تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۳۰۶۱۹۲

استخدامی‌های غیرقانونی در استان را رصد می‌کنم/ از دادن وعده‌های بی سرانجام به مردم خودداری کنید

۱۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدامی‌های غیرقانونی در استان را رصد می‌کنم.
علی محمد احمدی در نشست شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران اظهار داشت: این شورا همچون سایر شوراهای استان دارای اهمیت است و ما باید نه تنها در گفتار بلکه در عمل نیز قدردان فداکاری‌های جامعه ایثارگری باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیرساخت‌ها در استان ضعیف است، عنوان کرد: جمعیت استان و جامعه ایثارگری دراستان بالا است و خدمات رسانی به همه این افراد نیازمند کار و تلاش بیشتری است.
وی ابراز کرد: این کاستی‌ها و مشکلات تنها مختص جامعه ایثارگری نیست بلکه سایر اقشار و گروه‌ها نیز گله مند هستند و در این مسیر باید به تناسب پاسخگویی به ایثارگران بیشتر باشد.
احمدی با تاکید بر اینکه بخشی از این مشکلات به ساختار موجود در جامعه مربوط می‌شود، اظهار داشت: قرار نیست کسی از بیرون بیاید همچون یک منجی مشکلات استان را حل کند بلکه باید خود مردم و مسئولان بومی دست به کار شوند و به مقابله با تبعیض و طایفه گرایی بپردازند.
مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خود ایثارگران نباید نسبت به استیفای حقوق خود سکوت کنند و باید از استخدام‌های طایفه ای در سیستم اداری جلوگیری شود.
احمدی با تاکید بر اینکه از وعده‌های بی سرانجام به مردم خودداری کنید، بیان کرد: تمام سعی خود را می‌کنیم جلوی این نا به سامانی‌ها گرفته شود.
وی با بیان اینکه بعضی از استخدامی‌ها از طریق آزمون و براساس قانون خدمات مدیریت کشوری است، عنوان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی طبق قانون درصد جذب ایثارگران را رعایت کند و بنیاد شهید نیز بر این موضوع نظارت داشته باشد.
احمدی افزود: جذب افراد از طریق روش‌های پیمانی و قراردادی از سوی شرکت‌های دستگاه‌های دولتی  عمدتاً در خفا انجام می‌شود که اگر به دنبال عدالت و پرهیز از تبعیض ناروا هستیم باید جلوی این اقدامات گرفته شود.
وی با اشاره به رصد و بررسی لیست بعضی از استخدامی‌های غیرقانونی در استان، عنوان کرد: پشت پرده این استخدامی‌ها مربوط به برخی از مسئولان و اصحاب قدرت و در سایه سکوت رسانه‌ها انجام شده است.
احمدی بیان کرد: دلیل حضور مردم در خیابان‌ها و اعتراضات اخیر نبود شفاف سازی و اتاق شیشه ای در سیستم‌های اجرایی بوده است.
وی با بیان اینکه اینگونه تبعیض‌ها در سراسر کشور وجود دارد، تصریح کرد: یک شبه نمی‌توان تمامی این مشکلات را حل و به مقابله با این بی عدالتی‌ها پرداخت و رسانه‌ها بهترین ابزار برای شفاف سازی در جامعه هستند.
احمدی اظهار داشت: انتظار می‌رود ازفرزندان ایثارگران در پست‌های تخصصی  استفاده شود و از به کارگیری آن‌ها در پست‌های نامرتبط جلوگیری شود.  وی تصریح کرد: مطالبات مردم به ویژه مسئله اشتغال را به گوش مسئولان ارشد کشور می‌رسانیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
استاندار عزیز خودتوهمه موارد را اطلاع داری ولی تعجب میکنیم س منشا بگار گیری های .. را داری میبری معاون میکنی .بنازمت کر خوبو
احسان
Iran, Islamic Republic of
پس لطفا ..رو رسد کن چون.توی این دو سه سال دراومده اون هم از یک خانواده و از یک منطقه
جهت اطلاع
Iran, Islamic Republic of
که ب..
گچساران
United States
رصد کردن خوبه ولی بشرطی که عمل هم باشه.
جوان بیکار
استاندار عزیز دانشگاه یاسوج را دریاب. در استخدامات این دانشگاه ورود پیدا کن ببین چه خبر است.
.
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان استان که قبول میشوند قول استخدام می دهند ووبی عدالتی صورت می گیرد طایفه وقوم ورابطه جای شایستگان را گرفته است
متشکرم.
Iran, Islamic Republic of
در ..چندین نفر از بستگان و دوستان مدیر کل به کار گرفته شده اند بدون رعایت قانون و مقررات لطفا پیگیری شود
مهندس
Iran, Islamic Republic of
واقعیات راگفته اید مدیرانی که در خفا نیرو می پذیرند از طرف هر نماینده ی باشد برخودنمای مردم هم همین را می خواهند
تیزبین
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب استاندار. در ر...توسط.. چند نفر نیروی غیرقانونی استخدام شده است. یکی از انها پسر دایی جناب ..هست و چند تای دیگر از بستگان ..هستش. ما هم سه سال هست دنبال کار هستیم چون پارتی نداریم باید بریم کارگری کنیم.
کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
سری به شبکه بهداشت گچساران هم بزنید تا هزار ماشاءالله ببینید برادران ، برادرزاده ها ، خواهر زاده ، پسرخاله ودختر خاله را ....!!!!!!!!!!!!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
رصد خالی به درد چه میخوره تو مسئولی آخرتت را به خاطر دنیای مردم خراب نکن ک..را شخصا پیگیری کن داد همه را دراورده
همشهری
Canada
سلام اقای استاندار جهت اطلاع در ..از استخدام های فله ای وقرارداهای بسیار عجیب کسی که ۱۵ سال سابقه کار داره قراردادی نشده کسی که کمتر از ۵سال امده قراردادی شده همشون هم از بستگان درجه یک رییس می باشد در یک جمله۹۸درصد از یه طایفه می باشد چرا مردم امید داشته باشند انوقت تسم دولتمون تدبیر وامیده با این مسئولین باید ک.لطفا نزارید حق بقیه ضایع بشه تا همه بدانند این دولت هم تدبیر داره وهم امید اگه این کار نکنید اگه قیامتی باشه حقمون اون دنیا از شما واز مسئولین خواهیم گرفت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1