تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۰۶۶۹۷

بهار فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد

۵
۰
کبنا ؛استارت سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن تئاتر فرهنگ شهر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد متفاوت‌تر از هر سال زده شد. این جشنواره در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور هیچ مقام کشوری و تنها با حضور فرزندان، هنرمندان، مسوولان و هنر دوستان این استان شروع به کار کرد.
رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد هنرمندان سینمایی بزرگی دارد، این استان حسین پناهی، جمشید جهان‌زاده بازیگر معروف سینما، رضا و هادی محقق، بهنام‌نوروزی، حسن غفاری، و صدها هنرمند توانمند عرصه تئاتر و سینما دارد که از آنها دعوت کردیم تا در آئین افتتاح جشنواره فیلم فجر با ما همراه شوند.
و این اولین باری بود که سالن آمفی‌تئاتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بدون هیچ مهمان خارجی و تنها با حضور فرزندان و هنرمندان همین استان جشنواره‌ای را به افتتاح وا می‌دارد. کاری که تنها از دست دهبانی بر آمد و او داشته‌ها و ظرفیت‌های هنری استان را غنی‌ و محترم شمرد و نشان داد که هنرمندان همین استان برای او مقدم‌تر است.
موضوعی که علی محمد احمدی هم به او اشاره کرد و گفت: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف هنری از جمله تئاتر و سینما در کشور مطرح هستند. و این استان سرشار از هنر بوده و علاوه بر داشتن هنرمندان مستعد دارای مردم هنر دوست است. نمونه آن «حسین پناهی» بود که از صخره‌های سخت زاگرس بلند و نشان داد که در اوج سختی هم می‌توان هنرمند شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با علم بر اینکه این استان چقدر ظرفیت هنری دارد، تاکید کرد: تمامی عرصه‌های هنر این استان اعم از سینما، تئاتر، شعر و موسیقی مورد حمایت همه جانبه مسئولان اجرایی استان قرار خواهد گرفت.
سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، در کنار نمایشگاه بزرگ کتاب، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و جشنواره قرآن و عترت فرصت ارزنده‌ای برای این استان خواهد بود و می‌تواند کمک بسزایی به اعتلای روز افزون حوزه فرهنگ و هنر استان کند.
همچنین این روزها شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حال برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز هستند که نوید جامعه‌ای بانشاط و شادی را برای جوانان این آب و خاک می‌دهد. و شاید بتوان پایان سال ۹۶ کهگیلویه و بویراحمد را بهار فرهنگ و هنر قلمداد کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
این اقای دهبانی دیگه پیر شده ؛استاندار فکری به حال جوانان کنه
هم استانی
.لطفا کمی عمل گرا باشید , در این مدت کوتاه زیاد حرف از شما شنیدیم ولی هیچکدام عملی نشد .مثال میزنم
۱٫شنیدیم وخواندیم تصمیمات شما را در مورد تعویض در مدیریت . اما متاسفانه فامیل گرایی در این دانشگاه سر به فلک کشیده
۲٫ شنیدیم وخواندیم در رابطه با تغییر و تحول مدیریت در اذاره.اما همچنان مدیریت قدیمی با مشکلات وضعف ها نمایان است
۳٫شندیم وخواندیم در رابطه با تغییر مدیران گذشته فامیلی ونسبی اما همه همان مدیران گذشته دوره اقای خادمی هستند
۴٫شنیدیم وخواندیم در رابطه با تغییر روش نوبت دهی کلنیک های درمانی اما متاسفانه هنوز مردم صبح تا شب به هم چسبیده در حال نوبت گرفتن هستند
۵٫شنیدیم وخواندیم در رابطه با ضعف مدیریت در آموزش وپرورش استان اما متاسفانه ندیدیم تغییری وهمچنان بی نظمی وضعف آموزش در استان بیداد می سازد و...
مهندس بیکار
Romania
این جناب استاندار از استانداران گذشته است . وما جوانان بزرگترین اشتباه عمرمون این بود که به اعتماد کردیم ،شما دقت کنید هیچ مدیر اصلاح طلبی در این شهر واستان وجود ندارد در حالی که روحانی واحمدی با رای ما اصلاح طلبان به کرسی نشتتد ،بشکنه دست ناسازگار روزگار! دیگه حداقل در دوره استانداری حاج حسینی اصول گرا چندین مدیر اصلاح طلب وجود داشت.
هنرپور
Iran, Islamic Republic of
با رفتن کمالوند بهار هنر و رفت و . فرهنگ و هنر استان شروع شد.کاش یک دهم کارهایی که در فلکه و... در اداره ارشاد هم داشت
طرفدار سایت خوب کبنا
مدیر محترم کبنا سلام ....لطفا به چند نکته توجه کن
اولا من از مشتریان قدیمی سایت کبنا هستم ومرتب این سایت خوب را پیگیری میکنم وثانیا من اکثر کامنتها را که می خونم متوجه نمیشم طرف چی خواسته بگه وفکر کنم شما در کامنتها دستبرد می زنید وکلمات مهمی از جملات مردم را حذف می کنید !!چرا؟؟بله در جایی که توهین هست شما اصلا کامنت را به کلی درج نکنید ولی اکثرا میبینم توهینی در کار نیست وشما نامها ومقاهم ها را حذف می کنید که این کار به خود سایت نیز لطمه وارد میکند !پس خداوکیلی این کار را نکند تو این مملکت به ریس جمهور هم روزانه انتقاد میشه , فراوان هم میشه
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1