تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۳۰۷۲۰۶

کارگاه آموزشی روابط کار و بیمه‌بیکاری در یاسوج / نیک‌مرام: حمایت از نیروی‌کار رسالت اداره‌‌کل کار است / یاوری: ۲۲۶ هزار نفر بیمه بیکاری می‌گیرند

۵
۰
کبنا ؛مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲۲۶ هزار نفر در کشور بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

به گزارش کبنا، کریم یاوری صبح امروز در کارگاه آموزشی روابط کار، بیمه بیکاری و بازرسی کار که در سالن شهید فیاض بخش اداره کل بهزیستی استان با حضور پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: ۲۲۶ هزار نفر در کشور بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، که ۵۲ هزار نفر از این تعداد در تهران بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

یاوری با تاکید بر حمایت از کارفرمایان، افزود: با برطرف کردن مشکل کارفرمایان و رونق فعالیت کارگاه‌ها جریان تولید و اشتغال تداوم خواهد یافت، و از این طریق بستر توسعه اقتصادی فراهم می‌شود.

وی به کسری درآمد ۷۵۰ هزار میلیارد ریالی صندوق بیمه بیکاری در سال ۹۲ اشاره کرد، و گفت: در سال‌های ۹۴، ۹۳ و ۹۵ میزان حدود ۵۵۰ هزار میلیارد تومان از این کسری با تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان دولت تدبیر وامید در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جبران شده است.

وی اظهار کرد: باید در فرایند اجرای امور و رسیدگی‌ها به امور مجموعه‌های کارگر، کارفرما و کارگاه باهم دیده شود، و با قانون مداری و برنامه‌ریزی درست جریان اشتغال، تولید وصیانت از نیروی کار را مدیریت کرد.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه به ازای هر ۶ بیمه‌شده یک مستمری‌بگیر وجود دارد، تصریح کرد: در فرایند رسیدگی به درخواست‌های بیمه بیکاری ضمن حمایت از کارگر و کارفرما با اعمال صحیح قانون از تحمیل هزینه‌ها به منابع صندوق در این بخش باید جلوگیری کرد.

یاوری بیان کرد: در کشور ۱۳ میلیون بیمه‌شده اصلی، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیمه اجباری وجود دارد، و جمعیت زیرپوشش تأمین اجتماعی ۴۲ میلیون نفر است.

وی جمعیت مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتقاء سطح دانش مدیران و کارشناسان از قوانین و مقررات مرتبط با حوزه کار، تأمین اجتماعی به‌ویژه در بخش بیمه بیکاری از اهداف کارگاه یک‌روزه رابط کار، بیمه بیکاری و بازرسی کار در یاسوج اعلام کرد.

پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهره‌مندی نیروی کار از حمایت‌های اجتماعی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: کارگران و نیروی‌کار از اقشار زحمت‌کش، که آنها پایه رونق اقتصادی و تولیدی هستند، بنابر این حمایت از نیروی کار بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

وی گفت: متأسفانه گاهاً مشاهده می‌کنیم که حق و حقوق نیروی کار از سوی کارفرمایان نادیده گرفته می‌شود، که حمایت از این قشر از رسالت‌های این اداره‌کل است.


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا جان ببین عکس کارمند دیگه ای از قلم نیفتاده باشه.از راننده تا سرایدار و.کل (پست جدیدی که تو اداره ایجاد شده)رو زدی تو سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کشواددوست
Iran, Islamic Republic of
چرا آشفته شدی و به عکس ها گیر دادی ناشناس شناخته شده
یار۷۳
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکتر فرهیخته اداره کار
تزریق روحیه نشاط طراوت و شادابی بخشی کوچک از رهاورد انتصاب شایسته است
اداره كار گچساران
Iran, Islamic Republic of
ما پرسنل اداره کار گچساران از عملکرد خانم دکتر نیکمرام در این چند روز خیلی راضی هستم و مطمئنا دوباره قدرت و عزت به اداره کار باز می گردد و شاهد شکوفایی و رونق بازار کار خواهیم بود
كشواد دوست سابق
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکمرام هرچه سریعتر تغییرات را شروع کن چون عده ای دوست ندارند اداره کار شکوفا گردد
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1