تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۳۰۶۲۶۱

اصلاح‌طلبان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ از جلسات شبانه تا «چو انداختن» برای منفعت بیشتر

۱۰
۰
کبنا ؛مهدی رنجبر
نقش اصلاح‌طلبان در پیروزی حسن روحانی را نه با اشاره و نه غیرمستقیم بلکه با صراحت باید اعلام کرد، هیچ فرد و یا گروهی نمی‌تواند منکر این قضیه شود که اصلاح‌طلبان برای پیروزی حسن روحانی در انتخابات پای کار بودند. بالاخره اصولگرایان کاندیدای خاص خودشان را داشتند و آن ۱۶ میلیونی که به آقای رئیسی رأی دادند، همان اصولگرایان بودند.

اما متأسفانه کسانی هستند که نمی‌خواهند و یا هم کسی نیست؛ رابطه دولت و اصلاح‌طلبان دیگر آن گرمانی دوران انتخابات را نداشته باشد. در استان کهگیلویه و بویراحمد ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی به سید ضیاء رضاتوفیقی رسید و همگان می‌دانند که هیچ‌گاه او از دایره اصلاح طلبی خروج نکرد، لذا دولت با همراهی اصلاح‌طلبان از جنس سید رضاتوفیقی، سید رضا عسکری‌ها، منطقیان‌ها و لاهوتی‌ها، کامرانی‌ها و تاجگردون‌ها و همه و همه و صد البته مردم چه در استان کهگیلویه و بویراحمد و چه در سطح کشور پیروزی شیرینی به دست آورد، اگر چه این روزها همزمان با تغییر فصل، هوای اردوگاه اصلاح طلبان و اعتدال گرا‌ها هم رو به سردی گذاشته است و هر چه هوا سردتر می‌شود خبر‌ها از سردی و اختلاف در این ائتلاف هم بیشتر به گوش می‌رسد. موضوع این اختلافات نیز کم و بیش مشخص است: و منشأ این اختلافات انتظاراتی است که از دولت روحانی و از استانداران و دولتمردان وجود دارد. اما بعضی از دولتمردان بعد از اینکه به جایگاهی رسیدند، گویا هوای دیگری به سرشان زده است و نگاهی به پشت سرشان هم نمی‌کنند.
در هر صورت اصل مطلب این است؛ کسانی نمی‌خواهند استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اصلاح‌طلبان در کنار هم باشند، هم استاندار حرف اصلاح طلبان را بشنود و هم اصلاح‌طلبان نظرات استاندار را و آنها می‌خواهند که این رابطه دولت و اصلاح‌طلبان تا (موسم انتخابات) آتش اختلافات داغ داغ و شعله‌ور شود.
نکته‌ای که استاندار باید مدنظر داشته باشد این است، آن عده‌ای که به او اطلاعات غلط می‌دهند و با چو انداختن به دنبال ایجاد فاصله بیشتر بین دولت و حامیانش هستند، را از خود دور نگه دارد. و استاندار نباید حرف‌های که بوی برائت و عبور از روحانی و احمدی را می‌دهد، بیشتر در اطراف ساختمان استانداری پیچیده شود.
ما هم می‌دانیم که استاندار کهگیلویه و بویراحمد فردی دانشگاهی، علمی و کارآمد هستند و او خود دوره‌ای نماینده مجلس و زمانی هم مسوولیت‌های بر عهده داشته است.
برخی رسانه‌ها نوشته بودند که اصلاح‌طلبان پیام‌رسانی را نزد استاندار کهگیلویه و بویراحمد فرستاده‌اند که یا به خواسته آنان تن دهد و یا خود تا ۶ ماه دیگر از جایگاه استانداری عزل خواهد شد.
این رسانه‌ها بیان کردند که جمعی از اصلاح‌طلبان شب‌ها برای سنگ‌اندازی در مسیر کار استاندار نشست‌هایی برگزار می‌کنند.
و همچنین نوشته‌اند که «سید رضا عسکری» و «سید رضا توفیقی» به دنبال اختلاف و دودستگی جریان اصلاحات در شهرستان بویراحمد هستند که بر این مطالب جزء ایجاد تفرقه نمی‌توان نام دیگری بر آن گذاشت.
این افراد با طرح مطالبی که هیچ اساسی ندارد، به دنبال این هستند که آتش اختلافات را به درون اصلاح‌طلبان بکشند، سید باقر موسوی‌جهان آباد را از چشم عده‌ای بیندازند و سید رضاتوفیقی و عسکری را به بهانه اختلاف با سید باقر از چشم عده‌ای دیگر و همینطور کارگزارانی‌ها و سایر احزاب اصلاح‌طلب را بدنام کنند و متأسفانه این عده به دنبال این هستند که جریان اصلاح‌طلبی را از مسیر اصلی‌ش منحرف کنند و بحث گرمسیری و سردسیری را به داخل این جریان بکشند و در آتشی که می‌افروزند، همگان بسوزند و خودشان در بیرون پایکوبی کنند. و الا اگر این افراد دلسوز جریان اصلاحات بودند باید همه را به زیر یک سقف فرا می‌خواند. و دست دوستی را بیشتر می‌فشارد.
اگر چه دامن زدن به این اختلافات نقشه دیگران می‌باشد که منافعشان در راه‌انداختن همین مسائل است.و به زودی پرده از هویت آنها برداشته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نا امید
اولا نه تاجگردون اصلاح طلب هستند و نه کسی به اصلاح طلبان دیگه بها میده امروز منفعت طلبی جای همه چیز رو گرفته ما هم دیگه نه اصلاح طلبیم و نه اصولگرا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من به اصلاح طلب رای دادم ولی اشتباه کردم چون حریصانه از احساسات مردم سواستفاده کردند برای رسیدن به اهداف منافع طلبانه شان شعورسیاسی هواداران را به بازی گرفتند واز حصر بهره برداری کردند.سرهواداران را بنام آزادی بیان و دمکراسی کلاه گذاشتند.صدرحمت به اصولگرایان دیگه به هوادارانش روراست هستند
اصلاح
Canada
با سلام خدمت جناب نگارنده محترم اینکه نام اصلاح طلبانی که در متن برده شده جناب استاد خواجوی از همه اینها روشنفکر و با سابقه اصلاح طلب تر میباشد واز همه اینها با سابقه بالاتری قرار دارد جهت اطلاع
اصلاح
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب نگارنده عزیز عرض می نمایم اسامی رضا توفیقی و عسکری ،لاهوتی ،منتقیان ،تاجگردون که نام بردید جناب خواجوی از همه سرتر و باسابقه و مردی اخلاق مدار و اصلاح طلب واقعی و ریس ستاد دکتر روحانی در گچساران وکسی بود که چهار سال استانداری خادمی بخاطر مخالفت اولیه خود با دوستان در مورد جناب خادمی هرگز حاضر به دیدن با آن نشد . لطفا از این به بعد اول خواجوب بعد بقیه آقایانی که اسم می برید
جوان
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب واقعی استان اول بهرام تاجگردون دوم علی خواجوی بعد بقیه جهت اطلاع
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
افرین بر علی خواجوی عزیز و دوست داشتنی مرد اخلاق و سنگ صبور
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل و سیاسی با سابقه و دوست داشتنی خواجوی عزیز
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
خواجوی فرهیخته و با ارزش
فردا
Iran, Islamic Republic of
افرین انها همه برای خودشان هستند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
.د نه اصلاح طلب
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1