تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۳۰۶۴۱۹

پل‌های که افتتاح نشده عمرشان سر آمد / جاده‌های روستایی لنده چشم انتظار همت مسئولان (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
سال‌های سال است که مردم روستاهای بخش موگرمون در شهرستان لنده استان کهگیلویه وبویراحمد چشم انتظار تکمیل پل بزرگ خود در مسیر روستای سرتنگ آزادی هستند ولی عمر مفید این سازه به دلیل تأخیر در عملیات اجرایی به طور ۱۰۰ درصد بر اثر گرما و سرما به سرآمد.
شاید هنوز پروژه‌های نیمه تمامی در جای جای این کشور باشند که شاید اگر آنان تکمیل می‌شدند هم در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شد و هم میزان رضایت مندی مردم را به همراه داشت.
متاسفانه عدم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرها و روستاها معضلی جدی در تمام دولت‌ها است که شهرستان لنده نیز از این قائده بی نصیب نبوده و چندن پروژه این شهرستان بیش از دو یا سه دولت را به خود دیده و پروژه همچنان به سرانجام نرسیده است.
احداث پل‌ها و زیرسازی، بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی از معضلات اساسی پروژه‌های نیمه تمام در دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده هستند که با توجه به عدم تخصیص بودجه برای تکمیل این پروژه‌ها عمر مفید آنان نیز به سر آمده و برای تکمیل آنان نیازمند هزینه‌های اساسی و دوباره هستند چرا که مقاومت و عمر مفید سازه و زیرسازی‌های صورت گرفته از بین رفته است.سال‌های سال است که مردم روستاهای بخش موگرمون و مزراع پرورش ماهی چشم انتظار تکمیل پلی هستند که بیش از ۱۰ سال از عملیات ساخت دال (قسمت پایه پل) می‌گذرد که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل این پل می‌توان گفت: عمر مفید این پل بر اثر سرما و گرما به سر آمده است و برای تکمیل آن نیازمند بازسازی دوباره و هدر رفت بیت المال هستیم.
 
به هرحال تکمیل یک پروژه نیمه تمام برای مردم قطعاً مقرون به صرفه تر است تا اینکه پروژه ای به پروژه‌های نیمه تمام اضافه شود و عملاً هیچ کاری برای هر دو پروژه صورت نگیرد.

 
سید اسماعیل میری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1