تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۰۶۲۷۲

رِییس بنیاد شهید شهرستان چرام:افتتاح شش گلزار شهید ساماندهی شده چرام در دهه فجر

۰
کبنا ؛رئیس بنیاد شهید چرام از افتتاح و ساماندهی گلزارهای شهرستان چرام خبر داد و گفت:شش گلزار ساماندهی شده در سال جاری در دهه فجر افتتاح می شود.
به گزارش کبنا از چرام ،رئیس بنیاد شهید شهرستان چرام در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افتخار میکنم که در خدمت خانواده بزرگوار شهدا هستم بیان کرد:هر زمان که یکی از خانواده های شهدا به بنده رجوع کرد،هیچ وقت بر روی صندلی ریاست ننشستم و کنارشان بودم.
کرامت الله رواز،در رابطه با ساماندهی گلزارهای شهرستان چرام دامه داد:سال۹۴حدود شش گلزار ساماندهی شده داشتیم و تنها گلزاری که ناقص ماند،گلزار شهدای سادات بود که پیگیر هستیم تا پایان سال به اتمام رسد.
رواز ضمن تقدیر مدیرکل بنیاد شهید استان که کمتر از یکسال منصوب شده،گفت:این مدیرکل چندین بار به شهرستان بازدید کرده و ما را تحت فشار و فعالیت بیشتر قرار داده که این مورد شایسته است.
وی درخصوص تعداد گلزارهای شهرستان اظهار کرد:۳۱گلزار در سطح شهرستان موجود است که شش گلزار ساماندهی نشده است که چند مورد در دستور کار قرار دارد.
رئیس بنیاد شهید چرام عنوان کرد: گلزار دهنوی اسلام آباد سرفاریاب در اولویت است که با تخصیص اعتبار در روز های آینده ساماندهی می شود. .
وی با اشاره به روشنایی گلزارها ادامه داد:ما در دستور عمل داریم که با مکاتبه با اداره برق،لوازم روشنایی گلزار شهدای شیخ حسین را فراهم کردیم که منتظر پیگیری اداره برق هستیم.
این مسئول بیان کرد:در سال ۹۳به بعد،۸۵درصد از گلزارهای شهرستان آبرسانی شده است که باتوجه به قانون،برخی ادارات موظب به حل کردن مشکلات ساختاری گلزارها هستند.
رواز گفت:با اولویت بندی،شش گلزار شهرستان را با همکاری برخی ادارات برای حل مشکلات برق رسانی،آبرسانی و وضعیت جاده ای پیگیر هستیم که در این رابطه تعدادی از ادارات خدمترسان قول رفع مشکلات داده اند.
رئیس بنیاد شهید چرام از افتتاح و ساماندهی گلزارهای شهرستان چرام خبر داد و گفت:شش گلزار ساماندهی شده در سال جاری در دهه فجر افتتاح می شود.
وی با اشاره به گلزار شهدای شهر چرام بیان کرد: گلزار شهدای چرام تحت مرکز فرهنگی عنوان شده است که ادامه اعتبار این گلزار باید در برنامه و بودجه استان تخصیص اعتبار شود.
گفتنی است که ۱۳۸شهید در شهرستان چرام در خاک آرمیده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1