تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۰۶۱۵۰

گلایه «احمدی» از مدیرانی که هیچ خلاقیتی ندارند / فقط کارهای تکراری و روتین انجام می‌دهید / پناه بردن جوانان از فقر به اعتیاد

۵
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: به‌طورقطع همه در جریان اتفاقات اخیر کشور هستید و هرکسی که دلسوز جوانان و این نظام است، باید دارای برنامه باشد.
علی‌محمد احمدی صبح امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: پیام اعتراضات مردمی این است که حاشیه‌نشینی‌ها، بیماری و فقر هیچ راهی برای جوانان به‌ جز پناه بردن به دامن اعتیاد بر جای نگذاشته است.
وی تأکید کرد: رسالت اصلی مدیران ارائه برنامه‌های مدون جهت توسعه استان و ارتقاء جوانان است و گر نه فقط وقت خود و پول بیت‌المال را به هدر داده‌ایم.
استاندار با اشاره به اینکه، ستاد مبارزه با مواد مخدر هماهنگ‌کننده بوده و یک رسالت بسیار بزرگ و بین دستگاهی بر عهده دارد، بیان کرد: متأسفانه ارشاد اسلامی به‌عنوان یک‌نهاد فرهنگی تاکنون هیچ برنامه‌ای در خصوص امیدبخشی و نشاط در جامعه نداشته است.
احمدی ادامه داد: بسیاری از اقدامات دستگاه‌های اجرایی تنها همان وظایف روتین و تکراری است و هیچ‌کدام خلاقیت کاری به خرج نمی‌دهند.
احمدی بابیان اینکه، ابتدا باید در قبال وجدان خود گزارش دهیم، عنوان کرد: یک نقشه به‌تنهایی اکتفا نمی‌کند و تمامی دستگاه‌های اجرایی ازجمله ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش، صداوسیما، تبلیغات اسلامی و ارشاد باید بامطالعه و بر اساس یک برنامه زمان‌بندی میزان پیشرفت و برنامه‌های کاری خود را ارائه دهند.
وی به مسئولین حوزه ورزش و جوانان استان با تأکید بر اینکه، دولت جهت توسعه استان دارای راهبرد و برنامه پنج‌ساله است، اظهار داشت: دستگاه تخصصی برای اجرای برنامه‌های دولت نیازمند هماهنگی با نمایندگان ندارند به‌جز درزمانی که قصد تدوین برنامه بلندمدت داریم برای اولویت‌بندی طرح‌ها ازنظر نمایندگان استفاده می‌کنیم.
استاندار افزود: یکی از آسیب‌های اصلی که در کشور وجود دارد تغییر روند کاری طرح‌ها و برنامه‌های دولتی به دلیل اعمال سلیقه‌ها در میانه مسیر است که مشکلات متعددی را در آینده ایجاد می‌کند.
وی بیان کرد: در نشست بعدی این شورا برای خدمات‌دهی مطلوب‌تر به مردم جمعیت استان را به گروه‌های زیر ۲۰ خانوار و روستاهای بین ۲۰ تا ۱۰۰ خانوار تقسیم‌بندی کرده و با اولویت ابتلا به مصرف مواد مخدر نسبت به ساخت امکان ورزشی اقدام شود.
احمدی تصریح کرد: فرهنگ خیرین ورزشی در جامعه باید نهادینه شود و خیران نباید صرفاً در امر مدرسه‌سازی پیشگام باشند.
وی با تأکید بر انجام کارهای فرهنگی و ورزشی در مناطق آسیب‌پذیر و در معرض خطر اعتیاد، عنوان کرد: ورزش و جوانان در این مناطق نسبت به برگزاری مسابقات با تکیه‌بر بازه‌ای‌های بومی محلی اقدام کنند.
احمدی بر احداث مرکز: "دی. آی.سی" در شهر مادوان تأکید کرد و گفت: ما باید پیش از وقوع یک حادثه پیشگیری کنیم نه اینکه پس از وقوع رویداد به فکر درمان آن بیافتیم.
وی تصریح کرد: وظیفه دولت پارکینگ داری نیست و باید چنین اقداماتی به بخش خصوصی واگذار شود و دستگاه‌های اجرایی نباید به دنبال ساختمان‌سازی باشند بلکه وظیفه اصلی آن‌ها پیگیری و مشکلات مردم است.
احمدی خطاب به مسئولان گفت: از ساخت و احداث ساختمان‌های بزرگ و دیوان سالارانه خودداری کنید و پس از بررسی کارشناسی نسبت به ساخت فضای مناسب اداری اقدام شود.
وی گفت: راه و شهرسازی گزارش کاملی از زمین‌های دولتی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دارند، دستگاه‌های متقاضی زمین و همچنین زمین‌های واگذارشده به نهادهای دولتی را ارائه دهد.
احمدی با ابزار گلایه از اینکه در ۳ ماهه گذشته هیچ‌گونه اقدام مطلوبی در خصوص جوانان در استان را شاهد نبودم، عنوان کرد: اقدامات انجام‌شده یا در خصوص افراد کهن‌سال یا کارمندان دولت بوده است که باید مدیران در نشست بعدی گزارش کاملی در خصوص اقدامات و برنامه‌های خود در حوزه بانوان ارائه دهند.
وی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری را نیز خطاب قرارداد و گفت: انتظار می‌رود، برنامه‌های خوبی در خصوص توانمندسازی زنان ارائه دهید.
وی با اشاره به جانمایی مناسب مرکز " DIC" بر اساس پراکنش جمعیت، افزود: سایر خدمات دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس پراکندگی جمعیت و این شاخص انجام شود.
احمدی تأکید کرد: وظیفه دستگاه‌های اجرایی تصدی‌گری نیست و ما نسبت به تربیت و اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیل مسئول هستیم و به‌عنوان‌مثال باوجود چند هتل در استان، احداث مهمان‌سراها در ادارات، کار بیهوده‌ای است درحالی‌که می‌توان این امور را به بخش خصوصی واگذار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
با تمام احترامی که برای استاندار قائل هستم،ولی تا الان هرچی از ایشون دیدم.ه،اینهمه میگه که با مدیران ضعیف و بدون برنامه برخود میکنم،متاسفانه در عمل تا به حال ندیدیم،بنظر میاد مخاطبان ایشان ،..و آرام کرده اند،یکی از همین مسئولین جایی گفته :که .تازه اومده اولش چندتا سیاست میده که به قول معروف دست پیش بگیره که از پس نیفته،اینم.!!!
به نظرم بزرگترین اشتباه ایشون تغییر فتاح محمدی بود!
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
به عمل کار برآید
سقاوه
Iran, Islamic Republic of
با قند قند گفتن دهن کسی شیرین نمیشود
مهرشاد اکبری
Iran, Islamic Republic of
خسته شدیم از بس این اقایه استاندار گله کردن بابا به حرکتی انجام بده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی تمامی ارزشیابی و معیار انتصاب مدیر صرفا براساس رای به نماینده باشه تهش میشه اینکه کار ، خدمت ، خلاقیت، رضایت مردم ی
!
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1