تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۰۶۴۱۳

پرداخت ۲۶۰ میلیارد تسهیلات بازسازی، بهسازی و بافت فرسوده

۰
کبنا ؛مدیرشعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بازسازی، بهسازی و بافت فرسوده توسط این بانک طی سالهای ۹۵ و ۹۶ در استان خبر داد.
سپهدار روانان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازسازی و بهسازی مسکن های فرسوده روستایی و شهری با توجه به زلزله های اخیر کشور و زلزله خسارت بار کرمانشاه یکی از جدی ترین مسائل روز کشور است، تصریح کرد: بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های ۹۵ و ۹۶ با رویکرد همکاری با نهادهای مسئول و پرداخت تسهیلات بازسازی، بهسازی و بافت فرسوده در استان، بیش از ۸۶۰ فقره تسهیلات در این حوزه ها اعطا کرده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در حوزه بازسازی، ۱۹۰ فقره تسهیلات به ارزش ۴۲ میلیارد ریال توسط بانک صادرات استان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۵ در حوزه بهسازی مسکن نیز ۲۲۵ مورد به بانک معرفی شد که با تلاش هایی که سوی همکاران ما در بانک صورت گرفت، تسهیلات به تمام معرفی شدگان پرداخت گردید.
روانان افزود: سال گذشته بانک صادرات ۳۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات بهسازی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده است.
مدیرشعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد بافت های فرسوده در استان را یکی از دغدغه های جدی حوزه مسکن مسئولان خواند و از تلاش بانک صادرات برای کمک به ساکنان این بافت نیز خبر داد و تصریح کرد: در حوزه تسهیلات بافت فرسوده در سال ۱۳۹۶ تاکنون ۱۱۱ مورد به بانک صادرات معرفی شده است که به تمام این معرفی شدگان تسهیلات بافت فرسوده مجموعا به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: در سالجاری نیز بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای وظایف، تعهدات و رویکردهای حمایتی خود، ۱۳۹ میلیارد در قالب ۳۲۵ فقره تسهیلات بازسازی و بهسازی پرداخت کرده است.
مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مدیران این بانک در استان تمام تلاش خود را می کنند تا در توسعه استان نقش آفرین باشند، اظهار کرد: بحث بازسازی و نوسازی مسکن های فرسوده و ساماندهی بافت های فرسوده امروز در کشور جدی شده و بانک صادرات از گذشته تاکنون با رویکرد حمایت از ساکنان این بافت ها تسهیلات پرداخت کرده است.
روانان عنوان کرد: بانک صادرات استان همچون گذشته حمایت از بازسازی و بهسازی مسکن های شهری و روستایی و بافت های فرسوده را در دستور کار دارد و تلاش می کند که نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1