تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۰۶۴۱۵

تصاویر برخورد مرگبار پژو ۴۰۵ با درخت در یاسوج / انتصاب جدید در بیمه سلامت استان / سرقت سایت تلفن همراه ۸۰ نقطه روستایی استان / ۱۱ سال از تعطیلی پروژه ایثارگران یاسوج می‎‌گذرد / برداشت غیر قانونی شن و ماسه از رودخانه توسط شهرداری

۱
۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد

برخورد مرگبار پژو ۴۰۵ با درخت در یاسوج +عکس
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج از یک کشته و سه مصدوم در پی برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با درخت در یاسوج خبرداد.
آتش پاد سوم «محمد رستمی» افزود: برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با درخت در بلوار امام خمینی(ره) (شصت متری) محدوده چهار راه عالیوند یاسوج ساعت یک و۳۰ دقیقه بامداد امروز دوشنبه، ۲۵ دی ماه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.
وی بیان کرد: توسط تیم امداد و نجات آتش نشانی و برش ستون ها و در یک عملیات نفس گیر، مصدومان آزادسازی و تحویل اورژانس شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج خاطرنشان کرد: یک کشته دارای ۲۴ سال سن بود و سه مصدوم نیز جوان بودند.
رستمی در خصوص علت حادثه تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.
وی اضافه کرد: به رانندگان بخصوص جوانان توصیه می کنم در اواخر شب با سعه صدر، سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی رانندگی کنند تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.
http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/139610/43615.jpg
http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/139610/43614.jpg



 
حضور ٢ گروه نمایشی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از حضور ٢ گروه نمایشی استان به مشترک مهرداد علیپور و علی شفیعی و مسلم نارکی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.
یه نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور با اشاره با حضور ٢ نماینده شایسته استان در بزرگترین رویداد تئاتری کشور گفت: اثر نمایشی"سرنوشت چند غریق به استشهاد دارو درخت" به کارگردانی مهرداد علیپور و علی شفیعی و اثر نمایشی"آواز زنی در گورستان" به کارگردانی مسلم نارکی که هر دو از شهرستان گچساران هستند در ٢ بخش مهم جشنواره تئاتر فجر حضور خواهند داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این ٢ اثر نمایشی در دو بخش به علاوه فجر و بخش مسابقه مرور جشنواره بین المللی تئاتر فجر رقابت خواهند کرد.
دهبانی‌پور با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته تئاتر دارای هنرمندان شاخص و ممتاز ملی است، گفت: آنچه مسلم است و بزرگان تئاتر کشور هم بر آن صحه می‌گذرارند چراغ هنر نمایش به لطف داشتن استعدادهای درخشان تئاتری همواره روشن است و هنرمندان تئاتر استان در سطح ملی و حتی بین‌المللی حرف برای گفتن دارند.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اظهار امیدواری کرد ٢ گروه نمایشی که نمایندگان شایسته استان در این رقابت مهم بین‌المللی هستند بتواند با شایستگی به موفقیت‌های بعدی دست یابند.
 
انتصاب در بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بیمه سلامت استان منصوب شد.
طی حکمی از سوی سیدیداله حسینی، مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد "فرزاد ارجمند" به بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
ارجمند ۵۴ ساله و داری مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم اجتماعی _ جمعیت شناسی است و سابقه سه سال سرپرست بیمه گری و ۶ سال رئیس امور اداری بیمه سلامت استان را در کانامه خود دارد.



برداشت غیر قانونی شن و ماسه از بستر رودخانه توسط شهرداری دیشموک
مسؤولان نسب به برداشت غیرقانونی شن و ماسه از بستر رودخانه‌ در دیشموک اقدام کنند.

 دیشموک دارای جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر در ۸۵ کیلومتری از مرکز شهر دهدشت واقع است.

دیشموک از نظر جغرافیایی شامل دره‌هایی عمیق است که در زمستان مشکلات زیادی را برای شهروندان دیشموک به وجود می‌آورد.

اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه با توجه به فرسایش بیش از حد خاک دره‌ها که بر اثر سیلاب دچار فرورفتگی و عمیق‌تر شدن دره‌ها می‌شوند اقدام به آبخیزداری در دره‌های عمیق واقع در شهر دیشموک و اطراف دیشموک به جهت جلوگیری از فرسایش خاک و عمیق‌تر شدن دره‌ها کرده است.

آویزش مسؤول منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: منابع طبیعی با این کار جلوگیری از فرسایش خاک می‌کند.

وی گفت: برداشت شن‌، ماسه و گل‌لای از بستر این رودخانه‌ها خلاف قانون است و هر اداره‌ای که اقدام به برداشت شن و ماسه نماید باید از اداره امور آب مجوز بگیرد و اداره امور آب شهرستان باید جلوگیری کند.

دمساز مسؤول اداره امور آب شهرستان کهگیلویه گفت: ما با شهرداری مکاتبه کردیم  و تذکر دادیم که چنین کاری را نکنند و خلاف قانون است و در صورت مشاهده چنین کاری با اداره خاطی برخورد قانونی می‌کنیم.

شهرداری دیشموک با اقدامی عجیب بدون اخذ مجوز قانونی از بستر رودخانه‌ها که این رودخانه‌ها در دیشموک فصلی هستند اقدام به برداشت شن و ماسه و استفاده از آن در معابر دیشموک کردند.


شهرداری باید بداند برداشت به هر نحوی از بستر رودخانه‌ها چه فصلی و چه دائمی غیرقانونی است و با برداشت غیرقانونی بستر رودخانه در دیشموک هم باعث عمیق تر شدن رودخانه‌ها خواهند شد و تلاش چندین چند ساله منابع طبیعی در خصوص احداث آبخیزداری را بدون هدف نادیده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، برداشت غیرقانونی از بستر و همچنین رودخانه‌ها جرم است و شهرداری دیشموک باید جهت اجرای کارهای شهرداری قانون را رئوس برنامه خود قرار دهد.




جهت پیگیری این خبر به شهرداری مراجعه کردیم که با الفاظ بد روبه‌رو شدیم که مگر شما مامور قانون هستید و خیلی حرف‌های دیگر که خارج شان پاسخگویی ارباب‌رجوع بوده و در پایان جهت پاسخ از معاون شهرداری دیشموک ایشان پاسخگوی این کار غیر قانونی نبودند و اظهار بی‌اطلاعی کرد.


یک سال حبس تعزیری و جزای نقدی جریمه شکارچی غیرمجاز یک راس کل در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از ۱۸ ماه تلاش و پیگیری سرانجام متخلف اصلی شکار یک راس کل وحشی شناسایی به یک سال حبس تعزیری و جزای نقدی محکوم شد.
به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهکیلویه و بویراحمد، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یک سال حبس تعزیری و ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی جریمه شکارچی غیرمجاز یک راس کل در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
وی گفت: پس از ۱۸ ماه تلاش و پیگیری سرانجام متخلف اصلی شکار یک راس کل وحشی شناسایی و رای محکومیت قطعی آن در مراجع قضایی استان صادر شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال ۹۴ یکی از شهروندان دوستدار محیط زیست وجود کله شکار شده یک راس کل وحشی را در منزلی به پلیس ۱۱۰ شهرستان کهگیلویه گزارش می‌دهد.
هاشمی گفت: طی حکم تفتیش از منزل متهم کله یک راس کل شکار شده کشف و ضبط می‌شود ,که متهم جهت اعمال قانون پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان کهگیلویه معرفی می‌شود.
وی ضمن تشکر ویژه از مراجع قضایی و انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: پس از صدور رای قضایی اولیه با اعتراض متهم ادامه رسیدگی در مرکز استان انجام می‌گیرد که هیئت دادگاه , این متهم با سابقه شکار مجدد را به یک سال حبس تعزیری و مبلغ ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می‌کند.
 
برنامه ۵ ساله توسعه حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه ۵ ساله توسعه راهسازی و حمل و نقل این استان خبر داد.
 
محمدعلی علیمردانی اظهار داشت: برای اولین بار و به دستور نمایند عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد، برنامه ۵ ساله دستگاه‌های اجرایی متناسب با برنامه ششم توسعه باید تدوین شود.
وی از تدوین برنامه ۵ ساله توسعه راهسازی و حمل و نقل این استان برای اولین بار خبر داد و افزود: در آخرین نشست شورای برنامه ریزی استان برنامه ۵ ساله حوزه راهسازی، مسکن، شهرسازی، باز آفرینی شهری و بافت فرسوده به صورت کامل، جامع، علمی و قابل عمل ارائه شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برش استانی فصل حمل و نقل برنامه ششم توسعه برای اولین بار به همت استاندار و تلاش مجموعه اداره کل راه و شهرسازی تدوین و به طور حتم اجرایی می‌شود.
علیمردانی با اشاره به اینکه علی محمد احمدی به دلیل تخصص در حوزه اقتصاد و بودجه با اهمیت برنامه راهبردی آشنایی دارد، ابراز کرد: در برنامه ۵ ساله بر اساس سهم در نظر گرفته شده برای استان برنامه‌های مشخصی را برای توسعه بخش‌های مختلف مشخص کردیم.
وی ادامه داد: هم اکنون طول بزرگراه‌های این استان ۱۰۹٫۵ کیلومتر بوده که با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان برنامه ششم به ۳۳۸٫۵ کیلومتر می‌رسد یعنی سالانه ۲۵ کیلومتر بزرگراه در استان احداث می‌شود.
علیمردانی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ۵ ساله توسعه حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد راه‌های اصلی این استان را از ۴۴۸ کیلومتر کنونی به ۶۱۱ کیلومتر در پایان برنامه ششم توسعه برسانیم و البته دلیل کم بودن این میزان تبدیل شدن ۲۲۹ کیلومتر از راه‌های اصلی به بزرگراه است.
علیمردانی از احداث ۲۸۰ کیلومتر راه روستایی در این مدت خبر داد و گفت: همچنین در این برنامه احداث ۷۵ کیلومتر آزاد راه پیش بینی شده که اتصال یاسوج به آزاد راه "شیراز-اصفهان" در این راستا اجرایی می‌شود.
وی تاکید کرد: به طور کلی در برنامه ۵ سال توسعه حمل و نقل استان توسعه آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی، راه روستایی، شهرسازی، بازآفرینی شهری، احیاء بافت‌های فرسوده و بافت‌های ناکارآمد شهری، بهبود وضعیت حاشیه نشینی و مسکن پیش بینی شده است.
 
حضور ٢ گروه نمایشی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از حضور ٢ گروه نمایشی این استان به مشترک مهرداد علیپور و علی شفیعی و همچنین مسلم نارکی در جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر خبر داد.
 
به‌نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور با اشاره با حضور ٢ نماینده استان در بزرگ‌ترین رویداد تئاتری کشور اظهار داشت: اثر نمایشی «سرنوشت چند غریق به استشهاد دارو درخت» به کارگردانی مهرداد علیپور و علی شفیعی و اثر نمایشی «آواز زنی در گورستان» به کارگردانی مسلم نارکی در ٢ بخش مهم جشنواره تا‌تر فجر حضور می‌یابند.
وی با بیان اینکه که هر دو اثر نمایشی از شهرستان گچساران است، افزود: این ٢ اثر نمایشی در دو بخش به علاوه فجر و بخش مسابقه مرور جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر رقابت می‌کنند.
دهبانی‌پور با بیان اینکه این استان در رشته تئا‌تر دارای هنرمندان شاخص و ممتاز ملی است، ادامه داد: آنچه مسلم است و بزرگان تئا‌تر کشور هم بر آن صحه می‌گذرارند چراغ هنر نمایش به لطف داشتن استعدادهای درخشان تئاتری همواره روشن است و هنرمندان تا‌تر استان در سطح ملی و حتی بین المللی حرف برای گفتن دارند.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امیدوارم ٢ گروه نمایشی که نمایندگان شایسته استان در این رقابت مهم بین المللی بوده بتواند با شایستگی به موفقیت‌های بعدی دست یابند.
 
زیرساخت‌های توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد توسعه می‌یابد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی و پیگیری‌های مستمر پیگیر فراهم شدن زیرساخت‌های توسعه گردشگری در این استان هستیم.
عزیز فیلی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از ۲۵۰ تفرجگاه طبیعی، ۳۰۰ بقعه متبرکه، ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده و طبیعت بکر کم نظیر ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری دارد که این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون، حمایت دولت و ورود بخش خصوصی است.
وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذران حوزه گردشگری در استان در حد توان و مطابق با قانون حمایت می‌شوند، عنوان کرد: این استان بیش از ۲ هزار اثر تاریخی دارد که از این تعداد افزون بر ۷۰۰ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
فیلی خواستار تامین زیرساخت‌های توسعه گردشگری شد و افزود: به دلیل محدودیت منابع دولتی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ قانون اساسی پروژه‌های گردشگری به بخش خصوصی واگذار می‌شود و در این زمینه از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با سرمایه گذاران هستند، افزود: در برخی مواقع برخورد برخی دستگاه‌های اجرایی و طولانی شدن بروکراسی اداری سرمایه گذار را فراری می‌دهد که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.
فیلی ادامه داد: ۱۵ پروژه گردشگری این استان شامل سد شاه قاسم، تنگ مهریان، اردوگاه خهکلون، اردوگاه بیژن، منطقه کوه گل، اردوگاه چشمه بلقیس چرام، اردوگاه بی‌بی حکیمه، اردوگاه شراب گرو، اردوگاه دشتک دیل، اردوگاه پارک جنگلی، اردوگاه توت‌نده، اردوگاه تنگ ماغر، برم الوان و بندان سی‌سخت بر اساس قرارداد BOT (ساخت، بهره‌برداری و انتقال) به بخش خصوصی با هدف رونق اشتغال واگذار می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در زمینه حمایت و هدایت سرمایه گذاران حوزه گردشگری از هیچ کمکی تا جایی که مغایر با قانون نباشد، دریغ نمی‌کنیم.
 
سایت تلفن همراه ۸۰ نقطه روستایی کهگیلویه و بویراحمد به سرقت رفت
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایت تلفن همراه بیش از ۸۰ نقطه روستایی این استان به دلیل سرقت جمع آوری شد.
 
عبدالحسین افتخاری اظهار داشت: وزیر ارتباطات قول داده تمامی سایت‌های جی.اس.ام و تلفن‌های همراه به روز شود که امیدواریم این وعده به طور ۱۰۰ درصد محقق شود و البته برخی روستاهای استان در دست اجرا است.
وی با اشاره نگرانی مردم نسبت به ضعف آنتن دهی تلفن همراه در برخی مناطق روستایی عنوان کرد: این حق مردم بوده ولی نباید فراموش کنیم خدمات خوبی در مناطق روستایی ارائه شده در حالی توجیه اقتصادی ندارد و این را نیز باید بدانیم مخابرات از بدو تاسیس تاکنون از دولت کمک نگرفته بلکه از محل درآمدها هزینه‌های اجرایی و فعالیت‌های توسعه‌ای را تامین می‌کند.
افتخاری از نصب ADSL اینترنت پرسرعت در ۵۳ نقطه روستایی خبر داد و افزود: ۸ میلیارد تومان شبکه کابل سرقت شده و به نوعی شرکت مخابرات استان ورشکسته است و در گذشته ۱۲۰ نفر از کارکنان همیشه در زمینه مطالبات خود تحصن داشتند ولی هم اکنون خبر از آن تجمعات نیست.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تنها استانی هستیم که تجهیزات تجمع دیتا نداریم ولی با برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده بزودی راه اندازی می‌شود.
افتخاری با اشاره به اینکه توانستیم با پیگیری لازم تجهیزات نظارتی برای پایش رضایت، کیفیت و سرعت را به بهره‌برداری برسانیم، بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم استان اعم از شهری و روستایی را جزو افتخارات خود می‌دانیم.
 
تعطیلی پروژه مجتمع توانبخشی ایثارگران یاسوج ۱۱ ساله شد
۱۱ سال از تعطیلی پروژه مجتمع توانبخشی، رفاهی و خدماتی ایثارگران یاسوج می‌گذرد تا همچنان ایثارگران چشم انتظار بمانند.
دولت نهم مصوب کرد در تمامی استان‌ها عملیات اجرایی مجتمع توانبخشی، رفاهی و خدماتی ایثارگران به عنوان یکی از مصوبات سفرهای استانی آغاز شود، پروژه‌ای که در یاسوج پیشرفت لاک پشتی داشته است.
در کنار مجتمع آزادی باقری و موزه در حال ساخت پروژه‌ای نیمه تمام سال‌ها به حال خود رها شده است به نوعی که حکایت این اسکلت بتنی برای خیلی‌ها غریب مانده و کمتر کسی حتی از روند و ساختار پروژه اطلاع دارد و نمی‌دانند این ساختمان متعلق به چه کسی و قراره در اینجا چه کاری انجام شود.
با پرسش‌ها فراوان بالاخره صاحب پروژه را پیدا کردیم، ۱۲ سال پیش قراربوده در این مکان برای جامعه ایثارگران که حق بزرگی بر گردن این مردم و کشور دارند یک مجتمع توانبخشی، خدماتی و رفاهی احداث شود، پروژه‌ای که با گذشت بیش از یک دهه تنها ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هر روز شاهد فرسایشی شدن آن هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به تسنیم گفت: احداث پروژه مجتمع توانبخشی، خدماتی و رفاهی ایثارگران یاسوج با زیربنای ۹ هزار متر مربع در دو طبقه از جمله مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت نهم به این استان بوده و در این زمینه جزو اولین استان‌های کشور بودیم.
سید منصور موسوی با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور وقت قرار بر احداث این مجتمع در تمامی استان‌ها از محل اعتبارات استانی شد، ابراز کرد: در بسیاری از استان‌ها این پروژه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته ولی مجتمع یاسوج از سال ۸۵ تاکنون تنها ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی تغییر دستگاه مجری اجرای پروژه مجتمع توانبخشی، خدماتی و رفاهی ایثارگران یاسوج از راه و شهرسازی به بنیاد شهید را مهمترین اشتباه دانست و افزود: بعد از مدتی از اجرای مصوبه چکش کاری لازم برای تامین اعتبار از منابع ملی و استانی به صورت ۵۰ به ۵۰ انجام شد.
موسوی اعتبار مورد نیاز اتمام این پروژه را ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای اجرای فاز اول مجتمع توانبخشی، خدماتی و رفاهی ایثارگران یاسوج ۸ میلیارد تومان نیاز است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه ۳ میلیارد تومان هزینه شده که ۲٫۵ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه به تسنیم گفت: در زمینه مجتمع توانبخشی ایثارگران یاسوج به طور حتم تدبیری اندیشیده می‌شود ولی برای بخش خدماتی و رفاهی آن باید به بخش خصوصی واگذار شود.
علی محمد احمدی اظهار داشت: برخی پروژه‌های خدماتی و رفاهی همچون پارک آبی و مجتمع آزادی باقری در دست ساخت و آماده بهره‌برداری هستند که به نوعی احداث مجتمع خدماتی و رفاهی ایثارگران دوباره کاری است.
امید می‌رود مسئولان و متولیان امر با هدف جلوگیری از فرسایشی شدن پروژه و همچنین افزایش هزینه تمام شده، در کمترین زمان ممکن وضعیت این پروژه را تعیین تکلیف کنند تا به نوعی چشم انتظاری جامعه ایثارگری پایان یابد.
 
ائمه جمعه ۳۱ استان کشور عضو هیئت امناهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای، ائمه جمعه ۳۱ استان کشور را به عنوان اعضای هیئت امناهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
 
به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در احکام صادره از سوی دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیئات های امنای استانی، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه مرکز استان بوشهر به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد امام جمعه مرکز استان اصفهان به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه مرکز استان یزد به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه مرکز استان هرمزگان به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه مرکز استان آذربایجان شرقی به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب شدند.
همچنین دکتر فرهاد رهبر، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امام جمعه مرکز استان ایلام را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه مرکز استان البرز را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه مرکز استان گلستان را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان منصوب کرد.
براساس احکام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، آیت الله نورالله طبرسی امام جمعه مرکز استان مازندران به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه مرکز استان گیلان به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شدند.
در این احکام آیت الله دکتر سیدحسن عاملی امام جمعه مرکز استان اردبیل به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی قریشی امام جمعه مرکز استان آذربایجان غربی به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، آیت الله غیاث الدین طاها محمدی امام جمعه مرکز استان همدان به عنوان عضو هیئتامنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه مرکز استان تهران به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تهران منصوب شدند.
دکتر فرهاد رهبر همچنین در احکامی آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه مرکز استان مرکزی را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه مرکز استان سمنان را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه مرکز استان سیستان و بلوچستان را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه مرکز استان فارس را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالکریم عابدینی امام جمعه مرکز استان قزوین را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه مرکز استان خراسان شمالی را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد علم الهدی امام جمعه مرکز استان خراسان رضوی را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی منصوب کرد.
در این احکام حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه مرکز استان چهارمحال و بختیاری به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، آیت الله علی خاتمی امام جمعه مرکز استان زنجان به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، آیت الله مصطفی علماء امام جمعه مرکز استان کرمانشاه به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، آیت الله سیداحمد میرعمادی امام جمعه مرکز استان لرستان به عنوان عضو هیئتامنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی امام جمعه مرکز استان قم به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه مرکز استان کرمان به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی امام جمعه مرکز استان خراسان جنوبی به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری امام جمعه مرکز استان خوزستان به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان منصوب شدند.
 
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده «ایوب مظفری» خدمه نفتکش سانچی دیدار کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی از کارکنان این اداره با خانواده تنها خدمه هم استانی نفتکش سانچی دیدار کرد.
پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی از کارکنان این اداره با خانواده ایوب مظفری یکی از خدمه مفقود شده نفتکش ایرانی در سواحل شرقی چین در روستای خان احمد شهرستان باشت دیدار کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به سختی و دشورای‌های کسب وکارهای دریایی گفت: کار ایوب مظفری و همکارانش در عرصه دریا برای عدم وابستگی کشور کمتر از جهاد نبوده و به طور حتم اجر معنوی بالایی دارد.
پروانه نیک‌مرام افزود: به طور حتم مسئولان جمهوری اسلامی نسبت به حادثه پیش آمده و رفع مشکلات موجود دغدغه داشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و امروز نیز حامل پیام سلام و سلامتی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
اگه غیر قانونی است چر ا در باشت وگچساران از رودخانه ها ودره های فصلی هم شن وهم خاک الک میکنن و به مردم میفروشن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1