تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۳۰۶۸۹۴

کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره «فیلم فجر»/ اکران ۲۳ اثر جشنواره فیلم فجر در استان

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه فجر امسال در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، رضا دهبانی پور عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با جلسه مشترکی که در سازمان سینمایی در تهران برگزار شد جشنواره فیلم فجر با رویکرد جشن انقلاب به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در بهمن ماه ۹۶ برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، با بیان اینکه این جشنواره با محوریت فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود:۲۳ عنوان فیلم بهترین و جذاب ترین آثار جشنواره فیلم فجر در استان اکران می شود.
دبیر جشنواره فیلم فجر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با حضور ۵ چهره سرشناس سینمایی کشور ۱۲ بهمن ماه در یاسوج برگزار می شود.
دهبانی‌پور زمان برگزاری جشنواره و اکران فیلم های جشنواره فیلم فجرا را از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اعلام کرد و گفت: فیلم های جشنواره در دو سالن سینمای استان اکران می شوند.
این مسئول فرهنگی با اشاره به نحوه خرید بلیط های جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: خرید بلیط بصورت گیشه و اینترنتی انجام می شود که جزئیات آن بزودی اطلاع رسانی می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه دهه فجر ۹۶ برنامه متنوع و متعدد فرهنگی و هنری توسط این اداره کل در سراسر استان اجرا می شود گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان از دیگر برنامه های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هه فجر امسال است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان از جمله سپاه فتح و شهرداری یاسوج ما را در اجرای این برنامه های یاری می کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
در کدوم سالن سینمای استان؟ سالن گچساران در درست تعمیر هست تا جایی که اطلاع داریم خود شما هم از نبود سالن سینما در یاسوج گله داشتید الان این سالنها یهو از کجا پیدا شدن؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1