تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۰۶۸۹۲

مسوولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند / مردم معترض هستند / بعداز سال‌ها ۲۰ هزار تومان به حساب مردم ریختند / زشت است/ صدای مردم را باید شنید

۷
۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

اغتشاش‌گران مزدور مثلث استبکار جهانی بودند
امام جمعه دهدشت گفت: اغتشاش‌گران افرادی ضد اسلام و مزدور مثلث استکبار جهانی بودند.
نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته دهدشت با حضور پرشور مردم به امامت حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در مصلای امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.
امام جمعه دهدشت در خطبه اول ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، اظهار داشت: شاخصه‌های انسان مومن در روزه‌داری، نماز و زکات معلوم می‌شود.
وی بیان کرد: کسی که نماز را ترک کند مومن نیست.
حجت‌الاسلام حسینی در ادامه از دروغ‌گویی و خیانت به عنوان نشانه‌های آدم منافق یاد و تصریح کرد: امروز مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانتی است که شهدا به دست ما سپردند، اگر نتوانیم از این امانت درست استفاده کنیم، خیانت کرده‌ایم.
وی تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۸ را یادآور شد و افزود: خون‌های زیادی برای به ثمر نشستن این انقلاب ریخته شد و امروز وظیفه ما حفاظت و حراست از خون شهداست.
خطیب جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: همه ما یک ابدیتی در پیش داریم و آسایش ما در ابدیت مرهون زندگی دنیوی ماست که ببینیم در خط ولایت بودیم یا دشمنان انقلاب را حمایت می‌کردیم.
حجت‌الاسلام حسینی واریز سود سهام عدالت بعد از چندین سال را یادآور شد و با بیان اینکه مردم معترض هستند، گفت: مردم حق دارند که معترض باشند، بعد از سال‌ها ۲۰ هزار تومان واریز شده، این زشت است و حتی اگر این مبلغ به یک بچه کوچک بدهی قبول نمی‌کند، مسئولان تدبیر جدیدی در این خصوص بیندیشند.
وی سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اغتشاشات اخیر و تشکر ایشان نسبت به حضور مردم مقابل فتنه‌گران را یادآور شد و اظهار داشت: این جریان، جریان ایرانی و ضدایرانی بود و اغتشاش‌گران کسانی بودند که متعهد به ایران اسلامی نبودند.
امام جمعه دهدشت ادامه داد: اگر افرادی که به خیابان‌ها آمدند ایرانی و دل در گرو انقلاب و نظام داشتند هرگز پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش نمی‌کشیدند.
 
مسئولین باید قدر این ملت را بدانند و مشکلات این مردم را حل کنند
امام جمعه موقت گچساران گفت: مسئولین باید قدر این ملت را بدانندو مشکلات این مردم را حل کنند.
حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی و عبادی شهرستان گچساران با توصیه به تقوای الهی به مومنین و نمازگزاران اظهار کرد: اگر انسان بخواهد از فتنه ای عبور کند نیاز به یک وسیله دارد که وسیله نجات از فتنه ،همان تقواست.
وی با اشاره به نازل نشدن باران گفت: در قوم بنی اسرائیل ۷۰ بار نماز باران خواندن اما باران نیامد.
امام جمعه موقت گچسارن با بیان اینکه حضرت موسی به خداوند گفت چرا بازان نازل نمی‌شود، عنوان کرد: خداوند به او گفت علت او وجود انسان گناهکار است که در میان قوم تو وجود دارد.
وی با اشاره به انسان می‌تواند با اعمال خود سبب نازل شدن نعمات و بلایا شود، بیان کرد: تقوای الهی می‌تواند به ما کمک کند و ما باید همواره تقوای الهی را پیشه کنیم.
صفایی ادامه داد: امیر پرهیزکاران علی(ع) می‌فرماید،بدانید که هرکس تقوا را پیشه کند و مطیع خدا باشد خدای عالم راه بیرون شدن از فتنه‌ها را قرار می‌دهد.
امام جمعه موقت گچساران افزود: هر کس از خدا بترسد و تقوای الهی پیشه کند چراغی در تاریکی‌ها برای او قرار می‌دهد.
وی اذعان کرد: هر کس که دوست دارد نزد خدا و پیغمبر او عزیز باشد تقوا را فراموش نکند چرا که راه نجات از جهنم و رسیدن به بهشت تقوای الهی است.
صفایی با اشاره به سالروز در گذشت مدرس اخلاق گفت: این استاد برجسته درسال۸۶ داردنیا را وداع گفتند،این استاد برجسته اخلاق، کتاب های ارزشمندی دارد که همه مردم می توانند از مطالب ارزشمند این کتاب ها بهره ببرند.
امام جمعه موقت گچساران ابراز کرد: مرحوم مجتهد تهرانی کتاب‌های بزرگی دارد که می‌تواند در جامعه مفید باشد.
وی با اشاره به سالروز درگذشت سید جعفر شهیدی در این روز بیان کرد: ایشان کتاب خوبی در خصوص نهج البلاغه از خود به یادگار گذاشتند.
صفایی درادامه با اشاره به سالروز فرار محمدرضا پهلوی در ۲۶دی ماه ۵۷گفت:شاه پهلوی بعد از سال ها خیانت و ظلم و ستم درحق این ملت سرانجام پا به فرار گذاشت و به دامان اربابان خود پا گذاشت،ظلم از ناحیه هرکس که باشد عاقبت ندارد .
وی افزود:رژیم منحوس پهلوی چه جوانان برومندی را از ملت بزرگ ایران گرفت و به شهادت رسانید، اما ملت ایران انقلاب و قیام خود را ادامه دادند و در ۲۲بهمن ۵۷این خون‌ها ، شهادت ها و جانفشانی ها به ثمر نشست و انقلاب به پیروزی رسید.
وی درادامه با اشاره به سالروز شهادت فدائیان اسلام گفت: مرحوم نواب صفوی ،مرحوم خلیل طهماسبی،مرحوم مظفرذوالقدرو مرحوم سید محمد واحدی در سال ۱۳۳۴ به شهادت رسیدند،مرحوم نواب صفوی با فدائیان اسلام خود را فدایی اسلام معرفی کردند و در مقابل ظلم و ستم رژیم پهلوی ایستادند و حرف حق را به گوش همه ملت رسانیدند.
صفایی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشورافزود:بعد از مسائلی که در کشور پیش آمد و خسارت هایی که عده ای زدند، عده ای آمدندو شروع به تخریب اموال عمومی کردند و شعارهای دادند و این گروه اندک و قلیل از این فضا سوءاستفاده کردند.
وی افزود:تجمعات و اعتراضاتی که در واقع از ناحیه مردم به حق بود،اعتراضات علیه گرانی و فساد اقتصادی و عده ای از مردم به خاطر اینکه زندگی و فشار اقتصادی برآن ها فشار آورده بود به میدان آمدند، اما این گروه اغتشاشگر و آشوبگر سوء استفاده کردند.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:البته مردم بصیربودندو فهمیدن این افراد در مملکت به دنبال آشوب هستندمردم صف خود را از صف آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند و فاصله گرفتند.
صفایی تصرح کرد:عده ای چند روزی مشکلاتی را بوجود آوردند، اما ملت بزرگ ایران پا به میدان گذاشت و مثل سال های گذشته آنچنان بزرگی و عظمت به خاطر دفاع از اسلام و قران و ارزشهای اسلامی به خرج داد که رهبری فرمودند: نه یک بار بلکه هزاران بار از این ملت بصیر تشکر می کنم.
صفایی اظهارکرد:ملت بصیرت و رشادت خود را به خوبی نشان داد،کاری کرد که همگان و دشمنان هم انگشت حیرت به دهان گرفتند و مردم همچنان با همه مشکلات پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.
وی افزود:مقام معظم رهبری در تشریح این حوادث فرمودند:دشمنان یک مثلث را تشکیل دادند و یک ضلع این مثلث آمریکایی ها واسرائیلی ها بودند که طراح این آشوب ها بودند و راس دوم این مثلث از دولت های خر پول خلیج فارس است و ضلع سوم مثلث پادوها بودند که مربوط به سازمان آدم کش منافقان بودند.
خطیب نمازجمعه گچساران اظهارکرد:دشمن بیکار ننشسته است و تا این انقلاب و اسلام است دشمنان بیدارند و نقشه می ریزند و اجرا می کنند،ملت بزرگ ایران بیدار است و امام (ره)به ما آموختند که در این دنیا هرچه فتنه است زیرسرآمریکاست و ما آمریکا را دشمن شماره یک خود می داندیم و این دشمن را می شناسیم شعار مرگ برآمریکا را ادامه خواهیم داد.
صفایی افزود:رهبری مطالب ارزشمند دیگری دردیدار با مردم قم فرمودند: که اولا نباید صدای مردمی که به اعتراض به گرانی بلند شد ،فراموش شود این ملتی که همه چیز خود را پای این انقلاب داد شایسته تمجید است و باید مشکلات مردم را حل کنند مسئولینی که همین مردم آنها را برکرسی نشاندند.
امام جمعه موقت گچساران گفت:لذا آن پیرجماران حضرت امام (ره) فرمودند: اگر به من خدمتگذار بگویند بهتر از این است که رهبر بگویند، وقتی بنیانگذار انقلاب خودشان را خدمت گذار معرفی می کنند ،مسئولان باید حساب کار خود را بکنند.
وی گفت:مسئولین باید قدر این ملت را بدانندو باید مشکلات این مردم را شنید و حل کنند، گرانی خیلی فشار به اقشار مردم و مخصوصا قشر ضعیف این جامعه آورده است و چرا باید هرروز مردم بشنوند که بناست بنزین گران شود.
صفایی تصریح کرد:مسئولین دست بردارید! چرا مردم این همه مشکلات دارندو باید بشنود یارانه بیش از ۳۰میلیون جمعیت باید قطع شود،نگویید ۳۰میلیون جمعیت، بگویید یارانه اقشار مرفه،آن کسی که زندگی خود را با این یارانه می چرخاند نباید بشنود که قطع یارانه در پیش است.
امام جمعه موقت گچساران افزود:به خداوند فردای قیامت آنهایی که می توانندگره ای از مشکلات مردم باز کنند و نمی کنند فردای قیامت در دادگاه خداوند محکومند، همانطور که رهبری فرمودند: باید این صداها را شنید و مشکلات را برطرف کرد. آنروزی که مردم انقلاب کردند چه وعده های داده شدواین انقلاب انقلاب محرومین است باید به داد این قشر محروم رسید.
وی ادامه داد:دشمنان در فضای مجازی خیلی ها سواستفاده کردندویکی از دلایل ناآرامی ها همین فضای مجازی بود که از بیرون کشور کانال های مختلف و شبکه های مختلف مدیرت می کردند که هرچند هم فیلتر شد اما از طروق مختلف ادامه دارد.
صفایی افزود:انقلاب اسلامی درس آزادی را سید الشهدا(ع) آموخته است و ما نگرانی ازاین فضای مجازی نداریم اما دشمنان در همین فضای مجازی توطئه می کنند. دشمنان ی خواستند فکر جوانان ما را تغییر بدهند درباره اسلام و انقلاب، اما فکر و افکار این ملت شد (( محسن حججی‌ها)).
امام جمعه موقت گچساران افزود:ملت ما و جوانان ما بیدار هستند و اسلام را شناخته اند اما باید مراقب باشیم از این فضای مجازی سوءاستفاده نکنند، مسئولین باید مراقبت کنند و تا این اندازه نباید بی درو پیکر باشد که هرکسی هرچه خواست بگوید و بنویسد.
وی افزود:دولتمردان آمریکایی شایعه کردند که ایران از آمریکا هراس دارد و مقام معظم رهبری فرمودند:” اگر ما از آمریکا هراس داشتیم چرا در دهه ۵۰ شما را از ایران بیرون کردیم و در دهه ۹۰شما را از کل منطقه بیرون راندیم.
ملت ایران با اتحاد و بصیرت دشمنان را مأیوس می‌کنند/مسوولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند
امام جمعه شهر یاسوج گفت: مردم ایران با اتحاد و بصیرت خود دشمنان را مأیوس می‌کنند.
حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره اعتراضات اخیر مردمی و سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم، اظهار کرد: رهبری به مثلث شومی اشاره کردند که پشت صحنه اغتشاشات اخیر هستند.
حجت‌الاسلام حسینی به نقش آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: اما مردم با پیروی از رهبری معظم انقلاب همچون سد محکمی در برابر فتنه‌ها ایستادند.
وی با بیان این که مسؤولان باید نسبت به پی‌گیری مشکلات مردم حساسیت ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: مسؤولان باید مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با بیان این که مردم ایران با اتحاد و بصیرت خود دشمنان را مأیوس می‌کنند خاطرنشان کرد: ملت هم نباید از دشمنان و توطئه‌های آن‌ها غفلت کنند.
حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به رمز موفقیت‌های جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: رمز موفقیت ما در طول نزدیک به چهار دهه اخیر اتحاد و انسجام و اتکال به خداوند بوده است.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به روز ۲۷ دی‌ماه اشاره کرد و گفت: این روز سالروز شهادت شهید والامقام نواب صفوی است.
وی با برشمردن سوابق مبارزاتی آن شهید والامقام اظهار کرد: فدائیان اسلام جان خود را در راه اسلام و مردم و ارزش‌های اسلامی نثار کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین .ن به مردم همین سود اندک سهام عدالت بوده . آروم کردند
رها
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا چطور اگه. میزند .
رها
Iran, Islamic Republic of
پس وای به حال ما که. خدا به فریادمان برسه
هست
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر شما دستتون به دهنتون میرسه مردم فقیر ه.
ساغر
Iran, Islamic Republic of
چه جملات قشنگی .
ساغر
Iran, Islamic Republic of
به به م..
لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
سلام راستی علم الهدا جزء کدام برادران هست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1