تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۳۰۷۳۱۲

آقای استاندار وعده‌تان عملی نشد / پارتی‌بازی و بکارگیری فله‌ای نیروها ظلم بزرگ است

۱۸
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی خطاب به استاندار وعده بی مدیریت ها و بکارگیری های غیرقانونی استان همچنان عملی نشد.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به دلایل قرآن برای اثبات معاد اشاره و گفت: یادآوری آفرینش نخستین انسان و زنده شدگان مردگان و حیات مجدد آنان که به داستان حضرت عزیز پیامبر(ص) در آیه ۲۵۹سوره بقره و داستان حضرت ابراهیم(ع) و زنده شد پرندگان در آیه سوره بقره به اثبات معاد اشاره دارند.
صلواتی به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اشاره و به تبیین بیانات پرداخت و خواستار تاکید مسوولان به مشکلات مردم و پیروی کردن مردم و مسوولان از بیانات رهبر معظم انقلاب پس از آشوب‌های هفته‌های اخیر شد.
وی به فرار شاه از کشور در ۲۶ دی ماه اشاره و عنوان کرد: روز ۲۶ دی ماه و فرار شاه خائن یکی از روزهای به یادماندنی و تاریخی و فراموش ناشدنی مردم ایران همین روز است و حضرت امام این اتفاق را اولین مرحله پیروزی ملت دانست و روز ۲۶ دی ماه پایان دوره ظلم و دیکتاتوری در ایران اسلامی بود و رمز و شرط بقاء جمهوری اسلامی انگیزه انقلابی و روحیه انقلابی برای حفظ جمهوری اسلامی یک ضرورت است.
امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: راه پیشرفت جمهوری اسلامی تکیه بر روحیه انقلابی و احیای آن است و انقلابی‌گری یعنی اینکه مسوولان کشور هدفشان راضی کردن قدرتهای مستکبر نباشد و هدفشان راضی کردن مردم و به کار گرفتن نیروهای داخلی است.
وی به موضوع فیلتر فضای مجازی هم اشاره و خاطرنشان کرد: بعضی‌ها آدرس غلط به مردم ندهند مشکل مردم فیلتر یا رفع فیلتر نیست مشکل مردم بیکاری گرانی مشکلات معیشتی است.
صلواتی به استخدام‌های غیر قانونی در استان اشاره و یادآور شد: بلایی که امروز باعث ناامیدی جوانان استان شده پارتی بازی و بکارگیری های فامیلی، قومی، طایفه، خطی و سیاسی است و این یک ظلم بزرگ است و استاندار محترم در ابتدای ورودشان به استان قول دادند که برخورد کنند و از آن جلوگیری می کنند انتظار افکار عمومی و خواسته به حق مردم این است که تا به امروز چه برخوردی شده؟ چرا این وعده عملی نشده؟ چطور در بعضی جاها استخدام های فامیلی که کمتر از یکی دوسال استخدام شرکتی شدند تبدیل وضعیت می‌کنید.
وی گفت: اما نیروهای ۸ الی ۱۰ سال قبلی را یا اخراج می کنید یا به همان حال سابق نگه می‌دارید و مدیریت با نگاه سیاسی و خطی در این استان باعث عقب ماندگی می‌شود و یک جنایت در حق مردم است که انتظار است انسان‌هایی شایسته، لایق، متعهد، مختخصص، دلسوز، ولایی و انقلابی در راس امور باشند.
امام جمعه قلعه رئیسی به مدیریت‌های ضعیف در بیشتر مناطق استان اشاره و اضافه کرد: ای کاش یک روزی در این مملکت و در این استان مدیرانی که عملکرد قابل دفاع و در خور شان نظام جمهوری اسلامی ندارند، باعث تضعیف مردم، در حق نظام و انقلاب جفا کردند و آثار زیانباری که در حوزه کاری به جای می گذارند محاکمه می‌شدند و در همین دنیا به سزای خیانتشان می رسیدند.
صلواتی با بیان اینکه مسوولیت در نظام اسلامی امانت است تصریح کرد: در عوض زحمات و تلاش و مجادتهای انبیاء، اولیاء و خون شهیدان حق این است مدیری که حق این امانت را رعایت نمی‌کند و خیانت می‌کند، ظلم می‌کند، گرفتاری برای مردم ایجاد می‌کند که حتی بعضا مورد حمایت جناح‌ها سیاسی قرار می‌گیرد و حتی زمینه ارتقاء کاری او را فراهم می‌کنند حق این است این مدیر در پایان مسوولیت مورد محاکمه قرار بگیرد و به سزای آثار سوء مدیریتش برسد.
----------------------
خبر از حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

رزمنده
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتی .ولی برعکس شده .رییس . نیرو گرفت و هزاران حرف و حدیث و حالا رفته ..گه سازمان . طرفش ادم فقیر بود .
دهیاران
Iran, Islamic Republic of
واقعا ممنون از حاج آقای صلواتی،شایددیدگاه سیاسی جنابعالی را قبول نداشته باشیم اما واقعا آدم دلسوزی هستی،ای کاش بقیه هم مثل جنابعالی دلشام برای مردم فقیر وبدبخت می سوخت!
دهیاران
Iran, Islamic Republic of
تا مدی کل ها عوض نشوند هیچ فایده ای ندارد
دهیاران
Iran, Islamic Republic of
تا مدیر کل ها عوض نشوند هیچ فایده ای ندارد
کهگیلویه بزرگ
Romania
با سلام عین بی عدالتی ونارضایتی در..صورت گرفته وهنوز که هنوزه دارند حکم مدیر عاملش را با توجه به نزدیکی با اقای زارعی نماینده بویر احمد تمدید میکنند و وای به روزی که دادمردم بخاطرتبعیض های مدیر عامل بلند بشه
...
Romania
.ی شما خودتون به طور غیر مستقیم دارید.د میکنید، اگر استاندار محترم از نیروهای رئیسی استفاده میکرد الان عرض میکردید بهترین استاندار رو داریم، خودتون دارید سیاسی برخورد میکنید، لطفا رزومه تحصیلی و علمی خودتون رو انتشار دهید تا ببینیم حداقل از لحاظ علمی در چه سطحی هستید که همیشه خطبه های شما در جهت تخریب دولت و نیروهای کارآمد میباشد
لفث
Romania
. همه میدانند تا قبل از جایگاه. طرفدار سرسخت .د بعد از انتصاب حضرتعالی در ا.د ما مردم قلعه ریس از این تغیر نگران نشدیم ولی شما را به تنهایی خداوند سوگند بخاطر اسم ورسم علیه مدیران و استاندار صحبت نکنید چون تا جایی که اطلاع دارم از روز اول تا حالا علیه مدیران صحبت کردی ومتاسفانه هیچ کاری عملی نشد .ونکته جالبی که برایم تعجب اور است فرمودید مدیرانی که نیروهای فله ای جذب کردند شما بفرمایید کدام اداره بود هرچند مطمینم.ی شنیدید وبدون از مستند خطاب به مدیران کل از تریبون مقدس نمازجمعه انتقاد کردید
مرادی
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه محترم در ۸ سال مدیریت ارژنگ خواب تشریف داشتید که یه بار اعتراض نکردید و یا واقعا حرفهای شیخ پناهی را اینجا بیان می کنید . خدایا همه ما را به راه راست هدایت کن
لفث
Iran, Islamic Republic of
صلواتی ترا بخدا بزار استاندار مشکلات چاروسا را برطرف کند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
همه استخدامای فله ای دهدهشتی هستن باز از چی گله می کنید
ممو
Iran, Islamic Republic of
اقای صلواتی تو را خدا بازم شروع کردی
عزیزم کار فرهنگیتو ادامه بده چکار به سیاست دارید قرار نیست به هرچیزی گیر بدین هر کسی کارشو خوب بلده
سید
Iran, Islamic Republic of
نمونه اش استخدام . به سفارش تاجگردون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
. حالت خوب ؟دخالت نکن.
خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
توازگجاامدی
بیکار بیکار
Iran, Islamic Republic of
جهاد .جهاد جهاد .کشاورزی کشاورزی .کشاورزی .خدایا اخرش منتظر گرفتن حق هستیم
بدون پارتی
Iran, Islamic Republic of
ای مردم خوب و خون گرم استان آقای .. آقا و خانم راباپارتی بازی و استفاده از موقعیت شغلی خودش دربانک .. استخدام کرده فامیل نزدیک خودش هستن....نه فرزند شهید ..
اشنا
Iran, Islamic Republic of
در کدوم اداره هست فقط توی کوچه وبازار . همین جور است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بنازمت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1