تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۰۶۹۵۹

بیش از ۵۰ درصد کارکنان ثبت‌احوال از خانواده ایثارگران هستند

۵
۰
کبنا ؛مدیرکل ثبت‌احوال استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۶۰ درصد از جذب نیروها در ثبت‌احوال استان از فرزندان و خانواده ایثارگر و شهدا است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید محمدعلی تقوی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی ایثارگران ثبت‌احوال استان کهگیلویه وبویراحمد که با حضور مشاور ریاست سازمان و مسئول هماهنگی امور ایثارگران ثبت‌احوال کشور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران و مسئول کنگره شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: انسان از بدو ورود در کره زمین سعی بر همبستگی و تعامل داشته، تا وظایف اجتماعی را در طول زندگی خود سروسامان دهد، و ذات یکتاپرستی در وجود انسان‌ها بوده است.
تقوی بابیان اینکه با ظهور جهان اسلام حرکت مردم به سمت اسلام‌خواهی بود، اظهار داشت: کشور ایران از همان ابتدای حرکت انقلاب‌گری شاهد اسلام‌خواهی مردمش بود، که طوفان جنگ از سوی استکبار جهانی در ایران رخ داد، و مأموریت یافته بودند که در این کشور جنایت‌های را رقم بزنند.، اما با هوشیاری بنیانگذاری جمهوری اسلامی و فداکاری مردم و جوانان توطئه دشمنان ناکام ماند.
وی با اشاره به اینکه با ورود اسلام‌خواهی در ایران فرهنگ حماسه و ایثار در دفاع مقدس شکل گرفت، افزود: وقتی مردم ایران در دفاع مقدس هشت ساله در مقابل تهاجم‌ها با با دستان خالی در مقابل توپ و تفنگ ایستادگی می‌کنند، به این دلیل بود که جوهر پیروزی کشور ایران را تفکرات معنوی تشکیل داده بود.
تقوی بابیان اینکه امروز باید از آن ارزش‌ها به خوبی حفاظت کنیم و آن‌ها را پاس بداریم، اظهار داشت: هدف و آرمان‌های شهدا مقدس است، و باید به بهترین وجه ممکن از آن ارزش‌ها حفاظت و به نسل‎‌های آینده انتقال دهیم.
مدیرکل ثبت‌احوال استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت خانواده شهدا و ایثارگر در ثبت‌احوال استان، بیان کرد: چهار همایش تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر برگزار شد، و بیشترین فعالیت‌ها مربوط به اداره کل ثبت‌احوال استان در حوزه رسیدگی به این خانواده‌ها بوده است.
وی بابیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگر بیشترین پست‌های مدیریتی ثبت‌احوال استان را دارند، افزود: بیش از ۵۰ درصد کارکنان ثبت‌احوال استان خانواده معظم شهدا و ایثارگر هستند، که ۱۲ نفر از آنان در اداره کل مشغول هستند و سه تا از معاونت‌های این اداره نیز از جامعه ایثارگری می‌باشند.
تقوی با اشاره به اقدامات ثبت‌احوال استان در خصوص گرامیداشت روز جانباز، هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر، اظهار کرد: اولویت پست‌های مدیریتی به جانبازان و ایثارگران است، و همچنین کسر ساعت کاری جانبازان و ایثارگران ازجمله اقدامات این سازمان است.
وی بابیان اینکه جانبازان از تسهیلات بیمه تکمیلی بهره‌مند هستند، افزود: ۶۰ درصد از جذب نیرو در ثبت‌احوال استان از فرزندان و خانواده ایثارگر و شهدا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سفلی
United States
اولویت باید تخصص باشد و تعهد/ شهدا برای این رفتند

در عین حال طبق قانون سهمیه استخدامی ایثارگران مشخص است و بسیار کمتر از ۵۰درصد است
ابهاماتی پیش می اید
این که ۵۰درصد پرسنل یک نهاد تخصصی از ایثارگران شده شبهه ایجاد می کند که ایا قانون استخدامی درست اجرا نشده است

ایا این عزیزان همه تخصص مرتبط با فعالیت ثبت احوال دارند و از طریق سهمیه استخدامی یا سهمیه ازاد ازمون وارد شده اند؟
به هرحال انتظار است سهمیه قانونی افراد غیر ایثارگر رعایت شود
منتظر رفع شبهه هستیم
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای.این روزها مداوم درسایت ها ظاهر میشود حتی در هم اندیشی ۵نفره که فکر میکنم جهت بدست اوردن دل جناب دکتر احمدی استاندار محترم میباشد .که فکر میکنم این فیلمها زیاد کاربردی نداره
واستاندار محترم کاملا ازکارنامه و
جناح ایشان اطلاع دارند وبایستی کنار گذاشته شوند ونیروی جوان واصلاح طلب جایگزین ایشان شود
من
Iran, Islamic Republic of
خدا ب..
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
همین که بیش از ۵۰درصد نیروها از خانواده ایثارگران است . حقوق دیگران است سهم آنها بر اساس قانون کمتر از این است جناب مدیر کل باید اظهار .ی با این کارت. خود شهدا از این کار شما راضی نبودند
س.
Iran, Islamic Republic of
بقیه مردم س.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1