تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۰۷۱۸۹

سفر «فیلی» به بهمئی / راهکار معاون استاندار برای خروج مردم «لیکک» از سردگردانی چندین ساله

۰
کبنا ؛ 
نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جمعی از مدیران کل استانی و مسئولین محلی با هدف بررسی مشکلات این شهرستان در فرمانداری بهمئی برگزار شد.
در آغاز جلسه، سرپرست فرمانداری بهمئی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و امکانات زیربنایی این شهرستان، گفت: شهرستان بهمئی به رغم دریافت خدمات گسترده در نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشکلات عدیده ای در زیرساخت‌هایی نظیر برق، آب، جاده، بیمارستان و مخابرات مواجه می‌باشد.
حکمت اله سنایی افزود: در موضوع برق، این شهرستان با وضعیت بحرانی روبرو است زیرا میزان برق موجود جوابگوی افزایش تصاعدی و تغییرالگوی مصرف در فصل گرم سال نیست و با چنین شرایطی مانند گذشته با خاموشی‌های مکرر مواجه خواهیم شد.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: شهرستان بهمئی علی رغم کمتر برخورداری از برخی امکانات زیربنایی و عمرانی، دارای پتانسیل‌ها و منابع سرشاری از جمله منابع عظیم نفت و گاز و همچنین منابع طبیعی و معدنی است که با مدیریت صحیح و تلاش مضاعف ضعف‌ها و کمبودها مرتفع خواهد شد.
عزیر فیلی در بازدید میدانی از برخی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانمی این شهرستان با اشاره به پروژه‌های عمرانی فعال در این شهرستان، افزود: مشکل برق شهرستان را با برگزاری جلسات مشترک مدیران برق استان و استان خوزستان پیگیری خواهیم نمود تا موانع اجرا و احداث ایستگاه برق ۱۳۲ کیلو ولتی برطرف گردد.
وی اظهار داشت: براساس برنامه زمانبندی و قول مدیرکل راه و شهرسازی استان، مشروط به تخصیص و جذب اعتبارات لازم، پروژه فاز دوم جاده لیکک - بهبهان تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
معاون امور عمرانی استانداری افزود: از پرژه های مهم این شهرستان مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی شهر لیکک می‌باشد که در گذشته به بهره برداری رسید و این مخزن باید طی جلسه مشترک شرکت آب منطقه ای و آبفای شهری حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری به اداره آب و فاضلاب شهر لیکک تحویل گردد تا نسبت به رفع نواقص تصمیم گیری شود.
فیلی تصریح کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک تا مهرماه سال آینده آماده تحویل می‌شود و مدیران شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی باید مدام پیگیری نمایند تا خللی در اجرای پروژه بوجود نیاید.
از جمله مشکلات مردم این شهرستان و شهر لیکک موضوع اراضی شهری و مشکل مالکیت و صدور سند زمین‌ها و منازل مسکونی مردم است که معاون امور عمرانی استاندار دراین جلسه به ادارات دخیل در این موضوع دستور داد تا در اسرع وقت کمیته و کارگروه مشترکی از نمایندگان ادارات و سازمان‌های مربوطه در شهرستان تشکیل گردد تا در این زمینه تعیین تکلیف و مردم را از سرگردانی خارج نمایند.
در ادامه این نشست موضوعات مختلفی از جمله: پروژه آبرسانی از سد کوثر، تکمیل و بهره برداری از سد ایلی آباد، بندهای تغذیه مصنوعی آب سندان، جاده لیکک به جایزان، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی معابر شهری لیکک و مشکلات مربوط به مدرسه و مسجد مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1