تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۳۰۷۲۸۲

کنایه سنگین به رئیس یک دانشگاه در یاسوج؛ افراد با سابقه ۱۰ ساله را اخراج می‌کنند و به صورت خانوادگی استخدام می‌کنند

۱۸
۰
کبنا ؛امام جمعه کبگیان درباره وضعیت بکارگیری‌های فامیلی در استان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شما که در راس مدیریت هستید تقاضا داریم سریعا موارد نتیجه‌گیری را به مردم استان اعلام کنید.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: رعایت حدود الهی در حلال و حرام زندگانی انسان را دچار برکت می‌کند و دچار خروج و گشایش در سختی‌ها شده و در جایی که خودش تصور نمی‌کند خداوند کریم به اورزق و برکت می‌دهد.
وی با اشاره به نگاه اقتصادی در دین اسلام گفت: ازدیاد رزق و پیشرفت اقتصادی در سایه توکل به خدا و ثمره تقوا داشتن است.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار سالانه ۱۹ دی ماه با مردم ولائی قم افزود: نکته مشترک و درست این تحلیل تفکیک بین مطالبات صادقانه مردم با آشوبگران بود.
وحدانی‌فر خطاب به نمازگزاران حاضر درباره مسائل اخیر گفت: گاهی در یک جامعه مطالبه عمومی یا تعدادی از افراد یک جامعه نسبت به احقاق حقوقشان شکل می‌گیرد که این حق قانونی است و از ریاست محترم جمهوری و قوای دیگر خواستار جوابدهی به ملت شریف هستیم.
وی در ادامه بیان کرد: تخریب اموال عمومی و آتش زدن پرچم یک کشور بی‌احترامی به هویت یک ملت است که عده‌ای با خط گرفتن از عناصر ضد انقلاب، با حمایت مادی آل سعود و نقوش یهودیت در بحبوحه اعتراضات جبهه اغتشاشات ضد انقلاب راه‌اندازی کرده بودند که به حول قوه الهی تلاش نیروی قدرتمند انتظامی و سپاه مستحکم اسلام و سربازان گمنام امام زمان عج در سایه بیداری بصیرانه سیل خروشان ملت باز هم نطفه فتنه در دم خفه شد و تیر استکبار به سنگ خورد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به فرا رسیدن روزهای سرنگونی طاغوت و فرار شاه خائن از مملکت گفت: شاه خائن موقعی که عرصه را برخود تنگ دید با گماردن نوکر بی‌اختیارش به تثبیت سلسله طاغوت پهلوی دلخوش کرده بودبا فراربه خارج کشور دارائی‌های زیادی با خود به تارج برد اما سیل خروشان ملت هیمنه پهلوی را با سقوط بختیار در۲۲ بهمن بنام انقلاب اسلامی ایران در ابدیت ماندگار کرد.
خطیب جمعه کبگیان درباره سرگذشت برجام و تصمیم ترامپ درباره تحریم‌ها گفت: منتظر تصمیم ترامپ ماندن و دلخوش به ترحم آمریکا بودن در این میدان یک نگرش کاملا غلط است زیرا باور اعتماد به آمریکا و آشتی با آن ثمره‌اش همین خیانت‌های اخیر در رشد تحریم و نقض برجام است و از اتحادیه اروپا خواهان مقابله با آمریکا هستیم زیرا مردم ما در این راه هزینه فراوان دادند و اگر چنین نشود ترامپ را باید قاتل بلامنازع برجام دانست.
این خطیب جمعه درباره وضعیت استخدام‌های فامیلی در استان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جناب آقای استاندار بعد از تودیع معارفه خود قول مقابله با تبعیض‌ها در راندمان استخدامات اداری و مبارزه با بی عدالتی را دادند و الان بفرمائید که تکلیف استخدام‌های فامیلی و طایفه ای در استان به کجا رسید؟.
حجت الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: چرا افراد با سابقه ۱۰ سال کار باید اخراج گردند و افراد بصورت خانوادگی و فامیلی جایگزین یا در فلان جا استخدام گردند مگر مردم در خانه کم جوان تحصیل کرده و بیکار دارند.
وحدانی‌فر در پایان گفت: از شما که در راس مدیریت هستید تقاضا داریم سریعا موارد نتیجه‌گیری را به مردم استان اعلام کنید.
 
به گزارش کبنا، یکی از دانشگاه‌های مرکز استان افراد با سابقه ۱۰ و ۱۵ ساله را اخراج کرد و بیش از ۵۰ نفر را از طایفه و ایل خود به کار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حاج چرادردوره اصولگریان درهمین دانشگاه فقط دوستان شمابکارگرفته میشدنداعتراض نمیکردی؟
مرادی
Iran, Islamic Republic of
امان از این همه تهمت خدایا پناه میبریم به تو
علی
India
درود خداوند بر امام جمعه انقلابی بخش کبگیان دکتر وحدانی فر
بیان صریح وانقلابی ودفاع از حقوق مظلومان
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
India
درود بر شما که حرف دل کارگران وکارمندان بیکار را زده اید
این همان رویه امام ره است که دفاع از مظلوم را واجب می دانست
...
Canada
یه جوری میگی طایفه که انگار کسی نمیدونه ایل و تبار اقای .ه رو میگی ...که..ج میکنه .
امیری
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب خدمت استاد فرهیخته جناب دکتر وجدانی فر امام جمعه محترم بخش کبگیان شهر چیتاب . جا دارد از بیانات ارزنده جنابعالی که الحق والانصاف مز حق چیزی را ب زبان نیاوردین تقدیر و تشکر داشته باشم . اگر چه همه مدیران در رأس این موارد را از نزدیک مشاهده میکنند لا کن قدرت و جرأت بیان آن را ندارند ک جنابعالی به جرأت و جدیت هر چه تمام تر نسبت به چنین مواردی واکنش نشان داده و میدهید . درود خداوند بر شما بزرگ مرد ولایی و خدایی . سایه ات مستدام
سید حسین رازیان
Romania
واقعا اگر چند نفر مثل دکتر وحدانی باشند و اینگونه تذکر ها رو بگن دیگه استخدام های موروثی وجود نخواهد داشت
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
من اینگونه استخدام ها رو نخبه کشی میدونم ولی همون افرادی که شما مدعیشون هستین چه دوره ای و به خاطر همسو بودن با رییس اسبق دانشگاه و نماینده اسبق استخدام شدن چون بچه =بودن و تحصیلکرده های بدخت بیکار باید همیشه بچرخن
لر بویراحمد۰۱۵۰
United Kingdom
شجاعت دربلاغت کلام ازنسل عدالت علوی ونطق خمینی آرامش خاطرهیمنه بی عدالتی دراستان ومتعاقباجامعه را میلرزاند،باشد که نظیر چنین وعاظ تحصیل کرده نترس و ولائی در راس امور گمارده شودتا پایه های بی عدالتی در یکروئی نطقشان درابلاغ به ملت لرزان ویران شود وملت خواستار مسئولیت دادن به چنین افرادی هستند٫.
نجات
Iran, Islamic Republic of
واقعاگل گفتی.بعضی ازکارکنان این دانشگاه خون کارمندان طرف طرف مقابلش راریخته توشیشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مه کسی زورش واقای =داخل دانشگاه =ایرسه
رضا
کاش کمی هم در مورد زمان دوران ناصر رضایی در لوم پزشکی میگفت یا از سهام عدالت
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر امام جمعه انقلابی بخش کبگیان دکتر وحدانی فر
بیان صریح وانقلابی ودفاع از حقوق مظلومان
کارمند
Iran, Islamic Republic of
در جواب یاسوج
رئیس سابق اگر کسی رو هم استخدام میکرد از طوایف مختلف استخدام میکردنه یک طایفه خاص
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر امام جمعه فرهیخته و ولایت مدار بخش کبگیان اگر در راس امور چنین اشخاصی باشند حق هیچ مظلومی پایمال نخواهد شد و این چنین استخدامی های موروثی ازبین خواهد رفت.
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
متاسفاته کاری. کردن ک ازلحاظ سطح .ت داشته.. حالا بحث استخدام ک جداس... به عمل کاربرآید به سخنرانی نیس...
بدون پارتی
Iran, Islamic Republic of
آقای .. یک نفرآقارادرشرکت. وابسته به بانک .. وی نفر خانم رادربانک .. وبدون حق و حقوق استخدام کرده...درهمین چندماه آخر خدمتشون
وحید
دلبری با دلبری دل از کفم دزدید و رفت.....هرچه کزدم ناله از دل،سنگدل نشنید و رفت.
حاجی عزیز گیرم حرف شما دزست ولی اون زمانی که یه مشت بی سواد اومدن سر کار که حتی بلد نبودن با دانشجو حرف عامیانشونو بزنند و باعث تمسخر یه استان شدن شما دقیقا کجا بودی ؟ الحمدالله تمام اون حضرات هم رسمی شدن اینجا کجا بودی دقیقا؟ پس حاجی نگید درد مردم دارید که باورش سخته
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1