تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۰۶۷۷۹

دیدار شهردار یاسوج با فرماندار بویراحمد / ساخت‌وسازهای غیرقانونی تبعات جبران ناپذیری دارند / تخلفات زیاد است

۴
۰
کبنا ؛صبح امروز شهردار یاسوج با سرپرست فرمانداری بویراحمد دیدار کرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد گفت: شهر یاسوج متعلق همه مردم استان است و توجه به این شهر توجه به همه مردم است.
شاهرخ کناری بیان کرد: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان روزانه میزبان مهمانان زیادی از شهرستان های استان و استان های همجوار است که نیاز به توجه ویژه کمیته برنامه ریزی و سازمان برنامه و بودجه دارد.
کناری ابراز داشت: دستگاهها و سازمان ها مکمل یکدیگر هستند و باید تعامل و همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه سوگند یاد کرده ایم که در خدمت مردم باشیم، افزود: اگر دستگاهها با یکدیگر تعامل نداشت باشند و فضای تقابلی ایجاد شود، مردم ضرر می کنند.
کناری با برشمردن برخی از مشکلات شهر یاسوج ابراز داشت: در کمیته های حفاری و ترافیک اکثر موضوعات مربوط به شهر یاسوج است که نیاز است به این مسائل توجه ویژه ای داشته باشیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد تصریح کرد: توقع مردم شهر یاسوج بالاست و انتظار دارند همچون شهرهای بزرگ همجوار در کوتاه مدت شاهد تغییر چهره شهر باشند در حالی که منابع محدود عمومی، داخلی و دولتی شهرداری یاسوج با شهرهای بزرگ همجوار قابل مقایسه نیست.
وی با بیان اینکه نباید پراکنده کاری صورت گیرد، تصریح کرد: کار باید نمود داشته باشد و شاهد تغییر وضعیت باشیم.
وی تاکید کرد: برای شهر یاسوج برنامه ویژه داریم و دستگاه های خدمات رسان باید با شهرداری همکاری داشته باشند.
نستهن مقدم در دیدار با سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد، با تبریک این مسئولیت به ایشان، خاطرنشان کرد: ذینفع خدمات شهری مردم هستند و از همین رو شایسته است، دستگاههای خدمات رسان با تعامل و همکاری با شهرداری نسبت به خدمات دهی اقدام کنند.
مقدم ابراز داشت: تخلفات در ساخت و سازهای شهر یاسوج بسیار بالاست و آنچه اکنون از لحاظ شهرسازی، معماری و خدماتی در شهر یاسوج شاهد هستیم، زیبنده شهروندان فهیم این شهر نیست.
وی تصریح کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر یاسوج وضعیت نامطلوبی را برای این شهر ایجاد کرده اند که در هنگام بروز سوانح تبعات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: خدمات دهی به سازه های غیر استاندارد و غیرمجاز علاوه بر اینکه تضییع حقوق سایر شهروندان است، باعث ترویج روح تخلف در جامعه خواهد بود.
نستهن مقدم با اشاره به رشد حاشیه شهر و توزیع نامتوازن خدمات در مناطق مختلف، اظهار داشت: منابع شهرداری یاسوج محدود است و نباید بهای خدمات اضافی بردوش شهروندان باشد و می بایست از منابع جدید استفاده نماییم.
وی همچنین به اهمیت ساماندهی وضعیت وانت بارها و دستفروشان و کاهش ترافیک شهر یاسوج تاکید کرد و ابراز داشت: کار ساماندهی دستفروشان در شهر یاسوج آغاز شده است و نسبت به گذشته شاهد وضعیت بهتری هستیم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب زمان بیشتری نیاز است.
شهردار یاسوج ابراز داشت: نظر به تاکید مقامات قضایی و همچنین توصیه های استاندار محترم موضوع ساماندهی وانت بارها با جدیت در دستور کار شهرداری است و روند جمع آوری آنها اداکه خواهد داشت.
مقدم با بیان اینکه راضی به بیکاری این قشر از جامعه نیستیم، بیان دشت: با ایجاد میادین میوه و تره بار مرکزی و محله ای مشاغل مزاحم به این سمت هدایت می شوند و بخشی از دغدغه های ترافیکی کاهش پیدا می کند.
وی گفت: ترافیک یکی از معضلات فعلی شهر یاسوج است که برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آن شروع کرده ایم.
مقدم با تقدیر از خدمات دکتر نظری و تشکر از توجه ایشان به شهر یاسوج ابراز داشت: یاسوج مرکز و نماد استان است و قطعا ذینفع هر خدمتی در این شهر مردم هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسور
Romania
جناب استاندار به ولاه این.مرکز استان نیست و هیچ..ندارد تا دیر نشده و وضعیت از این بدتر نشده عاقلانه ترین کار اینه که ازش بخواهید استعفا دهد. اگر از و بخواهید عملکرد سه ماه اول را بدهد خدایی چه حرفی برا گفتن دارد. خیلی دلم به حالش میسوزد. اخه چه مجبوری داشتی این مسئولیت را بپدیری
سفلی
Iran, Islamic Republic of
آقای دلسوزدلت برای خودت بسوز
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
راست میگه انصافا ..این کاره نیست این شهردار ..نه تخصص داره ن مدیریت نه توان خاصی
مهربان
Iran, Islamic Republic of
میگم این شهردار فقط خوب دیدار میکنه و اصلا خبری از کار نیست ،. اونایی رو که یاسوج رو به این روز انداختن
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1