تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۰۶۷۷۶

اولین ذیحساب زن کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد (+عکس)

۲۲
۱
کبنا ؛شهین اسدی ذیحساب اداره‌‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با پیشنهاد ابراهیم کشاورز نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد و طی حکمی از طرف سید رحمت اله اکرمی معاون نظارت مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه دار کل کشور، شهین اسدی به سمت ذیحساب اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان منصوب شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در آئین تکریم و معارفه ذیحسابان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: ذیحسابان، سفیران مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دستگاههای اجرایی هستند که از بدنه دولت هستند و با تعهد و تخصص لازم در راستای ایجاد شفافیت در گزارشگیریهای مالی، مدیریت در مصرف بهینه اعتبارات و کنترلهای و نظارتهای مالی داخلی و تسهیل امور مالی مطابق با قانون، به فعالیت و خدمت مشغولند و به عنوان مشاوران مدیران و دستگاههای اجرایی خدمات ارزنده ای را به نظام مالی و اقتصادی استان ارائه می نمایند.
ابراهیم کشاورز افزود: در راستای سیاستهای دولت دوازدهم در خصوص توجه و استفاده توانمندی بانوان در بدنه دولت و تکریم و ارتقاء جایگاه آنان،با ژیشنهاد اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، انتصاب اولین ذیحساب زن دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در کمیته انتصابات وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد موافقت قرار گرفت و شهین اسدی از بانوان  متخصص، متعهد و باتجربه در امور مالی که سابقه کار در رده های مختلف مالی در دستگاههای اجرایی استان را در کارنامه دارد، به عنوان اولین ذیحساب زن در دستگاههای اجرایی استان منصوب شدند که نوید بخش توجه به مطالبات زنان استان در خصوص توجه به نقش و جایگاه ارزنده آنها در رشد و توسعه استان است و قطعا  پیش زمینه حضور بیشتر و موثرتر زنان در مدیریت مالی دستگاههای اجرایی استان خواهد بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست گفت: مدیران و دستگاههای اجرای به مشورت و همکاری ذیحسابان برای انجام امور مالی نیازمند هستند و این تعامل دوسویه گره گشای بسیاری از مشکلات و مسائل مالی در دستگاههای اجرایی خواهد بود.
داریوش دیودیده افزود: ذیحسابان به عنوان مشاوران امین دستگاههای اجرایی نقش بسیار مهمی در کنترل و نظارتهای مالی داخلی و مصرف بهینه اعتبارات طبق قانون دارند و نقش و جایگاه مهم و تاثیر گذار آنها در پیشبرد امور مالی دستگاهها و نیز توسعه اقتصادی استان بر کسی پوشیده نیست و لازم هست شان و جایگاه این نیروهای تلاشگر حفظ گردد و حمایتهای لازم از ذیحسابان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر در دستگاههای اجرایی صورت پذیرد.
در این مراسم شهین اسدی ۳۹ ساله، دانشجوی دکترای علوم اقتصادی با ۱۹ سال سابقه کار به عنوان ذیحساب اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان منصوب و از خدمات عبدی گرامی ذیحساب قبلی این اداره کل تجلیل به عمل آمد. شایان ذکر است عبدی گرامی از ذیحسابات توانمند و باسابقه استان هم اکنون به عنوان ذیحساب اداره کل بهزیستی استان مشغول به فعالیت هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
سقف آرزوها اومده پایین
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب حاج کشاورز که با دید و نظر مثبتی که به جامعه زنان دارد مدیران زیادی سکوی مدیریت دارایی استان را بر عهده داشتند اما اولین مدیری که به خانم اعتماد کرد و پست حساس و تخصصی ذیحسابی رو به خانم اسدی سپردند در ضمن خانم اسدی متعهد و متخصص در کار خود می باشد ای کاش چه در سطح استان و چه در مدیریت کلان امثال کشاورز داشتیم تا جامعه بسمت و سوی تخصص گرایی میرفت ما هم به نوبه خود به سرکار خانم اسدی مسئولیت جدید رو تبریک عرض نموده امیدواریم در چنین مسئولیتی مهم موفق موئد و پیروز باشند
روستایی
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت اداره ای که ذیحسابش زن باشه
چقد باید اذیت بشن
محمدزاده خزانه معین
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای ایشان درتمام مراحل زندگی؛ و تشکر ازجناب کشاورز و جناب آرام؛
رضا
Spain
تبریک خانم اسدی لیاقتش را دارید
Iran, Islamic Republic of
صنعت ومعدن چیه که ذیحساب بخواد؟
جهان بین
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت خانم اسدی وآرزوی توفیق روزافزون..
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این..
ظفری
Iran, Islamic Republic of
اواین ذیحساب نیست قبل از این ذیحساب اداره کل امورعشایر هم یک نفر زن بوده است .ـ
وجدان
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این انتخاب واقعا خانم نیک مرام طلسم را شکست هم تو استان هن تو کشور
نوسازی مدارس
Iran, Islamic Republic of
شایسته است انتصاب سرکاخانم اسدی که خواهری با منش و صاحب بینش بالایی است تبریک گفت ، جدا در ایامی که در نوسازی مدارس خدمتشان بودیم شاهد افق های بلندی در جهت خدمت نمودن به همنوعان از ایشان دیده می شد ، بیش از پیش موفقیت ایشان مورد آرزوست .
مهرشاد اکبری
Iran, Islamic Republic of
تبریک به خانم اسدی واقعا لیاقتش را داره
دوستی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به خانم اسدی عزیز.به امید توفیق روزافزون شما درتمام عرصه های موفقیت ...
نامی
Iran, Islamic Republic of
چه انتخابی لیسانس شیمی شده ذیحساب
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک خدمت بانوی متخصص "متعهد و اسوه اخلاق سرکار خانم اسدی. موفقیت و شادکامی شما را از درگاه ایزد مننان خواستاریم . جای خالی شما در اداره کل نوسازی مدارس استان محسوس خواهد بود .
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
]چطور روی انتصاب بقیه ذیحسابان اینطور مانور داده نمی شود فقط برای بچه های گچساران تا نظر دکتر تاجگردون جذب بشه.دکتر تاجگردون خودش می داند اینها را این مدیر کل فقط برای چند روز بیشتر ماندن در پستش رسانه ای می کنه والا از این انتصابات سالانه اتفاق می افتد
خانم حسینی
Iran, Islamic Republic of
خانم اسدی شایستگی لازم برای پست ذیحسابی رو داشتند ان شاالله که در تمام مراحل زندگی موفق باشند
آقای ویسی مقدم
Iran, Islamic Republic of
با سلام

سرکار خانم شهین اسدی

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان ذیحساب صنعت ، معدن و تجارت تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم.
نادیا لرکی
Iran, Islamic Republic of
انتصاب مسرت بخش شما خواهر ارزشی ، مومن و متعهد در منصب ذیحساب بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش دانش و بینش در کالبد آن ذیحسابی خواهد بود
خانم شهبازی رییس نظارت مالی دارایی
United States
خواهر عزیز سرکار خانم اسدی انتصاب به جا وشایسته جنابعالی به عنوان اولین ذیحساب زن اداره دارایی استان که بیانگر تعهد ،کارآمدی وشایستگیهای شمادر دوران خدمت و نمایانگر مدیریت برجسته و توانمند برادر گرامی جناب آقای حاج کشاورز مدیر کل اداره امور اقتصادی ودارایی استان درصحنه های خدمت صادقانه به نظام ومیهن اسلامی است تبریک عرض نموده ،موفقیت وسربلندی شما رااز درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
شمس الدینی
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم شهین اسدی
بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان ذیحساب صنعت ، معدن و تجارت تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در پناه ایزد منان در پیشبرد اهداف، بیش از پیش موفق و مویدباشید.
پزشک
Iran, Islamic Republic of
این. که لیسانس شیمی داشته یه مدرک فوق اقتصاد برداشته آورده با حمایت جناب .شده.دلم برای . و این مردم میسوزه که چه افرادی تصمیم گیرنده شون شدن کدوم تخصص کدوم لیاقت فقط .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1