تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۳۰۶۸۶۰

مسوولان باید پاسخگوی به حق مردم باشند

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛علیرضا حشمت زاد مدیرعامل موسسه حمایت از ایثارگران کشور با ارسال متنی به این پایگاه خبری در باره اعتراضات اخیر در شهرهای کشور اینگونه نوشت؛

اعتراض حق مسلم افراد و جوابگویی وظیفه مسئولین است و این حقی است که قانون اساسی، شرع و عرف بما داده است.
مردم با وضعیت معیشتی سختی امورات می‌گذرانند و لذا ما باید دمی خود را جای آنها بگذاریم و معترضین ضد انقلاب نیستند بلکه معترض به وضعیت موجود هستند. اگر چه راه معترضین با آنهایی که به اسلام دشنام می‌دهند و مسجد و پرچم را آتش می‌زنند، جدا است. اما آنها از اختلاس، تبعیض، گرانی، و عدم قانونمداری بعضی از دستگاه‌های اجرائی کشور به تنگ آمده‌اند و این مردم سزاوار بهترین‌ها هستند.
نگذاریم دشمنان قسم خورده ایران از آب گل آلود ماهی بگیرند، معترضین نمی‌گذارند به نظام و مملکت اسیبی وارد شود اینان همان مردمی هستند که از جان و مال مایه گذاشتند تا نهال انقلاب را بارور کنند.
گرچه در این میان باید هوشیاری خود را حفظ کنند و نگذارند بدخواهان نظام و نامحرمان انقلاب از بستر بوجود آمده سو ء استفاده کنند.
وظیفه دولتمردان و مسولین مملکتی رسیدگی و حل مشکلات معیشتی مردم است. که متاسفانه مدتی است جوابگوی مطالبات مردم نیستند. وضعیت اشتغال. بیکاری. اقتصاد بیمار گونه و ناپایدار، رانت‌های دستگاه‌های کشوری عدم پاسخگویی دستگاه‌های دولتی مردم را آزرده خاطر نموده است و کم طاقتشان کرده.
این مردم مطیع رهبری هستند و به نظامشان عشق می‌ورزند. و عملکرد بد برخی مسوولین و بعضی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کشور عامل اصلی این اعتراضات می‌باشد.بنابر این بهتر است کمی بخود بیایند و از تمامیت خواهی و تنگ نظری دست بر دارند و خدمتگزار مردم باشند که خیر و عاقبت دنیا و آخرت در آن است.
ضمناً هر گونه تخریب اموال عمومی و اغتشاش را بشدت محکوم می‌کنیم و خواستار رسیدگی عاجل دستگاه‌های اجرایی به تقاضاهای قانونمند و به حق ملت همیشه در صحنه و سلحشورمان هستیم.
در پایان اینجانب و جامعه ایثارگری حمایت قاطع خود را از فرامین مقام معظم رهبری اعلام داشته و هرگونه دخالتی از سوی بیگانگان و استکبار جهانی را محکوم می‌کنیم.
وسلام
علیرضا حشمت زاد
مدیرعامل موسسه حمایت از ایثارگران کشور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای برم م.
منوچهر کریمی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل جالب و‌خواندنی بود ، ممنونم سردار ، اما چه خوب می شد انتظارات تان را از رئیس جمهوری اسلامی جدید هم بیان می کردید و به عنوان یک دوست و‌ دلسوز نظام چند راهکار و‌پیشنهاد هم‌ ارائه می کردید ، در حوزه های مختلف داخلی و خارجی برای ارتقاء خدمت گزاری بهتر و کوتاه شدن دست های نامرئی در اقتصاد ، صادرات ، واردات ، تولیدات و حتی عزل و نصب های کلیدی پیشنهاداتی مطرخ می کردید ، شنیده ها حاکی از آن است که جناب آقای رئیسی در انتخاب وزرا تحت تأثیر جناح های اصولگرا و کم توجه به سابقه خدمات مردمی شان قرار گرفته است .
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1