تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۰۶۳۰۷

دیدار سرپرست فرمانداری بویراحمد با امام جمعه مرکز استان

۱
۰
کبنا ؛ظهر امروز سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد به همراه معاونین وبخشدار مرکزی بویراحمد با امام جمعه مرکز استان دیدار کردند.
شاهرخ کناری سرپرست فرمانداری بویراحمد در این دیدار با بیان وضعیت موجود از شهرستان بویراحمد اظهار کرد: معضلات اجتماعی متاسفانه در مرکز استان روز به روز در حال افزایش است ومقابله با این آسیبها عزم وهمت همه مسئولان را می طلبد.
سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد گفت: ریشه بیشتر آسیبهای اجتماعی وناهنجاری ها به اعتیاد و زیرساختهای فرهنگی بر می گردد وباید با هم اندیشی با نخبگان وکارشناسان زمینه را برای عملیاتی کردن راهکارهای کنترل وکاهش این آسیبها فراهم کنیم.
فرماندار بویراحمد نقش ائمه جمعه در کاهش آسیبهای اجتماعی را مهم ارزیابی کرد وگفت: راهکارهای فرهنگی میتواند در پویایی یک جامعه تاثیرگذار باشد.
کناری تصریح کرد: آسیبهای اجتماعی وناهنجاری ها امنیت جامعه را سلب میکند ومانعی برای رشد و توسعه استان وجامعه محسوب می شوند.
امام جمعه مرکز استان نیز در این دیدار اظهار کرد: با نگاهی به گذشته به برکت انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای ارائه داده است وباید مردم قدر دان این خدمات باشند.
حجه الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی با بیان اینکه مردم مستحق این خدمات هستند گفت: مسئولان باید به فکر مشکلات مردم باشند.
امام جمعه یاسوج گفت: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد مردمی ولایت مدار هستند ودر همه ی عرصه ها پشتیبان این نظام وانقلاب بوده اند..
حسینی با اشاره به ذخائر عظیم نفت وگاز،معادن ومنابع طبیعی وانسانی در استان تاکید کرد: همه باید در بهره گیری از این منابع در راه توسعه استان وشهرستان گام بردارند.
امام جمعه یاسوج افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد همه چیز دارد ولی نام غیربرخوردار و محروم را همچنان یدک می کشد که زیبنده این استان ثروتمند نیست.
وی تصریح کرد: اگر مسئولان با هم افزایی وتلاش صادقانه بتوانند التیامی در بین مردم ایجاد کنند واز داشته هایمان بهره ببرد قطعآ یکی از استانها وشهرستانهای خوب وبرخوردار کشور خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ولایت
Iran, Islamic Republic of
کناری درود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1