کنه شوک. خدایی هر سه نفر فقط می تو نن مسئول واحد یک شهرستان باشن وبس.......؟؟؟؟
mm
Iran, Islamic Republic of
فقط علیرضانژاد
تغییر
Iran, Islamic Republic of
شایسته ترین مهندس عسکری
دنا
شایسته ترین دکتر اذز فر است دلایل:
۱٫دارای تحصیلات مرتبط با جهاد کشاورزی
۲٫ دارای تجربه کاری بالا در حوزه کاری خود
۳٫ جوان بودن با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید
۴٫ دارای پایگاه اجتماعی بالا
دلسوز دنا
Iran, Islamic Republic of
مردم استان ما ساده هستند؟چون مدیر کپنا دوست ایشان هستش و من به عنوان ارباب رجوع ها موقع رفتم دیدم اذرفر خودش داره برا خودش کامنت میده. مدیر کپنا اگه راست میگه کامنت های دیگه رو نیز اعمال کنه. باید از نزدیک باشی و ببینی اذرفر . دنا راه انداخته.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
من اگه ریس جهاد بودم چهارتا ..
Iran, Islamic Republic of
.ه چه حقی با ماشین دولت میری اصفهان و تهران و اهواز؟ چرا ماشین های . بنزین ندارند سوختگیری کرده و کار مردم رو انجام بدن ولی شما با این پول داری مثل تاکسی تلفنی . رو جابه جا میکنی؟چرا ۵ بار ماشین دولتی زیر پات رو اهواز و اصفهان تصادف کردی و با پول بنزین بقیه ماشین ها تعمیر کردی؟ چرا کد همه جدول های شهرستان دنا حذف شده ولی جدول بادمگان هنوز کد داره؟
واقع بین
انصافا مهندس علیرضا نپاد انسانی بسیار مومن شایسته مردم دار توانمند وبا تجربه ومدیریت بالا
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
اقای اذرفرد در دنا چه عملکردی داشته است؟
ایسون با مدیریت .ی باعث شدن طبیعت بکر و باغهای کشاورزی و توریست پذیر سی سخت بعنوان مرکز شهرستان دنا تبدیل به ویلا سازی نورچشمی ها بشه. اجرای یک خط لوله اب قطره ای بصورت مهندسی و با اینده نگری چند ساله را نداشتند. ایشون در دهه فجر پارسال قول دادن یک لوله ۶ اینچ را که کشش آب مورد نیاز بذای باغات مرکز شهرستان را نداشت تبدیل به ۸ اینچ کنند ولی نتوانستند یا نخواستند این مشکل را حل کنند چقدر مراجعه شد و چقدر داد زده شد ولی ایشون پنبه در .ش کردند تا میوه و درختان ما خشک شد. ایشون با برداشتهای غیر کارشناسی از رودخانه ها و بعنوان توسعه کشاورزی روستاهای ایل و طایفه خودش باعث بروز یک فاجعه زیست محیطی شده اند که نتایج انرا در سالعای اینده خواهیم دید. ایشون یک سوم وقت اداری خود را در اداره تشریف ندارند یا میرن یاسوج و در مراکز به اصطلاح دانشگاهی اما فاقد درجه علمی تدریس میکنند یا ساعت ۹ میان اداره و ۱۲ میرن یاسوج
حمایتهای زیاد در سایتها از ایشون هم یم اقدام قومی و قبیله ای است که از جانب برخی.ا انجام میشه . گاهی شایعه میکنن فرماندار گاهی مدیر کشاورزی استان هرمزگان گاهی معاون استاندار
خلاصه اینکه.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژادمدیروکاردان
دیل
Iran, Islamic Republic of
انتخاب مهندس علی رضا نژاد ثابت خواهد کرد که دکتر تاجگردون به قومیتها کمتر توجه داشته و اصل شایسته مداری را بیشتر مد نظر قرار دارند.زنده باد دکتر تاجگردون
كثیری
Iran, Islamic Republic of
آخ به سازمانی که.. ریاستش هستش؟
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
آذر فرد هدایت رو.ی؟حالا شده نوبت تاجگردون؟؟؟؟؟
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
آذر فر توی شهرستان دنا .که الان می خوای بشی ریس سازمان؟
لطیفی
Iran, Islamic Republic of
این پست رو فقط زارع بخوانه؟ . با دکتر هدایت خواه آمد دنا بعد با شما جایگاه خودش رو حفظ کرد و توی انتخابات اخیر با کل فامیلش به روشنفکر رای دادند می گی .ه؟الان که بحث ریاست سازمان آمده دوباره شده طرفدار شما؟آقای نماینده چرا با فکر تصمیم گیری نمی کنید؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
علی علیرضا نژاد
محمدینژاد
Iran, Islamic Republic of
علیرضا نژاد بهتره تابقیه
منتقد
Iran, Islamic Republic of
وای وای اگر..رئیس بشه چه شود، همه چی با خنده تموم میشه
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا و سلام ، همانگونه که مستحضرید یکی از اساسی ترین رکن رسیدن به یک جامعه آرمانی در همه شاخصها بحث نیروی انسانی است ، اما باید نیروی انسانی توانمند ،روشنفکر متعد ، دلسوز ، شجاع ، مدبر و به ویژه مورد مقبولیت مردمی باشد که اینجانب به عنوان یه دلسوز و پیشنهاد دهنده خدمت استاندار محترم و نمایندگان عزیز آقای دکتر آذرفرد را که شاخصهای بهتر وبیشتری نسبت به بقیه همکارانشون دارند را به عنوان مدیر سازمان فارغ از دامن زدن به هر گونه مسایل سیاسی وقومی پیشنهاد میدهم . از محضر نمایندگان واستاندار استان استدعا داریم هدفتان خدمت ورضایت مردم ونیل رسیدن به اهداف برنامه ششم توسعه باشد و در شرایط کنونی کشور و خشکسالی پی در پی فردی جوان و آینده نگر را انتخاب که بتواند در بخش کشاورزی که اصل اقتصاد ورشد پویایی هر جامعه ای است را مورد توجه قرارداده و این مهم وابسته به طعام و نیاز هر جامعه ای می باشد . گرچه به نظر ساده می رسد ولی جامعه گرسنه تحمل نخواهد داشت و...
با احترام کریم منوچهری
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی ک زارعی نماینده هست آذر فر بی آذر فر
چون ایشون روبرو با آذر فر .
Iran, Islamic Republic of
سلام فقط مهندس علیرضانژادشایسته انتخاب هستندجناب مهندس علیرضانژادحق رای باشماست
روزبه
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس صداقت کیش هم مدیر خوبی است می تواند از عهده این مسئولیت بر آید
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده آقای علیرضا نژاد بهترین گزینه میباشد چون در زمان مدیریتش در جهاد کشاورزی بهترین عملکرد و رزومه را داشتند
ناظر
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذاران محترم سعی کنید در ارائه نظر تخریب صورت نگیرد بلکه از توانایی انان نظر داده شود صلاح مملکت خسروان داند انتخاب وانتصاب با خودشان است اضهار نظر ما تاثیر گذار نیست
ناظر
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذاران محترم سعی کنید در ارائه نظر تخریب صورت نگیرد بلکه از توانایی انان نظر داده شود صلاح مملکت خسروان داند انتخاب وانتصاب با خودشان است اضهار نظر ما تاثیر گذار نیست ....
یاسوج.
Romania
درود بر جناب مهندس علیرضا نژاد واقعا مرد بزرگ و تخسصی هست در حوزه کشاورزی
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
من گچسارانی هستم و شناخت کافی از تاجگردون و گوهرگانی دارم گزینه واقعی کس دیگری است این گزینه ها را که من می شناسم محال است که انتخاب شوند چون چیزی ندارند که در عوض بدهند ، در یه کلام معامله گر نیستند .فقط برای راضی کردن عده ای مطرح شده اند در نهایت گزینه ای را که قبلا با او به موافق رسیده اند معرفی خواهد شد .
زنده باد مخالف من
مهندس علیرضا نژاد انسانی توانمند و واقعا پاک دامن و بهترین گزینه برای انتخاب ایشان میباشد...با انتخاب ایشان انشالله تمام مشکلات در زمینه کشاورزی حل میشود....
ندای حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۱باباحیدرمنطقی ترین وبهترین نظرراداده تاجگردون درحالیکه علیرصانژادرادردیلحمایت میکردمدیردیگری رادراستین داشته وصرفامیخوادبه مردم دیلبگه من خواستم نشد.یقیناگزینه تاجگردون غیرازعلیرضانژاده البته هلیرضانژادهم جوان مومنی است ونیازبه این پستهاندار.درهرصورت مدیرکل راصددرصدتاجگردون انتخاب میکنه شایدمشخص هم شده.
پورمجیدی
Iran, Islamic Republic of
اامید‌ارم نظرات مردمی درانتخاب مدیرکلی جهدکشا‌رزی استان لحاظ شودای کاش اادارات تخصصی مانند جهادکشاورزی رابادیدسیاسی وحزبی وطایفه ای به آن نگاه نکنیم الحق دکترآذرفردمدیری توانمندبرای این مجموعه واین استان توسعه نیافته میباشد
من
Iran, Islamic Republic of
غیراز کتابش در دانشگاه . آباد تدریس بشه
عضو هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
محمدی تبار مدیرکل می شود. همه مراحل کاریش راانجام داده
مظفري
Spain
مهندس علیرضانژاد
مظفري
Spain
فقط مهندس علیرضانژاد
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
فقط علیرضا نژاد
مسلم
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۹۶ هر کسی نمیتونه کت شلوار بپوشه مشخصه داخل همین سایتها مرد هست زورت نیاد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1