تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۳۰۷۰۱۰

دهیاران بی‌خیال / وقتی چشم بر روی تخلف پسرخاله‌ها و دامادها بسته می‌شود / دهیارانی که به قانون اشراف ندارند

۴
۰
کبنا ؛معاون عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: برخی غیرقانونی در محدوده روستا ساخت و ساز می‌کنند که دهیاران نسبت به آنها بی‌خیال هستند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز نشست دهیاران شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرکل امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کرامت‌الله فرج‌زاده معاون عمرانی فرماندار، عبدالحمید پناهی معاون سیاسی فرماندار و جمع دیگری از مسوولان در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
در این نشست کرامت‌الله فرج‌زاده معاونت عمرانی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه بر اساس ارزیابی که ما داریم، برخی دهیاران فوق‌العاده و قانون‌پذیر و خوب، تعداد زیادی در حد متوسط و جمعی هم ضعیف هستند، اظهار کرد: به دلیل آنچه که وظیفه ما است، با هم تعارف نداریم، و باید صادقانه با هم حرف بزنیم، بیشترین ضعف دهیاران این است که به قانون اشراف ندارند، بیکار هستند و کار خاصی انجام نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه برخی از دهیاران به خودشان زحمت نمی‌دهند که قانون دهیاران را مطالعه کنند، افزود: چرا در واگذاری پروژه‌ها اینقدر اشتباه می‌کنید و اینقدر اجازه می‌دهید که شوراها در کارهایتان دخالت کنند. و فرایند کار را بلد نیستید.
معاون عمرانی فرماندار بویراحمد عملکرد مالی خیلی از دهیاران را نگران کننده عنوان کرد و افزود: کار مالی ضوابط و شرایط خاص خودش را دارد، مثلاً ما می‌بینم که اعتبار یک روستا را در روستای دیگر که فاقد دهیاری هستند، هزینه می‌کنند.
فرج‌زاده در ادامه به ساخت و سازها ‌بی ضابطه در روستاها اشاره کرد و گفت: در محدوده روستاها عده‌ای به ساخت و سازهای بدون ضابطه و غیرقانونی دست می‌زنند اما دهیاران به دلیل اینکه پسرخاله، داماد و یا پسر عمو هستند، بی‌خیال می‌شوند و بعداً هم خدماتی مانند؛ آب، برق و گاز می‌خواهند.
وی افزود: در منطقه سروک مجموعه گسترده‌ای تغییر کاربری صورت گرفته است و هیچ وقت دهیار این منطقه آن را به ما گزارش نداد.
معاون عمرانی فرماندار بویراحمد در ادامه با بیان اینکه پیکره روستا نباید خارج از چارچوب‌‌ها رشد کند، افزود: روستاها باید درست رشد کنند و باید از ساخت و سازها بدون ضابطه و غیرقانونی در روستاها و خارج از محدوده روستا جلوگیری شود.
فرج‌زاده به توزیع اعتبارات نیز گریزی زد و گفت: سعی کنید، اعتبارات را به گونه‌ای هزینه کنید که گره‌ای از مشکلات روستاها باز کند.
وی گفت: اعتبارات خوبی را برای برخی از روستاها به دلیل کارکردهایشان در سال‌های گذشته تخصیص دادیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شجاعی
Iran, Islamic Republic of
دکترفرج زاده ازنیروهای بااخلاص ومتعهدوازسرمایه های استان می باشد.نیرویی مردمی وقانونمندودرخدمت محرومین هست.خسته نباشی مرددوست داشتنی وباصلابت
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
بابا شهردار دیشموک نرسیده اقدام به کم کردن خیابان ها کرد
رضوی
Iran, Islamic Republic of
جناب قانون در انتخاب دهیاران رعایت نمیشود دهیارانی هستند که بدون یک ریال خدمت به مردم و کار عمرانی در بویراحمد و دنا با عنایت ویژه بخشدار و فرماندار دارد حقوق تمام وقت میگیرد
/
Iran, Islamic Republic of
جناب کناری عزیز تحصیل کرده وتوانمند هستید قانون را با جدیت اجرا کنید دهیاران ناتوان را عزل کنید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1