تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۳۰۶۷۰۶

پاسره: آب روستای دلی‌رچ مشکل دارد / مردم همکاری نکردند

۱
۰
کبنا ؛مشکل آب روستای دلی رچ شهرستان بویراحمد به زودی رفع می‌شود.
به گزارش کبنا، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان با اشاره به مشکل آب روستای دلی رچ شهرستان بویراحمد گفت: سال ۹۵ حدود ۴۷۱ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برای رفع مشکل آبرسانی روستای دلی رچ اختصاص و پیمانکار طرح نیز انتخاب شد.
فیض اله پاسره افزود: متاسفانه و با وجود شروع این اقدامات، مردم روستا با شرکت آب و فاضلاب روستایی همکاری نکردند و مانع انجام کار شدند که تمامی اسناد آن هم موجود است.
وی ادامه داد: فرایند عملیات اجرایی چاه این روستا هم که در سال پیش آغاز شده بود با مخالفت‌های روستائیان نیمه کاره رها شد.
فیض اله پاسره با اشاره به اینکه برای رفع مشکل آب مردم این روستا دستور اقدام فوری داده شده است گفت: اگر مردم همکاری کنند ما نیز دوباره نامه نگاری‌هایی با سازمان آب منطقه‌ای انجام می‌دهیم و مجدداً پیمانکار را پای کار می‌آوریم که امید است به زودی مشکلاتی که در زمینه آبرسانی برای مردم این روستا وجود دارد رفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلیرچی
Iran, Islamic Republic of
باسلام به اطلاع مسئولین محترم می رساند روستای دلیرچ دارای ۷ هفت پاره ده می باشد که چند پاره ده آن مشکل آب آشامیدنی دارند ولی این روستاها به مرکزیت روستای دلیرچ مرکزی فاقد جاده آسفالت می باشد واز جاده اصلی تا روستا ۱۷ کیلومتر است که قریب به ۱۲ سال پیش قسمتی ازآن زیرساسازی وآماده اسفالت شد که متاسفانه تاالان خبری نیست واین روستا دارای سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز می باشد وازنظر اقتصادی قطب گردوی استان وحتی جنوب کشور است از برادر گرامی جناب آقای کناری فرماندار محترم عاجزانه تقاضامندیم که درخصوص آسفالت این جاده عنایت ویژه ای داشته باشند تا جلوی مهاجرت روستاییان به شهر گرفته شود واگر این جاده اسفالت شود کسانیکه قبلا به شهر مهاجرت کرده اند برگشت خیلی ها به روستا قطعی است منتظر اقدام مسئولین هستیم باکمال تقدیر وتشکر از اطلاع رسانی مسئولین سایت خبری کبنا نیوز
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1