تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۳۰۶۸۷۴

ضعف نظارت مراکز معاینه فنی بر خودروها در استان / کهگیلویه و بویراحمد مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز ندارد

۰
کبنا ؛نشست شورای فنی استان به ریاست معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز در این نشست گفت: معاینه فنی خودروها در استان کهگیلویه وبویراحمد ضرورت دارد.
فیلی افزود: معاینه فنی خودروها سبب کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و تصادفات می‌شود، بنا بر این متولیان بر روند فعالیت مراکز معاینه فنی خودروها در استان نظارت خودشان را بیشتر کنند.
حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این نشست نیز گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد جز محدود استان‌هایی است که مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز ندارد.
کاظمی اظهار کرد: در حال حاضر ۴ مرکز معاینه فنی خودرو در استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که بر اساس ارزیابی و بازرسی‌های فنی فعالیت این مراکز دارای ۱۳ ایراد اساسی است.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست نیز گفت: نحوه نظارت و فعالیت مراکز فنی بر خودروها ضعیف است.
خوشوقت با اشاره به تغییر در ساختار و فرایند نظارتی و برداشتن نقش پلیس راهور در نظارت بر این مراکز، اظهار کرد: برخی از خودروها که از مراکز فنی ارزیابی و تأیید می‌شوند، فاقد کارت اصالت هستند که امیدواریم با اعلام قانون جدید این معضل برطرف شود.
به گزارش کبنا، در این نشست مقرر شد که مراکز فنی خودروها نسبت به نصب و تجهیز ویژه تست هیدرو استاتیک خودروهای دوگانه‌سوز اقدام کنند، و همچنین احداث مرکز معاینه فنی خودرو در شهرستان بهمئی به تصویب رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1